Ja hvem er den bedre del af feltet?
KKQQAA
jaramsporo
keijo5
StephanBo
Polarski'
Stackster3
Ikke så stort sample...
bedste spiller bossen nl100-nl200?
Polarski har godt nok spillet ringe de få gange jeg har spillet med ham.
En af de bedre jeg har spillet med er User1, uhlmann et eller andet virker osse rimelig skarp.
Hvad med -Bundgas- og Bublebuble? Er de ikke nogenlunde også? jeg har ihvertfald den opfattelse selvom jeg har spillet minimalt med dem. Og hvad med gutiecaba? (osse spillet minimalt med ham, men synes sgu altid han får bygget pæne stacks på de borde han spiller.
gutie og -Bundgas- har jeg en smule kendskab til, dog begrænset! Men de er vist vindende!
Buble kender jeg ikke!
@Sailor
enig
"Powerrage" er i mine øjne en fisk - tilter for meget. Han har helt sikkert ikke fattet begrebet om en "sund pokerforretning".
Mange af de andre spiller stabilt synes jeg...
//Link
guitecaba vindende !
ROFLMAO....... Fuck, den reddede dagen den der.
MONSTERDONK !!!!!!!!!!!!!!!!
/Kimo
Jeg kender de fleste af spillerne nævnt i denne tråd. De fleste spiller okay fornuftigt, men jeg har spottet nogle ting hos nogle enkelte, som jeg ikke har videre lyst til at uddybe :)
Ellers; pas på mig derinde! :p
de spiller jeg ser som gode er elsherif og stephanbo men spiller sjælent mod dem da vi for det meste undgår hinanden
StephanBo : Solid, men temmelig forudsigelig i sit spil. ( Hvilket selvfølgelig er okay på de levels )
Sheriffen : Donk
KKQQAA : Donk
Icehard : No comments ;-)
Husker ikke de andre specielt godt.
/Kimo
Den eneste af de spillere der er okay er User1, de andre er bare lidt mindre donks end de andre derinde... synes jeg...
@Icehard
Der er du vidst forkert på den! Mener det er, JegErBedstOgTagerDinePenge?! :p
Den eneste af de spillere der er okay er User1, de andre er bare lidt mindre donks end de andre derinde... synes jeg...
@Icehard
Der er du vidst forkert på den! Mener det er, JegErBedstOgTagerDinePenge?! :p
LeperPoker - har jeg tit set 10+ table derinde og crushe de fleste borde
User1 spiller også sublimt som nævnt i tråden
PruttePude - spiller semitørt men godt
...og, den med gutiecaba overhovedet ved hvad der rangerer højest, high card eller RF OMFG!!! Loool, magen til donk skal man lede lang tid efter :)
PruttePude spiller ABC-poker vil jeg sige og er dermed let at læse..
Leperpoker :
Helt sikkert vindende, men alt for aggro - Virker som om gearet er stuck i 5. Leper er en større møgtyr end Asger B og undertegnede tilsammen :)
Pruttepude :
Slår også niveauerne med garanti. Dog enig med power om at mønstrerne er temmelige stereotype og bør justeres.
Skal vi gætte på 10 min. så er drengene ude af busken ;-)
/Kimo
Ved ikke hvorfor folk har så svært ved at rose hinanden herinde...
Vennekilde. Du er helt sikkert i top 3 af spillere på 1-2 NL. Du spiller godt.
@Sailor
Enig i begge dele, men tror nu også at der ofte ligger en kærlig tone og lidt drillerier mellem linjerne. (lad nu være med at fortælle ham det).
Meeen, når donken stikker ud på sig selv, skal han også kunne tåle lidt røg, sådan er det :)
/Kimo
@Sailor
Lad nu Kimo blamere sig på et offentligt forum ala den måde den farlige haveslange blamerer sig på hver eneste dag online :)
Det eneste jeg ved er at jeg owner Kimo hver ENESTE gang jeg spiller med ham....
Han er for let.
:-)
@ Anthrax
Nick ? - Nu kommer haveslangen efter dig, og det bliver med koldt vand i c",)
@Bonzen
Troede du var busto, du er jo aldrig at finde ?
Kun 1 ting at sige her....Flooooooooooat ;-)
@Kimo
Uni skal også lige passes, men skal nok komme efter dig snart :-)
@Bonz
Lyder sgu godt, ser frem til et par drabelige dyster.
Var ellers sikker på, at det skyldtes ægteskabets tunge lænker ;-)
See you soon :)
/Kimo
Poker er ikke skills, det er bare om hvem der får de bedste kort.
Ergo- Der findes ikke gode spillere, der findes bare spillere som får bedre kort end de andre.
Jeg sprøjter på alle niveauer - alligevel er jeg der næsten dagligt...
Ihvertfald _intuition_ owner mig 8 ud af 10
@Kimo
What?!
User1 synes jeg får for meget kredit her. Ved ikke om det kun er mig der oplever ham som saftig?
Han spiller fint agg, men er altså super frisk på at tilte. Han er en af de spillere derinde jeg kigger om er online når jeg skal game.
Uhlmann84 som nævnt før virker god.
Lol @ gutiecaba commenten om han skulle være god:-P
Polarski mener jeg heller ikke skal nævnes som en af de gode derinde. Men så igen har ikke brugt PT derinde, så har sgu lidt svært ved at holde styr på hvem jeg har klaret mig godt og skidt imod.
Messaa undgår jeg så vidt muligt. Synes sgu han spiller fornuftigt, så var overrasket over at se ham på NL50. Måske han selv kommer med en forklaring?
Spillede mod en Picasso også en session eller to. Synes vist egentlig også han var ok så vidt jeg husker.
Og jeg kan da se på det hele PruttePude skal til at spille mindre forudsigeligt (av min sjæl og hjerte). Meeeeen, til mit forsvar virker ABC nu fint på NL100:-)
Bossens største donators:
Kimo - Dog et super eksempel en mand der tit tider har god gameselction.
Leperpoker - Monster LAGtard
Viperssr - Haha, du ved hvorfor mester :D
Hassan
Ang. Pruttepude og selvom han en spewtard, så vil jeg gerne lave udstik på ham mod alle der har svaret i denne tråd i en HU match.
ISÆR Kimo og Leper :)
Ps. Buble er en tyr der godt kan lave noget ùbertilt engang imellem.
Alex donken
Hold dig nu bare til dine små NASA eksperimenter. Dt er jo den eneste måde/mulighed du har for at komme op, hvor det bliver ritti sjovt ;-)
PYTHON har kvalt !
PowerMichael hvem er du derinde? Du lyder til at eje Boss NL100 fuldstændig med de kommentarer du har, så det kan du vel sagtens fortælle?
Bla bla bladi dibla bla bla...
Kimo, hvis du nu bare lod være med at være sit out hver gang jeg satte mig ved dine borde, behøvede vi slet ikke disse udvekslinger, så kunne jeg bare poste en graf af dit downswing ;)
Alex fisken :
Hvis du nu satte dig i primetime istedet for kl bæ om morgenen når jeg har grindet spandevis af timer så kunne det jo være at jeg var game, ikk ?
Desuden husker jeg aftenen før på NL600, hvor du stak af efter at være blevet revet godt rundt i manegen. ( ja ja, var nok en anden der spillede kontoen, ikk sandt ? ;-)
In fact så fik du så mange klask bagi, at revyen på dig må have været rødere end solnedgangen på sletterne ved Serengeti.
PYTHON har kvalt !
Hmmm Icehard aka powerMichael.. Er du ikke først lige startet på 1/2..
Jeg spiller der konstant og er en donk-- Kom og spil mig alle :)
Enig med Waltherlund.
Jeg spewer hele tiden og er virkelig easy money.
Kom ta' mig ;)
Giv mig et kald anyday mate, du har da mit nummer, right ?....
Ellers er jeg jo på bordene i ny og næ :)
Har haft virus shit i min PC, og ikke restitueret helt endnu.
Kører på hyænens bærbare og kan ikke få messenger til at funke på det Vista lort.
lol Waltherlund
tja jeg spiller lidt 0.5 1 - 1 2 det kommer meget an på hvem der sidder der og ja
Waltherlund <<<< er helle ikke for små børn
Pruttepude kan jeg huske at have spillet med på 1/2.. Der gik du på semitilt og donerede et par buyins til mig :)
Af spillere som jeg normalt prøver at undgå kan jeg nævne Vera-Mara og choppermh. Grunden til at jeg prøver at undgå dem er, at de spiller utroligt nitty og det er derfor nemt at finde bedre action.
/Bundgas
I_KNOK_U ingen bedre
@Icehard
Hmm du hev en pæn fra mig igår. Runner runner men forstår nu godt dit call :). Remember?
hehe ja jeg var en luckbox men som jeg så det skulle jeg ligge 160 mere for at vinde 600 vidste jeg havde omkring 11 outs da jeg ikke satte dig til str8 så var et meget simple call men ja heldigt :)
Kendte ikke choppermh før for ca en time siden.'
Han har siddet på det NL200 bord jeg sidder ved nu, og har ham da noteret som mega donk ?
Måske han er tiltet ???
Og der satte han sig så lige igen :-)
Samdi som sidder der kan også varmt anbefales, god damn han er væk :P
Ja det var poker. Shit hapends....
Er by the way 3 måneder i Australien.. Minimum 3 måneder.. Melbourne er for sygt... U should all try it..
Forsøger at kvalle til Aussie Millions. 10k$ er lige i overkanten
nice nok jeg skal faktisk spille en kval til apt i sydney her senere
sidder i en pca ept kval lige pt og det ser fornuftigt ud
"bedste spiller bossen nl100-nl200?"
Er rykket op! :P
Tox
www.1623poker.com
Kimo - Haha, gearet er sku stock i 6-7 stykker, mmm, kan være jeg skal finde nogle HH's fra vores sidste SNG? Meeeeener jeg kom ind som fav imod den bovlamme "slange" der sugede hårdt
Ellers, kom nu ud af tråden, tråden handler om de bedste spillere, du derimod rangerer måske lige over eller omkring Gutiecaba
AKP - Udstik 15k på at jeg tager Koller HU? :)
3x NL200 borde, ham der først når 10 BI's+ vinder matchen...
Koller - Frisk? :)
Bjarke Boy...
table 733 instant....Eller du bliver måske nede hvor du har en edge ;-)
Kimo, jeg er game en anden aften :) lidt optaget idag...
...og, når det er, så skal hele PN sku se hvordan man vender vrangen ud på sådan en lille møgslange
Er selv startet at spille lidt derinde..
De få gode jeg har bidt mærke i er bl.a
498C027
Trucker84
SoRetarded (fakkyall)
Nimrod4
Donkstah
StephanBo (han har vidst skiftet nick nu)
johnnyboi8
Tamej
gutiecaba er på ingen måde god, samme med choppermh...
Er med dingle her.. SoRetarded ved helt siekrt hvad han laver.. Mærkeligt jeg slet ikke synes jeg kender de andre:-/
@ Kimo
Jeg er icheckfold på bossen, og højst sandsynlig mig du spillede mod.. Okay jeg er NL Donk spiller kun når der ingen plo action er.. Men Revet rundet..?? har 11 hænder mod dig på pt hvor du er 79 $ oppe.. Hvis det er revet rundt.. så well done wp.. grats..
Men kan passende nakke dig nu :D @ 2,5/5 euro på bossen :D
WTF.....
Er sgu da 1/4 bytur :)
Det er gas, du kan tage det ! - Men han sad ved siden af, det tæller næsten ;-)
Jeg er game nu Dennis :)
SoRetarded (fakkyall) er nem at udnytte når han sidder på 10 borde af gangen. Manden folder aldrig et overpair...
johnnyboi8 virker som en fornuftig spiller....
Jeps, som bundgas siger, styrer han ikke helt sin multi tabling godt nok ham Retarded drengen.
Findes der gode regs på bossen? ;)
Kamphillo
"alle regsne er jo PNer:D hvilken winrate rammer i derinde?"
Spiller ikke på NL200 mere men nåede at spille 15k hænder derinde og der ligger den på 21.53 ptbb/100 hænder..
Myth
Har absolut ingen idé om hvad du snakker om ;)
Kunne fakisk være meget sjovt at høre folks BB/100 på bossen NL200 ...??
Min er lav... 1,5 - 2,0 over 8k hænder...
jeg har 43k hænder i min PT på primært 1-2...BB/100 er på 5.58...
Skal prøve at se om jeg kan samle alle mine hænder fra bossen i min PT. Har spillet langt over 200k hænder der...
@AlexKP
Ret mig endelig såfremt jeg tager fejl, men er det ikke dig, der evig og altid er kold?
Fin tråd!
KnoK_U ser jeg også som en farlig spiller. Enig??
@pokerwille
Spillede lidt mod ham idag og var bestemt ikke imponeret.
Synes han virkede letter donket.
BonzaiXXX Powerrage og Bublebuble er dem jeg har haft størst problemer med.
Der er også nogle andre, men kan sq ikke huske alt :)
Må man skifte nick på bossen?
Jeg har KnoK_U til 27/6/2, kan da kun være et donk.
PruttePude er decent. LeperPoker er en kæmpe LAGtard.
Vara-Mara spiller noget 15/11, så er enig med de folk der siger han er nit.
choppermh spiller 24/3/2, så jeg spiller ham any day, folk der har så lille prf% er utrolig nemme at spille mod.
Fitty har jeg ikke spillet meget mod, men husker ham som decent, dog over-aggresiv. Jeg har ham til 20/16 med AF på henholdsvis inf/6/inf.
Bublebuble har jeg til 28/14/2 over 300 hænder, men har set ham spille ham NL1K, så ved ikke helt hvad der er galt her.
SoRetarded spiller 18/11/4, kan dog ikke huske jeg har spillet ham, så sikkert ret straightforward.
Jeg selv (Messaa) er rykket til NL50, har ikke lavet andet end at tabe siden september, så prøver at få lidt selvtillid ved at nitte den godt og grundigt dernede.
Det er godt at høre du har fundet det level du høre til på.. NL50 er ikke noget at være flov over!
@Sailor
Jeg er så ringe at det gør ondt, så mit nick undgår jeg at udlevere så kan jeg gemme mig og græmmes ove rmit tiltede spil... Men hør dine kontakter ad så kan du nok få mit nick af omveje
Nogle der har gamet Maria:) - hvis tilfældet, hvad synes I om hendes spil?
og nej - det er ikke mig, men en jeg gamer live nogle gange, og har virkelig svært ved at bedømme hende.
Maria har lavet de mest latterlige calls mod undertegnede. Hun laver mange Hit and Runs absolut ikke en jeg bryder mig om som pokerspiller. Men der ud til hun klarer sig
Spillede Maria :) lidt på nl 50. Hun sprøjtede flere buyins til mig i løbet af 285 hænder og spillede i øvrigt 56/20.
Hun er iøvrigt næsten 5 buyins nede over de hænder.
Bedøm selv.
Havde helt overset det
"Vennekilde. Du er helt sikkert i top 3 af spillere på 1-2 NL. Du spiller godt."
Thx og right back at you.. Langt over std 1-2 niveau men så vidt jeg ved spiller du også højere nu..
ang. win rates
NL100, 54k hands, 5,3 multitable ratio, 5,88PTBB/100 <-- hvem er jeg, kun spillede oktober og november men 2 næsten identiske nicks :P
NL200, 1,6k hands idag lol, 4,8 multitable ratio 4,6, 15,42PTBB/100 BOXY!
og nej spillede lige gutie igen, abe som caller i bund! jaramsboro, meget løs AI knap preflop - men self. fornuftigt når man rammer x3 200BB pot bastard!
AK v AQ :(
QQ v JJ :(
QQ v AK :(
Men så skød jeg på nl200, hvilket ikke var dumt:)
Bundgas
Kan du se længere oppe i tråden..
Havde også semigod skrub i oktober hvor jeg kun nåede at spille lige over 4.5k hænder på NL200 inden jeg rykkede op men det var med en winrate på 30.12 ptbb/100..