Villain har nit stats, men ingen history med ham
UTG $400
UTG+1 $404.90
CO $420.60
BTN $371
SB $1,036.20
BB Hero $400
Hero 8♠4♠
1 fold, UTG+1 calls $4, 2 folds SB calls $4,
Hero checks
Flop
7♠6♦5♥
SB checks, Hero bets $12, UTG+1 folds, SB calls $12
Turn
J♠
SB checks, Hero bets $36, SB calls $36
River
A♠
SB checks, Hero bets 76$, SB raises to 196$
Hero?
allin eller call? villain har vel flere combos af lavere flushes end os idet A♠ rammer river og vi har 8♠ ? saa alle 86s, 85s, K8s osv. ikke kan vaere i hans range.
eller hvad?
BB special vs nit (nl400)
Hvad skal han betale et AI med, som du slår? Jeg tvivler stærkt på, at han valueraiser tyndt her. Enten har han vel varerne eller også bluffer han. Jeg er dog enig i, at han ikke har mange flushes i sin range, men det har du, hvorfor det imo er et relativt elendigt bluffspot for ham. Jeg vil btw hellere folde, end jeg vil shove. Jeg kan dog ikke folde en løbefarve, så jeg betaler bare river.
Jeg shover.
Med 84♠ på vores hånd og J♠ og A♠ på hhv turn og river er der blocket for ekstremt mange kombier. De eneste der overhovedet er i nærheden af at være realistiske er 96♠, 95♠ og T9♠ og en far out KQ♠ og alle disse er ikke specielt realistiske. Jeg tror ikke en nit floater med T9 og KQ der, men lad os give ham 1 kombi.
Der er 3-16 kombier af slowplayet straights, så rigeligt der kan betale os af.
Jørn
Edit: ups, så lige at villain er i SB og ikke UTG+1 limperen
Villain har sjældent en flush, som I nævner, men jeg tror alligevel ikke, at han caller sine 2 par, sets, straights eller måske endda mindre flushes. Hero bluffer bare aldrig med et 3bet på river i en limped pot - specielt i en nits øjne. Og vi caller vel altid her med en straight, må nitten vel også tro. Så imo: Call med et smil.
Jeg kan nu sagtens se os slået her - linjen taget i betragtning) af hænder som:
(♠) K- Q; T; 9; 6 ; 5 ; 3 ; 2
Q- T; 9; 6; 5
T- 9; 6;
Når SB raiser river til 196 så kan du shove AI og han skal kun betale 150 mere for at vinde 800 ialt.
Du er obv nød til at kalde de 120, men jeg mener ikke at HAN kan komme væk fra rigtig mange hænder vi slår, som også realistisk er i hans range.
straights ; 2 par kombi (specielt ace rag) ; Ace dårlig kicker
Jeg var all in på denne selvom T♠9♠ ; 9♠6♠ ; K♠Q♠ ; K♠T♠ er giftige.
@knutergrum
Så en nitty villain check/caller lige et 567r OOP med KQ♠ ?
Jørn