Spillet er generelt TAG på bordet. HERO har dog en tendens til at raise hvis alle folder til ham i SB. HERO raiser også ofte i BB hvis SB limper.
HERO har en fornemmelse af at Villain er lidt træt af det og derfor bliver trodsig. Derfor forsøges følgende bluff:
PokerStars Game #10085658112: Hold'em No Limit ($1/$2) - 2007/05/24 - 17:05:46 (ET)
Table 'Lacrimosa IV' 6-max Seat #3 is the button
Seat 2: xorbie ($337 in chips)
Seat 3: andr3w321 ($376.30 in chips)
Seat 4: AciDs ($520.20 in chips)
Seat 5: HERO ($202 in chips)
AciDs: posts small blind $1
HERO: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO T♣ 6♣
xorbie: folds
winstoncat joins the table at seat #1
andr3w321: folds
AciDs: calls $1
HERO: raises $6 to $8
AciDs: calls $6
*** FLOP *** 2♥ 3♥ K♣
AciDs: checks
HERO: bets $12
AciDs: calls $12
*** TURN *** 2♥ 3♥ K♣ 9♦
HERO: bets $28
AciDs: calls $28
*** RIVER *** 2♥ 3♥ K♣ 9♦ 5♠
HERO: bets $50
Bluffet skal selvfølgelig også ses i lyset af at der er mange draws på flop. HERO sætter Villain på enten missed draw eller noget i retning af mellempar.
Er river +EV? Skal vi evt. byde mere?
BB vs SB bluff 3 barrels (200nl)
"HERO har en fornemmelse af at Villain er lidt træt af det og derfor bliver trodsig. Derfor forsøges følgende bluff:" Jeg synes det er en grund til ikke at bluffe
Har du stats på villain?
Har i historie mellem jer?
Hvordan better du hvis du sidder med flushtræk eller KQ?
Leader eller raiser han flushdraws eller TP på floppet?
River er lidt... Hvis han caller dig på turn skal han også calle river med sit mellempar/KT ect. Jeg tror oftest jeg checker bag her. Falder der et A eller en ♥ er jeg mere tilbøjelig til at skyde 3rd barrel. Som spillet tror jeg at jeg giver op og checker bag.
Med din linie synes jeg du skal give den lidt mere gas. Bet mere på turn - jeg siger 32 og ~75 på river.
Jeg kan ikke lide det. sb vs bb bliver der ofte callet lettere ned. Synes også det er et skidt board at gøre det på. Han vil sjældent folde et K. Hvis det skal være siger jeg noget mindre, ca. 1/2 pot eller mindre og håber han har et misset draw.
Er det ikke ret svært at sige om Bluffs er +/- ev?
"Flere svar. Nu."
Rolig... commando carsten!
som sniger checker jeg også bag på river...eneste jeg ser SB folder er missed FD...givet den action du har lagt for dagen tidligere + "HERO har en fornemmelse af at Villain er lidt træt af det og derfor bliver trodsig." gør, at du oftest bliver kaldt ned meget light i blind battle.