Hey PN
Sælger lidt action i aften i Event 23
Det er en 300K GTD $320 buyin
Stats på stars
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Toxictornado/poker/results/64A3064626FD426EB993B7A74BB03C1F.html?t=2
10% = $32
Jeg sælger 40%
Sendes til Toxictornado
først til mølle og jeg spiller den uanset om jeg for solgt eller ej.
Any takers ?
Quark - 20% - MODTAGET
Noller - 10% - MODTAGET
BAP WCOOP Event 23 ($320 NLHE)
@Stenbek
Jo det kan vi godt, du sælger mig 32W til $32 og der efter sender mig de 32 tilbage ?
tager de sidste 10%
sender her lidt senere mate.
skal et smut op i byen
Er en mulighed, ved dog ikke om de vil stoppe den da det ikke er meningen at man skal kunne overføre w$. Har ikke prøvet, nogen der har?
Hvis du ikke har en ticket eller w$ selv kan du købe af mig og rabatten er de %'er jeg har i dig. Gerne de sidste 20% hvis det er.
@ Stenbek
Er en mulighed, ved dog ikke om de vil stoppe den da det ikke er meningen at man skal kunne overføre w$. Har ikke prøvet, nogen der har?
Jeg har nu gjort det på denne måde før,
Jeg er hjemme ca kl 18, så kan vi tage den der, men jeg tror Noller har claimet de sidste 10%
Sender 32 dollars nu, hvis jeg ik har de 10%
sendes dollars bare tilbage til NollerDK :o)
bump for stenbek, skal jeg lave en handlen på 32W mod 32$ og du sender så 32 til mig ?
LOL. Jeg er kæmpe tidszone donk
Jeg troede at den startede KL 20 og ikke kl 02!!!
Jeg shipper $ tilbage og undskylder på det kraftigste.
Sorry TiltThis
Var lige travlt beskæftiget med noget andet. men er stadig frisk på aftalen. Men kan se at du har droppet den. Samme har jeg da det spolerer hele weekenden. Og man kan jo ikke være sikker på lidt blingeling som kompensation. ;o)
Regner du med at spille noget andet i serien?