Hej igen PN
Efter en del år væk fra poker, efter en jord omrejse og en udannelse osv, sad jeg og kedede mig lidt en aften og fik lyst til at spille lidt poker igen. Har spillet et pr sessions siden og har virkelig fået lyst til at starte forfra. Jeg byggede i sin tid min rulle op ved at spille SNG på fortune gennem pokernets deal med sitet.
Jeg har spillet på stars de sidste pr gange, der er jo god action. Men synes godt nok også der er mange regs, det virker til det ikke er unormalt der sidder 3-4 regs på et bord. tænker de er reg hvis de spiller 6+ borde af gangen. Ved godt det er et spg der tit kommer, men synes ikke rigtigt jeg har kunne finde et svar i de gamle tråde jeg har vært igennem, ihvertfald ikke nogle nyere tråde.
jeg får ikke tid til at blive den store grinder igen, men nogle timer om ugen, vil også have uger uden at spille og nogle hvor jeg vil spille mere. Spiller 2-3 borde af gangen, Starter bordene lidt forskudt så jeg ikke pludselig sidder HU på 3 border samtidig. Så der behøver ikke starte en ny hvert sekund som på stars men der må gerne være action nok til man ikke skal vente 20min på den næste starter. Der må også gerne være rakeback men vigtigst er nok at spillene er så nemme så muligt. Vil helst spille 10mands, da jeg tror jeg vil komme ITM lige meget uanset om det er 9/10 med og derfor bare får mere ud af 10mands.
SÅ vil gerne hører hvilket site/sites folk vil anbefale??
Jeg hentede i sin tid et excel ark ned fra PN til at holde regnskab, og det var pisse godt. Fandt et link til det i en gammel tråd men det virkede ikke længere, som om det var blevet fjernet da PN blev lavet om.
Nogle der har det liggende??
Findes der nogle programmer ala Pokertrack, til SNG? HAr selv brugt PT til cash, men da spillet hurtigt ændre sig i SNG kan man jo ikke rigtigt bruge den. Men tænker der kan være kommet nogle programmer som bedre til SNG. Ikke fordi jeg har tænkt mig at købe det, mere for at vide hvor stor fordel regs'ne på star osv. har.
Håber stadig der findes lowlimit SNG grinders, der gider give lidt info ;)
Hilsen Morten