Hvad vil I mene er en god BB/100 (Big Bets = 2 big blinds) på de forskellige limits ved full ring borde og multitabling. Vi snakker set over minimum 10.000 hænder pr. limit.
NL20?
NL50?
NL100?
NL200?
NL400?
NL600?
NL1000?
BB/100 på forskellige limits
Lav dine hænder om til 100.000 pr limit, så får du måske nogle bud fra folk.
Samtidig skal vi nok have styr på, hvilken BB/100 betegnelse der bruges. Er det Pokertrackers BB/100 eller den traditionelle limit-betegnelse?
"(Big Bets = 2 big blinds)" - Vil antage det er Pokertrackers ;)
Håber på nogle svar selv, er ret interesseret i informationer som disse lige pt.
Edit: Forskellen ligger i at pokertracker regner BB som big bets som det er blevet formuleret og at man "normalt" når man omtaler BB/100 taler om big blinds - hvilket altså er et dobbelt så stort tal som pokertrackers BB/100 :)
Men, skal nummeret i PTs general info tab, så ganges med 2?
Jeg er en BB/100 muppet.
@Analpirat
Hvis du vil have dit resultat i Big Blinds pr 100 hænder, så ja.
@Loki
Ved ikke med pokeroffice, men ved pokertracker er det i hvert fald. Det skyldes at man i FL poker har en BB (big bet) der er dobbelt så stor som big blind, der kan bydes på turn og river.
Lidt dårlig formulering men håber du er med :)
For lige at få det her helt straight:
De BB/100 som der opgives og spørges til helt generelt, hvad er det så? Big Blinds/100 eller Big Bets/100 (det som PT oplyser)?
Big Bets/100 er hvad man bruger som reference, også kaldet PTBB/100.
Hvad er forskellen på om det er 10.000 hænder eller 100.000 hænder. Det svar han beder om er det samme, da man må forvente at variansen er trukket ud.
Der er en kæmpe standardafvigelse knyttet til 10.000 hænder. Hell, du kan jo være running hot (eller cold) over 20k hænder.
Jeg ved ikke helt hvad du mener med at "variansen er trukket ud".
I pokertracker kan man nu selv bestemme om det skal være bb/100 eller ptbb/100 - bare for at bidrage til forvirringen.
@Analpirat
Jeg er bekendt med variansen, men det er de færreste spillere der har logget 100.000 hænder på ét limit, derfor skrev jeg 10.000, for at få nogle bud ind. Men lad os så sige 100.000 hænder, har folk så nogle bud?
Det er PTBB/100 jeg efterlyser.
Hvor mange haender bliver der typisk delt ud ved et ti mands bord i timen...
@ AAchamp
Afhænger en del af de forskellige pokersites, spiller pt. på Ladbrokes, her ligger snittet på ca. 40-45 i timen.
@Eske
Ja, det har du selvf. ret i, men det er jo heller ikke hensigtsmæssigt, at du sætter antallet af hænder så lavt, at du ikke kan bruge resultaterne til noget.
Der må være masser af postere på 2+2 der kan hjælpe dig med denne opgave?
@Panter
Hvor kan man ændre det?
@Analpirat
Ja, der er sikkert masser af tråde på 2+2, links modtages gerne, synes ikke jeg kan finde noget brugbart.
Anyone?
@analpirat
Under preferencer (Fanebladet læmgst til højre når du har ringgames fremme).