Nu vil jeg også prøve mig med lidt BAP.
Jeg har kvalificeret mig til en 100+10 sat. til Unibet Open i Malta. Den spilles på tirsdag 21.30. Unibet Open i Malta spilles d. 10-13 marts. Jeg sælger 10 anparter á 5% Hvis jeg skulle kvalificere mig til Unibet Open, så følger BAP selvfølgelig med.
1 anpart= 4.50$ (3.30)
Pengene modtages helst på Stars eller Tilt.
Nick på Stars: Fitballe
Nick på Tilt: Fitballe
OPR fra Stars: officialpokerrankings.com/pokerstars/Fitballe/poker/results/E4C7AFAFB0DC4E4AB4CF50DDE2CE836F.html?t=2
Jeg har desværre ikke den helt store liveerfaring udover nogle homegames og enkelte turneringer i pokerklubber i ny og næ.
Det er en af de første gange, jeg prøver med noget BAP, så hvis jeg har gjort noget forkert, så må I endelig skrive :)
Modtaget
Reserveret/afventer
Live: 15%
Addict: 10%
Hamsjelv: 20%
Jda2: 5%
Alt udsolgt!
BAP - Unibet Open 100+10€ sat.
Hej Fitballe
Synes det ser rigtigt interessant ud!! Men kan du ikke skrive lidt om live erfaring, og måske lidt om hvad du tidligere har spillet online? Buy in ranges/resultater?
Men ser interessant ud og kunne godt finde på at købe lidt.
gl
ploc
Tak, Ploc. Der skulle selvfølgelig også have været et link til OPR som minimum. Det kommer med det samme. Får også lige skrevet lidt om liveerfaring.
Hey fitballe.
Jeg tror grunden til den manglende interesse, er at du vil spille kval til en livetour. Dvs. med i en evt. præmie er der også fly, hotel og lommepenge.
Penge som backer umiddelbart ikke får andel i.
Derfor tabes der en del value, ift. buyin.
Så hvis du skal have action, tror jeg du skal tilbyde mere end bare 50/50.
Men al held og lykke med projektet!
Tak for respons, Windfeld. Hvis du har overskud, vil du så komme med et konkret forslag til, hvordan jeg burde gøre?
fitballe som windfeld siger er det lidt tricky med sats der også dækker fly hotel morgen + aftensmad. altså 1k backers ikke får del af.
der er 2 muligheder
1: træk 40% af prisen så 5% koster 3.3 euro istedet for 5.50 (det modsvarer den faktiske værdi backers har i satten)
2:lav et 70/30 backer cut af de første 4300 euro der cashes dernede. det er 1290 euro ekstra til backers og modsvarer ganske fint værdien der tabes på fly+hotel osv.
begge er fair løsninger og jeg tager 10% hvis du bruger en af dem
Tak for den store hjælp, Live. Jeg ændrer hermed tilbuddet til dit første bud. 5% er nu sat til 3.30. Jeg vil dog helst modtage pengene i dollars. Så prisen vil for 5% være 3.30 eller 4.50$
shipped fra mightyfish. gl
tager 20% sender 9$ fra magnu16 på stars er ikke hjemme før sent i morgen så hvis det ikke bliver til noget sender du bare retur.
addict tager 10% sendt fra UTGclick
det burde efterlade 5% tilbage
live 15
addict 10
hamsjelv 20
hamsjelv, det er 18$ : O)