Hej,
Håber jeg poster korrekt, da det ikke er så ofte jeg gør dette.
Sidder i Søndags som nummer 12/33 på Ipokes $200K G. Min stack er $107K - AV er $83 K.
Blinds hedder: $2500/$5000 - Anter: $250
Jeg har ikke været på dette bord længe, men er dog sat sammen med et par stykker jeg har siddet længe med, men for hovedparten af spillerne på bordet er mine reads ikke specielt gode.
Boblen er sprunget 45 min. tidligere ved 80 spillere igen, dvs der er godt gang i sagerne. Desværre er jeg havnet på et bord hvor jeg har 2. mindste stack på trods af at jeg som sagt ligger nummer 12 - det hele er dog meget tæt, så det er med livet med indsats hver gang man skubber stacken.
Jeg er gået top 10 en del gange før i disse Søndags tours, men jeg har aldrig vundet, så jeg er helt klart med for at gå hele vejen og ikke for at fedte mig til flere penge.
Nu til hånden:
Jeg sidder i SB med ♥A♦J
Der bliver foldet hele vejen over til knappen der laver et klik raise til $10.000
Knappen er nu efterladt med en stack på $105K
Der er nu $20 K i potten.
Hvad gør i nu i mit spot?
Battle of the blinds - Ipoker $200K Sunday Tour
Jeg shover også. Jeg gider ikke give på nakken til 30k. ish og så stå med en lorte beslutning når han kommer over toppen. Desuden sender du også et signal om, at han skal holde sig fra dine blinds.
Tænker 1 sek over hvor mange chips jeg får efterfølgende og skubber.
Synes også, at det er et standard skub. Især, hvis din modstander har bare et minimalt read på dig. Så ville han vide, at du er mega nit og en smule moneyscared, og derfor kun kommer over toppen med über kvalitetshandsker :-)
Tak for jeres svar.
Syntes egentlig også at den var ret std, så jeg skubbede stakken til midten og blev instant kaldt af AK og farvel og tak.
Det er lidt et lotteri igang imellem med de Battle of blinds, men rart at vide at i trods alt ikke havde gjort det anderledes.
@Acpanma a.k.a Pretty boy
Troede faktisk du var et Fakta efter flere napkins eller er der ikke flere tåre tilbage i kanalen. Det er ikke så meget det at du buster ud af alle dine turneringer inden man har nået at sige GG, det er mere hele den der "cry me a river" seance man skal igennem bagefter der gør at jeg bliver træt ;)
Tak for jeres svar.
Syntes egentlig også at den var ret std, så jeg skubbede stakken til midten og blev instant kaldt af AK og farvel og tak.
Det er lidt et lotteri igang imellem med de Battle of blinds, men rart at vide at i trods alt ikke havde gjort det anderledes.
@Acpanma a.k.a Pretty boy
Troede faktisk du var et Fakta efter flere napkins eller er der ikke flere tåre tilbage i kanalen. Det er ikke så meget det at du buster ud af alle dine turneringer inden man har nået at sige GG, det er mere hele den der "cry me a river" seance man skal igennem bagefter der gør at jeg bliver træt ;)