Bap WU,Brawl,750k-FTp/PS/lille make-up Udsolgt
Nick:
Pokerstars: MrRepsak (aalborg)
Fulltilt poker: gongerdunk (a)
kl19.00 Warm-up 215$ UDe
kl19.00 40k GTD Stars 109$ UDE
Gav261usd
kl20.00 Brawl 256$ REGGET25plads 1719$+200$ fra KO's =1919$
kl 21.00 150.000-GTD-FTP-163$UDE
kl 21.00 DEG-speciel-55$UDE
kl 00.00 750k GTD-215$
78 plads
1173$
215+109+256+163+55+215 = 1013$
Make-up 15% = 152$
Buy-in inkl. makeup= 1165$
Cashes: 261$ +1719$ + 1173
KO's:200$
=
3350 $ cashes i alt.
2.5%=29$
5%= 58.25$
10%= 116.50$
15%= 174.75$
20%= 233$
Fordeling:
MrRepsak-50%
"anonym" 5% 162$ sendt FTP
perikles 10% 335 $ sendt FTP
NollerDK 10% 335 sendt FTP
spidermand66 5% 162$ sendt stars.
Nikzz 5% Nikzz PM li
BjarneV 10% 335$ sendt FTP
TiltThis 5% 136 $ sendt MANGLER 26$ send FTP nick ellers skal jeg lige bytte rundt.
Make-up er ikke til diskussion. Jeg ved jeg har en mega edge om søndagen og måske er det idag skrubbet kommer:-)
Stats Full tracking
officialpokerrankings.com/pokerstars/MrRepsak/poker/statistics/3E6FFD4973B048ABBFA3F35AF54811DA.html?t=9
og
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/gongerdunk/poker/statistics/591E0566F27F46A7B3D18836D62C9F7C.html?t=9
Poster lidt inde i raillling men ikke så meget i de perioder med en del borde.
Er ikke hide eller lign.
Hvis folk sender lidt blandet på de to sites er det super.
ty-kaaex :-)
Nice program, desværre lidt over mit budget :s
Den kl. 00.00 er vidst en 216$ er det ikke?
Kan også være jeg bare husker forkert ;)
gl champ
ned til 2.50% for 29$
Kom frisk er der ingen action de næste par timer dropper jeg Bap igen.
Pokkers77 du spot on;-)
JoppeDK du må gerne PM det. Tak
Lille hijack
Er vi helt færdige med stakings egen lille highroller, balla g_o_t lignende mand? :(
Lidt længe siden der har været lir fra din side.
@Kentkay
Kommer nok noget igen, men tabte mellem 7-8k$ så holder lige en pause indtil jeg selv laver et +10k$ cash igen, men kommer vel iaften igen hehe:-)
Ikke en var close på et FT ud af over 200 mtt's fordelt på over 40 forskellige personer hmm.
Det tætteste var min vens kæreste i en 33$ lol..
Hehe,nok lidt samme svar:-)
Btw da jeg ikke har balla mange $$ online bliver programmet måske lidt mindre hvis der ikke er så mange der køber.
Men intet kan udelukkes hehe.
Bare lige så folk er opmærksom.
Evt. resterende $ sendes retur. hvis jeg dropper nogle af dem.
LOL KK..
Såfremt jeg shipper mere end 1mtt idag får du skud til samme program næste søndag hehe
lol-men-tak-for-bump moffa hehe
super du på m8!
FEDT med skrub $$$ fra dig hehe
Du kan jo finde ud af skidtet. Så tænker, at det her kan være en god investering :-)
Repsak, du kunne jo lærer at stake mig. Men du stakede altid når jeg ikke kunne søge :o)
For evt. folk som vil købe, og er tvivl om hvor meget der er left.
Så er der 25% left !
25% left.
Gerne kun 5% mere på FTP
og de sidste 20% på stars såfremt de afsættes.
Modtaget alt indtil nu.
:( ejj hvorfor alle de gode programmer når jeg ingen $$ har på kontoen. Det er en OMMER repsak.
napper 5 %
Sorry mjhp :-)
lyder super spider
napper 5% sender på stars nu skal jo ikke have det aflyst :)
men hvorfor står du ikke på den 6 feb til julefrokost :S
$ er sendt
Nikzz super:-)
Kommer måske men datoen passer lidt skidt ind håber dog det lykkedes da jeg næsten ikke kan gå glip af den value hehe.
Samt synes flere skal have æren af at møde mit trashtalk hehe
haha I hope Joppe:-)
hehe noller det kan blive dyrt så :D
Rep håber du kan få flettet det ind ;)
har taget ørepropper med ;)
15%-tilbage-bump
Hej
Jeg tager 10%. Overfører på Stars nu (nick : Villarino38)
Hov, overførte kun for 5% i første omgang, resten er straks på vej. Undskyld
Hej Bjarnev
du har sendt for 5% påstars.
Ønsker du de sidste 5%? Nej er obv ok hvis det var en fejl.
Vil meget gerne have dem på FTP,men finder en at bytte dem med hvis det er du kun har stars.
Jeg har sendt de sidste 5% på Stars, men send dem bare tilbage, så sender jeg gerne på FTP
Bjarne
Super sender dem retur nu på stars.
Nick: gongerdunk på ftp hvis du ikke så det :-)
Modtaget fra alle.
og regged
ude i WU med kk mod 99 og aq pre
se tråd i railling for hh
Brawk kører.
700k starter om en time.
Ude i :
DEG
162$-150k
Warm-up
109-40k - gav261$
GL kan ikke mere nu bliver nød til at gå i seng. og pt så laver du overskud til mig da jeg har hente min bap retur i CG :D så gogogogogogo
Skal lige høre sender du alt retur på stars? hvis du sender på FTP er mit nick turbognu derinde og nikzz på stars GL :D
ty-sov-godt:-)
58k
4-pause
avg 29k
3KO's =120$
qq vs aq , a på river
ude som 25
1919$ i gevinst
FML.
stadig 700 k gtd tilbage men laaaaaang vej i den
5pause
92.000
avg
61.000
190 igen
Sendt til alle undtagen:
26$ til tiltthis mangler FTP nick elelr skal jeg lige bytte lidt usd imorgen.
Nikzz det FTP nick du har posted kan jeg ikke få til at virke. Send lige PM så sender jeg når jeg vågner.
ellers er der sendt til alle.
Skuffet over endgame idag men var bare max kortdød..
fandt ud af at sende til nikzz
så skulle bare mangle 26$ til tilthis
Hey
GG, ærgeligt det kunne have blevet rigtigt stort!!!
nick på fulltilt: TiltThis13
Gratz med resultatet, men hvorfor tage overpris, kunne forstå hvis man er Jungleras eller nogen anden, som har vist noget i længere tid, og er reg på de nivaeu, men at sige du har en Mega egde, er jo noget vrøvl, så havde du aldrig været herinde(pn staking obv). :) Men jeg lader jo bare være at købe :) Synes bare det er noget svineri - så hellere lade være , hvis du er så god value?
Peace.♣
Well
Repsak stiller en deal op. Så er det op til den enkelte, om det er en deal, som han/hun vil være med på eller ej.
Jeg tog chancen, da Repsak tidligere har fremvist flotte resultater, og jeg fik tredoblet pengene.
Han lagde ydermere ikke skjul på, at det var med makeup.
Så i mine øjne fint nok
Perikles +1
Jeg syntes også at en spiller som Repsak der kan fremvise et flot spil og endnu bedre resultater, er i sin gode ret til at tage lidt makeup når han sælger %
Perikles , helt 100 - er enig med dig i op til den enkelte.
Som jeg skrev : Men jeg lader jo osgå bare være med at købe.
- Håber bare ikke det bliver kutume at folk fyrer make up på, da det langt fra alle der er berettiget til det.
Ingen kritik af Repsaks spil her.
@fanatic
Forstår ikke helt hvad det er du syntes som er svineri i det han gør?
At tage makeup fordi han syntes han slår det givne limit er vel helt ok. Det er iøvrigt meget normalt på div andre staking foora.
ok:)
@Fanatic
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du kommenterer det på den måde. Det er sætningen "Synes bare det er noget svineri" der er helt ved siden af. At du så vælger at modargumentere dig selv lige bagefter, er en helt anden sag.
Hvis man mener, at man har en edge, er det kun naturligt, at man sælger sig så dyrt som muligt. Repsak viste i dette tilfælde,at det var alle pengene værd.
Jeg kan se at du har sagt det samme i strange_mans BAP tråd. Men både Repsak og strange_man har vist rigtig flotte resultater herinde, hvorfor det kun er naturligt, at de står i højere kurs end du og eg.
Vi har tidligere haft denne diskussion (og også en diskussion omkring pris af coaching), og som du selv siger, så kan man bare lade være med at købe, hvorfor det er helt i hegnet at du kalder det svinere.
Du er mere end velkommen til at lave din egn BAP tråd hvor du tager overpris. Mener folk at du er pengene værd, skal de nok betale.
Det skal samtidig siges, at den ene gang jeg selv har lavet BAP (som i øvrigt ikke blev til noget) tog jeg underpris, da jeg ikke sev mente at have en edge.
Vi kan godt slette den med svineri, var måske ikke helt velgennemtænkt!
@Fanatic
Repsak har leveret nogle flotte resultater i nogle store mtts igennem det sidste stykke tid, så du skal bare gøre op med dig selv om du mener han kan lave dem bedre. Kravet er "bare" at indtjene mere end de 15% han tager i make up.
I dette tilfælde er det gået godt, men laver han samme resultater som han har gjort via OPR, så er det -ev.
Jeg synes bestemt det er godt at han sætter mange tours ind i programmet, hvilket udjævner din risiko for tab.
(dog skal det siges at jeg selv bruger stats som en indikator for fremtidige resultater, hvilket vil gøre det -ev for mig i længden.)
Mit argument er naturligvis, at det er lidt et take-it-or-leave marked. Det er fair at synes priserne er forkerte/høje, men man lader så bare 'varen' stå.
Alternativt kan man byde i tråden til 'pålydende', og så give sælger et take-it-or-leave-it bud.
Det jeg har svært ved at forstå er ikke at man ikke accepterer prisen, men synes ikke der er nogen grund til brok over den.
Nogen er en vis overpris værd, andre er ikke pålydende værd.
@Fanatic
Jeg stoler faktisk meget på 'markedskræfterne' herinde. Hvis du frygter at alle begynder at tage (urimelige?) overpriser, tror du vil se det stopper lige så hurtigt, da ingen vil købe en tabende spiller til overpris.
@Fryden
Det er rigtigt, at det nok udligner sig selv, men man kunne frygte at folk ville gøre det eller udnytte det ved feks. at ha' haft en succes oplevelse, som et godt cash. :)
Overall, var det bare for at vende den, jeg er med 100 procents sikkerhed ikke den eneste der har tænkt dette, men nok bare den eneste der gider sige noget, for tænkt hvis man sagde noget, og ikke ville modtaget stakes :)
Vidste at Repsak tog makeup og sad faktisk og overvejet at "prutte" om prisen men tænkte nope sidste gang jeg købte % i ham var det også med makeup så det valgte JEG at gøre
Mit valg mine $ andres problemer WHY
Repsak sætter sin pris og det vælger vi så at betale eller ej.
@Repsak
Tak giver altså en øl næste gang jeg ser dig ;)
$ er modtaget på FTP :D
Der er faktisk flere der har nævnt det. Og jeg tror egentlig vi er enige langt henad vejen.
Som sagt, personligt er jeg ligeglad, da jeg mener mig i stand til at vurdere rimeligheden i en pris. Det være sig på BAP, økomælk, lakridspiber w/e
Det kan osse variere, nogle laver en ren EV vurdering, andre vil godt betale lidt for lir faktor. Der er nogen jeg vil betale en habil makeup for. Repsak er feks. een af dem, da jeg ved han kan slå disse tours, og ikke falder i gryden med moneyscared-drik. Der er andre jeg ikke vil købe BAP af, til underpris (makedown?) i en $11 tour.
:D
@Fryden
Præsis det med at Repsak ikke er moneyscared og LIR for det er lige det han levere hvergang til mig :D om det så er EV for mig eller ej der kommer der lidt mærkelig mand frem i mig der tænker LIR for ca. 250 kr Fint det napper jeg imens jeg ser NFL og poker fin søndag at man så faldte i søvn på sofaen er så en helt anden snak hehe :D
hehe makedown måske man skulle prøve at sælge sig selv til det.
:)
ANY TAKERS
Hej lige vågnet :-)
Tiltthis sender de sidste 26 nu så skulle det være ude af verden.
@ fanatic.
1) Kan man ikke være vindende poker spiller i staking?
2) Ikke slået op jeg er nogen "jungleras"/kongs/halfrek/kipster/miniKip/mement_mori
- Men jeg har spillet mod de bedste på stars og FTP rigtig mange gange og kender derfor meget til dynamikken og bliver som nogle siger ikke scared.
-hvorfor jeg ikke er kongsgaard/kipster ect.:
De fleste af de kendte Danske Spillere online/live har alle haft det afgøernde held i en søndagstour til at bygge rulle.
Jeg har personligt bare indenfor de sidste tre uger:
29plads-Monday-1k 1050$-bobble ak vs qq
23plads-Monday-1k-1050$-ITM
15plads Super tuesday 1050$ ITM Ad7d vs AK på Ax5d-6d
40ish plads i brawl
25plads i brawl
Mega cl pot med ak vs kj i 109re på stars om søndagen med 40 igen hvor jeg buster.
Og sikkert mange flere jeg har fortrængt i kampens hede.
Desuden spiller jeg også andre sites, men kun mine stars/ftp nicks jeg vilhave ud da felterne er væsentlig mindre på de andre sider.
Selvom jeg havde vundet en af dem ville det stadig ikke gøre mig til en HighRolla/balla type eller ændre på mit spille niveau.
Jeg synes selv jeg kan slå nieauet i de største daglige mtts
55re-109re/162freeze osv.
Niveauet i disse mtt's er væsentlig højere end om søndagen hvor der er fyldt op med alt godt fra havet af fisk.
Vigtigst af alt:
Jeg sætter en pris da jeg skal spiller 13-14timer en dag som igår, intet får ud af dagen idag osv. Er man utilfreds med prisen undlader man bare at købe.
15% synes i mine øjne at være fair Make'up.
Lidt som da jeg lavede en Bap første gang kendte folk heller ikke:-)
God vind til alle
Kommer måske en mindre Bap lidt senere idag.
Alle skulle have modtaget nu:-)
:) kommer der en bap idag reservere jeg mindst 10% hvis prisen er GO. LOOL
modtaget!!
Kommer der bap idag vil jeg også gerne reservere minimum 10%
medmindre BI er helt hjernedødt højt :)
Wp inat.. men gør lige noget med din virus på msn.. for heletiden en masse færke beskeder med nogle ung pige tøzer i alt for meget tøj
kommer-en-bap-nu(5min)
@Repsak
1. Jo
Alle de resultater du nævner er da fint nok, og du har spillet mange gode spillere osv. Men det gør dig jo ikke reg på de nivueaer, så burde du da lave makedown!
hvor mange mtts med +Roi skal tli før man er reg?
Kan være du kan rådgive mig.
Har efterhånden en pænt stor sample...
Så vidt kan jeg se dit avg BI for 2009 er 19 - det skal jeg ikke mene er reg på 200+ tours.
spurgte hvad der skulle til at være reg.
Sagde ikke jeg selv er "reg"
Har dog spillet 500mtts's + over109usd.
stars/FTP nicks kan i se de andre offentligt gøre jeg ikke da felterne gør jeg spiller mine modstandere så meget.
Men ligegyldig diskussion.
god dag til dig :-)
Det ville imo være retarderet IKKE at tage en solid make-up med det program som Repsak lavede igår!