BAP100%MU $200 tour BR DROPPET
Hey PN.
Da sparegrisen er tom, men lysten til poker er enorm, og jeg er overbevist om at der stadig er skillinger at vinde på Stars, vil jeg prøve at sætte en BAP til salg. Jeg håber der er interesse for projektet.
Det kommer til at foregå på den måde at vi starter med en rulle på $200.
$0-100 $5.50 tours
$101-$200 $5.50, $11 tours & $3.30 rebuys
$201-$500 $5.50, $11, $16.50 tours & $3.30 rebuys
$500-$999 $11, $22 & $5.50 rebuys
Rammer vi $1000 evaluerer vi, og ser hvad der er stemning for blandt anpartshavere.
Anpartshavere kan til hver en tid købe sig ud af projektet.
Rail vil foregå via en railtråd hvor jeg vil poste pauseupdates og bust hh's for alle tours.
Alle anpartshavere vil få udleveret min MSN - fulde navn ( kan tilføje mig @ facebook ) og mobil nummer så risikoen for scam skulle gerne være i 0 :) Udover det skulle der gerne være en del herinde der kan vouche for at jeg er en fyr man kan stole på ♥
Der bliver solgt 10 anparter af $20 stykket.
Hver anpart giver 5% af overskuddet.
Jeg har stor erfaring med tours på stars, og føler at jeg slår niveauet. Jeg har igennem længere tid været plaget af solidt uskrub hvilket har medført dårligt, tiltet spil fra min side, som har kostet mig min rulle.
Jeg håber folk vil bakke op om projektet, og skulle der være nogle som helst spørgsmål i gerne vil have afklaret skal alle være velkomne til at spørge, om i har tænkt jer at købe procenter eller ej :)
officialpokerrankings.com/pokerstars/Viggow/poker/results/33A1E24641E8465AA9411DA7EC043EB5.html?t=2
Viggo♥
jeg ville holde mig til 5,50$ tours og der under så længe rullen ´´kun´´ er 200$ ellers er de $ hurtigt tabt hvis ikke du går positiv varians.
og de turneringer du har cashet fint i er også 5,50$ og under.
men bare et forslag
Tak for det Noller :)
@ Den person der har givet nollers indlæg et thumb down - stå gerne frem og fortæl hvorfor?
@allehaderos0 - Så længe rullen er omkring de 200 vil det også hovedsageligt være $5.50 der bliver spillet. Jeg vil dog gerne kunne spille $11 tours også da der imo er lige så stor value i dem.
jeg mener nu stadig ikke der er ret meget valvue i at spille 11$ så længe rullen ikke er så stor så kan det hurtigt gå en vej på et par dårlige dage. men held og lykke så.
det tror jeg helt sikkert du har ret i du kan nok lære mig en del
jeg mener ikke der er meget valvue i at sende en spiller afsted med 200$ som han må spille 11$ når han samtidig aldrig har lavet et cash over 200$ i 11$ så vidt jeg kan se.
så kan det umuligt være valvue i det for spilleren at spille 11$
rart at der er en der ligger op til diskussion. her er mine tanker for hvornår jeg vil investere i en 100% mu bap, og hvornår og hvorfor jeg ikke vil.
der er nogle ting jeg ikke kan lide ved din deal.
Cuttet 50/50 uden cake er ikke holdbart for backers. (hvilket noller også burde have sagt nu han siger god for dig, han ved det godt)
bankrollen virker semi urealistisk at køre med 18 buy ins til mtt i stars felter har en MEGET høj ror, hvilket gør denne deal dårlig for backers fordi der ikke er cake på.
du kan enten starte med en højere bankroll og smide cake på og love at køre programmet igen hvor du kan arbejde caken af hvis du går bust, ellers skal cuttet være MEGET anderledes. 50/50 uden cake i one shot mtt deals er en dårlig investering ligegyldigt hvem der spiller.
uden cake vil jeg ikke tage procenter medmindre cuttet var 70/30 også ved FT, det kan man altid finde vindende heste til på andre sites.
hvis du sætter cake på til et 50/50 cut og ligger hovedvægt på 5.50 vil jeg også gerne tage lidt, selvom jeg ikke kan lide cuttet, men sålænge der lægges vægt på 5.50$ tours er det imo fint nok.
derudover vil det være et krav at du ikke får bankrollen op i 400$ og så stopper dealen, det vil give dig 100$ og en der har investeret 20$ får 30$ retur, så giver det ikke rigtig nogen mening at smide penge efter en høj risiko bap, derfor vil jeg også se et mål om x antal dollars, eller x antal spillede tours, og jeg vil have garanti for jeg kan investere i det samme program igen for at hente caken hjem.
hvis dette ikke overholdes vil jeg mene det bør give et gult kort.
havde det været 11$ tours du havde lagt op, så ville jeg tilgengæld ikke investere til et 50/50 cut, der ville det have været 60/40 med cake, men der er simpelthen så mange hjerneblødninger der spiller 5$ tours at valuen godt kan forsvare 50/50 sålænge der er cake på og du kører dette program igen hvis du går bust.
Godt indlæg Live.
Kan sagtens se pointen i dine argumenter.
Jeg må desværre nok erkende at de dage jeg kan sælge med 100%MU er ovre :).
PROJEKTET ER DROPPET
: Lader OP stå, da den kan være basis for en diskussion om BAP m 100% MU her på PN.
der vel ikke nogen grund til at droppe det hvis du laver om på fordelingen med br at du max må spille 5,50$ ind til rullen runder 400 $ så jeg sikker på folk gerne vil købe jeg vil da gerne invester i den hvis vi siger max 5,50$ og køre en fornuftigt br.
som allehaderos, der skal tweekes en smule for at gøre den attraktiv, og cake vil være en del af det
hvis du kører med en 5% buy in rule, dog altid tilladt at spille 5.50 og daily fifty grand, du skal bare have minimum 211$ for at spille alle andre 11$ tours end dfg.
derudover kan du også rykke højere op i bi hvis du får rullen op på 500$ er 22$ tours inden for den opsatte brm.
+ cake og et mål om minimum 1500$ profit eller 100 spillede mtt før du må stoppe den og obv kører programmet igen hvis du går bust, så er det attraktivt for backers.
derudover kan sng tages med i bappen for at du kan opnå en ordenlig volume.
callea:
cake er en form for stakeback med hukommelse.
hvis jeg feks køber 1 anpart af viggo til 20$ og han går bust.
så skylder han mig 20$ i cake, som bliver medregnet næste gang han spiller for mig, dvs at jeg igen køber en anpart til 20$ og nu er jeg samlet inde for 40$ disse 40$ skal så betales tilbage før vi splitter profitten.