Godmorgen folkens.
I går var den absolut vildeste heater jeg nogensinde har prøvet.
Jeg løb så latterligt godt, og det hele kulminerede i at jeg jammer sb på bb200k mod nittet malteser for 1.5 millioner med 54o, og han kalder med konger. Den hånd var jeg inde mod pre 3 gange i Touren. Jeg formåede at have 54, A3 og QQ - vandt alle 3.
Turneringen var et latterligt crapshoot, så postflop spil var der ikke meget af, det handlede bare om at udnytte at de andre (udover 1) foldede for meget, og selvfølgelig om at løbe godt i AIs.
Hele FT blev vi konstant smidt i icm-låsen af en tysker der som den eneste var mere end dygtig til at holde på 2 kort.
Da vi kommer HU få hænder før bb 250k med 3m og 2m beslutter vi at lave en icm-deal der giver mig 39xx og ham 36xx.
Han ville dog have trofæet, og dette passede mig fint da jeg ikke rigtigt har plads til det.
Nu til det praktiske. For at gøre det aller mest praktisk nemt for min gode ven Jan der lagde MP til det her morads - hvem har allerede overført, og hvor meget?
Jeg tippede i øvrigt 73€ af de 3.9k, tyskeren gav 65 og virkede til at have styr på kotume, så tænkte det var et fint beløb.
Tusind tak for jeres støtte og tillid, fedt at side-event kongen slog til igen! ♥