Efter en vellykket første BAP (se link nedenfor) vil jeg i aften forsøge mig med en større omgang BAP.
Der vil blive 100% cake som kan hentes hjem i lignende BAP senere.
samt 100% stakeback - ved minimum 270$ cash får i altså allesammen pengene igen og jeg tjener intet indtil vi kommer over 270$
Cut bliver 50/50 efter stakeback.
Jeg er efterhånden blevet staket en del herinde og har haft flere dybe runs og nogle succesfulde deals. Jeg er super motiveret til at spille disse tours, som jeg bestemt mener vi kan lave noget stort ud af.
Jeg har hele natten og et stort resultat kunne godt være på vej i aften;)
DNG 300k 55$ Sunday special kl. 21.
75k 11$ rebuy kl. 22 5 units
100k 55$ kl. 23
Ialt - 161$
Min første BAP for ikke så lang tid siden:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=220223
OPR:
officialpokerrankings.com/pokerstars/razzvge/poker/results/68FB708759A34FE6B824D0E41FBA76F0.html?t=2
Gerne på fulltracking da jeg ikke har fået gennemgrindet i det sidste stykke tid.
Jeg sælger 10 anparter a 16$.
$ sendes til razzvge på stars.
2 anparter - happy Jazz
2 anparter - Gumple
2 anparter - spider
4 anparter - mig selv
BAP161$ program -LUKKET-
tar gerne en anpart, hvis jeg kan sende de 27$ på ftp
hey Jazz det kan du sagtens (:
lader den lige stå lidt endnu, men der skal til at ske noget hvis vi skal have den op at køre, er selv villig til at smide lidt ekstra i hvis det skulle komme dertil.
1 anpart
det lyder godt. jeg er spændt på om vi kan nå 45k kl. 19 (:
Nick på fulltilt er også razzvge happy, men vent lige med at overføre til vi ser om flere melder sig.
vi finder ud af noget Gumple - ellers shipper jeg retur, men vi kan da håbe på at nogle flere melder sig snart (:
har osse sendt
jeg har et forslag ellers. vi dropper 45k til 109$. det efterlader os med 161$ hvis i hver sender 33$ altså 6$ mere hver har i 2 anparter i de resterende turneringer istedet? kunne dette have interesse?
jo ser ikke ud til at der bliver solgt nok anparter så du kan spille den 109$ turnering.. så den er jeg med på
osse med på
Modtaget fra begge - vil du sende til FTP nu Happy så jeg kan få dem flyttet?
yes sir, er det 33$ jeg skal sende?
33$ sendt....! sorry var lidt hurtig der
finder lige 6$ mere
modtaget fra alle 3 nu - køber selv resten af % hvis flere ikke melder sig på banen.
har modtaget fra dig også Happy, skal bare lige finde en måde at flytte dem på.
så er $$ flyttet og lader den bare lige stå åben et kvarter mere før vi lukker (:
Vil ikke poste så meget HH, men poste bust hands og pause counts, håber det er OK ellers må i lige sige til (: ?
du behøver ikke hh for min skyld
bump for ikke at have modtaget $