Er der nogle der hurtigt kan fortælle mig hvordan man finder frem til sin bb/100....
//Q-link
bb/100...
Jaa, og tak for den dejlige besvarelse....
Spørgsmålet er så: Hvordan kommer man frem til det tal?
"Jaa, og tak for den dejlige besvarelse...."
øhh du skriver ikk i din første post at du er klar over du skal bruge PT så derfor går jeg selvfølgelig ud fra det ikke er tilfædet.
"Spørgsmålet er så: Hvordan kommer man frem til det tal?"
Ved at se hva der står ud for den spiller du gerne vil vide bb/100 på. Hvis det ikk er det du mener må du sku forklare dig lidt bedre.
Overskud på et givet level angivet i antal bb divideret med antal hænder. Gang det tal med 100 og du har din bb/100.
Halvdelen af det tal er din ptbb/100
man bruger www.google.com
den virker
@pow9199
Hvis folk brugte google til et spørgsmål som dette og lign. Hvad skal vi så med dette forum?
@OP
Utrolig dumt spørgsmål imho.
@Muggie
Hvad med fornuftige analyser, trip reports, tip om gode tours og meget andet?
@Muggie
Ikke alle der kan søge ordenligt på google.
@K_B_B
Han skrev "Disse spørgsmål".
@Muggie
K_B_B +1
@K_B_B
wp
Det er absolut ikke fordi spørgsmål af enhver slags er velkommende herinde, men imo er der ret meget irrelevant lort herinde... Konstant ser vi tråde, som 'PAHUD til Bossmedia?' 'Problemer med import til PT' etc... Hvis man nu bare brugte google, eller de fora som er lavet til det, ku vi bruge lidt mere krudt på nogle af de utallige sjove, relevante eller lærerige tråde der faktisk er herinde...
@pow9199
Der er ingen der tvinger dig til at bruge krudt på tråde der er irrelevante for dig...
@claus_9
Jeg føler heller ikke jeg bruger krudt på det her, det var nu mere for at give info til OP (og de mange andre) der søger et svar her, som logisk kan besvares 100 mere relevante steder....
Vi har EN mickey herinde, har ikke brug for flere!!!