Hvor får jeg mest for pengene? - højtaleren skal bruges til streaming af musik fra telefon, men den skal også kunne afspille kablet via jack/minijack.
Portabilitet og design vægter mindre end lyd.
Hvor får jeg mest for pengene? - højtaleren skal bruges til streaming af musik fra telefon, men den skal også kunne afspille kablet via jack/minijack.
Portabilitet og design vægter mindre end lyd.
Jeg er rigtig glad for min JBL Charge 2+. Dejlig lyd med imponerende dyb bas. Skulle jeg købe i dag til en tusse, så blev det en charge 3.
Onde Andy skrev:Jeg er rigtig glad for min JBL Charge 2+. Dejlig lyd med imponerende dyb bas. Skulle jeg købe i dag til en tusse, så blev det en charge 3.
Jeg har charge 3 den er super god, så den får helt klart min anbefaling
Vi er svært begejstret for vores Harman Kardon højttaler, som vi erhvervede for ca. 750 kr. for en 3 år siden - den spiller stadig fornuftigt, og batteriet holder længe.
xitaah skrev:Vi er svært begejstret for vores Harman Kardon højttaler, som vi erhvervede for ca. 750 kr. for en 3 år siden - den spiller stadig fornuftigt, og batteriet holder længe.
This.
Har en Harman Kardon. Fås i Telias butikker til SÆRPRIS 999,- ("vejledende" 3k, selvom den aldrig nogensinde har kostet det). Vi er svært begejstrede. Rigtig fin bas og lyd.
Kan man få en transportabel højtaler til 2000-3000 kr som kan spille HØJT?
Skal bruges til træning i tennishaller og udendørs, hvor de små højtalere ikke rigtig kan følge med.
jpskak skrev:Kan man få en transportabel højtaler til 2000-3000 kr som kan spille HØJT?
Skal bruges til træning i tennishaller og udendørs, hvor de små højtalere ikke rigtig kan følge med.
Jeg forestiller mig, de større BT-højttalere fra Marshall må kunne være med der.