Hej,
når følgende prioriteter opstilles, hva ville i så anbefale af pokerrum til at spille fortrinsvist NL100:
1. dårlig modstand
2. PT /PaHUD kompatibel
3. rakeback (eller bonusordning, der svarer til rakebackordning)
og de er opstillet i prioriteret rækkefølge.
Pft. for svar :-)
Bedste pokerrum NL100 ca.
Boss media
1) Full Tilt - om de honorerer 2 ved jeg ikke, og 3 fra en affiliate, som jeg ikke kender (endnu)
PokerStars eller Full Tilt, såfremt du er ligeglad med om dit nye site er skattefrit.
Absolute Poker.
Meget dårlig modstand
Virker fint til PT og PaHUD
rakeback + 1st deposit bonus på 5-600$ og 5-6 reloadbonusser om måneden. + FPP hvor du kan lave dine point om til cash
Everestpoker. Der er mange spillere fra syden som spiller utrolig loose, og jeg vil våge at påstå at mange kan tjene på at spille derinde.
El Campeón
den side skal du ikke vifte for meget med, ikke alle behøver at vide at jeg simpelthen griner mere end når jeg ser standup.dk - når jeg ser villians holdings i allin's derinde.....altså 22 bliver ikke folded det er sikkert!
niveauet på everest gør mig simpelthen til en dårligere pokerspiller fordi man spiller så mange handsker, da man ved villians går døde på any hit...
mht. absolute - hvordan er softwaren - de har deres eget netværk ikke?
Werder: Softwaren på Absolute er fin, men der er ikke ret meget spilleraktivitet, hvortil kommer en lidt kedelig sag med noget snyd (se Kahnawake Gaming Commission udtalelse her: www.kahnawake.com/gamingcommission/KGC-AP-0111.pdf og tråden på 2p2 her: forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=12650247&page=0&fpart=1&vc=1). Og jo, Absolute er mig bekendt på deres eget netværk.
FullTilt opfylder 2 og 3, men modstanden er rimelig stram. Everest giver ikke rakeback, men har et slags VIP program, om end jeg ikke ved hvor meget effektiv rakeback det tilsvarer. Til gengæld kan den ringe modstand mere end opveje manglende rakeback, hvis du kan overskue den langsomme (men velfungerende) software.
PAHUD understøtter ikke Boss, men GT+ gør. Der er dårlig modstand og god rakeback (med bonus tilsvarer Pokernet.dk's rakeback ordning 50% rakeback de første 90 dage eller indtil din contributed rake er over 2000 euro). Deres software er lidt skod (pæn, men skod), men hvis du kan overskue det er det fint.
Pacific er en anden mulighed. Løse spil på NL100, rakeback og understøttelse af PT/PAHUD m. handgrabber fra idleminer (koster $50 så vidt jeg husker). Der er også en rar $100 bonus som er hurtig at spille fri :)
BUMP
Synes denne tråd fortjener lidt mere debat, jeg vil i hvert fald gerne have flere kommentarer...
Lol @ Snoogy
@PN hvorfor sletter i ikke bare søgefunktionen i forum?