BB/100 - Hvad er realistisk?

#1| 0

For et par måneder siden rykkede jeg op i limit fra FL 1/2 til FL 2/4. Full table.

Jeg har nu spillet 6628 hænder på FL 2/4 og har 2.11 BB/100 hænder.
Dette indikerer vel at jeg sansynligvis er +EV på det level, men hvor mange hænder skal der til for at jeg ved det med sikkerhed?
Jeg føler selv jeg er bedre end gennemsnittet, men selvbedrag er før set blandt pokerspillere.

Det er mit mål gennem forbedringer af mit spil at nå 3 BB/100 hænder på FL 2/4, er det realistisk?

Ifølge pokertracker er jeg Semi-loose-agressive/passive.
Hvilken spillestil tjener generelt flest penge?

20-05-2006 12:34 #2| 0

6628 hænder er selvfølgelig alt for lidt. Du kan begynde at have en ide om dit niveau, når du kommer op omkring 50.000 hænder, men husk at BB/100 er det tal der kan være misvisende i længst tid.

3BB/100 er realistisk over tid på den level, hvis du er skrab, men alt over 2,0 er bestemt godkendt, så kan du bare holde det niveau, bør du være tilfreds.

Din PokerTracker rating afhænger selvfølgelig af, hvordan du har indstillet denne, men er det den klassiske indstilling (som Deicer skriver om i hans artikel her på PokerNet), så er det ikke helt godt.

Hvor høj er din aggression faktor? Er den 1,3 eller 1,4, skal du ikke høre et ondt ord herfra, men den må helst ikke være lavere.

/Mikael

20-05-2006 12:43 #3| 0

Jeg har ikke ændret i default instillingerne i pokertracker.
Min agressionsfaktor er 1,35

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar