Grundet usikkerhederne omkring SKAT indtil Inter for flyttet serverne til Malta, går jeg lidt og leder efter et alternativ sted at spille.
Niveau omkring NL1000 6 mands
Krav:
- Skal kunne kører pokertracker og PAHUD
- Skal have rakeback
- Flest mulig fisk
- Gerne en ok bonus
- Placeret indenfor EU
Nogle der har erfaring med forskellige netværk, som kan give indspark?
Bedste site nl1000
Partypoker har en slags pseudo-rakeback i form af deres point-system.
Jeg regner med at en 5/10 hånd i gennemsnit rakes med $2, dvs. $0.33 per spiller på 6-max.
Hvis du spiller nok så når du nemt Deuces level hvor man indtjener 6,5 x points. Partypoker giver 16 pts/20 raked hands, dvs. ca. 5 pts/raked hand. Hver point har en værdi på $0.01. Værdien af points udgør så 0.05/0.33 = 15%.
Jørn
B2B is the winner, bonus + 60% (PT PAHUD) og indenfor EU,
hvilket site indenfor B2B opfylder det ??
Tja bruger selv Pointpoker, derudover er der Pokersaints, KickOffPoker og Danbook som også bruger samme system, derudover er der en masse øvrige skins.
www.24hnetwork.com/en/Partners/Turnkey-Partners.aspx
hmmm syntes ikke der kommer mange gode alternativer op, jeg holder mig foreløbig til Crypto, men tror jeg vil kigge på Boss når de får samarbejde med Pokertracker....
Jeg spiller kun NL100 så fiskebestanden på NL1000 kender jeg ikke noget til, men hvad med Eurobet (ongame) ?
EU site
30 % rakeback
Masser af spillere
Pokertracker, og PAHUD virker fint.
Ellers sign op hos Mansion til 36 % rakeback og håb på at der er hold i rygterne om at de skifter til Ipoker 1. juli
@Majaline
Bedste bud indtil nu, tak jeg vil da prøve at se på det....
Majaline: Hvordan får du 30% rb på eurobet? Så vidt jeg ved, er det ikke muligt?
Jeg har også fået 30% hos Eurobet for 2 måneder siden. Jeg oprettede mig fordi min affiliate informerede mig om at de havde tænkt sig at droppe RB kort tid efter.
@Kalashnikov
Søg og du skal finde. :-)
--
verndroid
www.schougunvald.dk
Kalashnikov : Jeg må nok ikke nævne affiliaten herinde, men jeg signede så sent som i tirsdags.
Jeg faldt over dette her på deres side og tænkte at jeg hellere måtte signe op i en fart...
"Eurobet will soon be dropping rakeback while grandfathering in existing players.
If you don't have a Eurobet account though XXXX for rakeback, create it now even if you deposit later.
This will help ensure that you are grandfathered in. This is not available to US players."
Jeg er glad for jeg fandt det, for så vidt jeg ved er det det eneste EU site på et af de helt store netværk som giver rakeback.