Forsøger at få bankrollen til at yngle mest muligt, spiller pt. NL100SH på Ladbrokes og det går fint, men måske kan jeg gøre det bedre på et andet site, tænker på månedtlige bonusser og rakeback osv.
Spiller ca. 25.000 hænder pr. måned og opnår derved 30% rakeback og intet andet.
Er glad for skattefriheden på Ladbrokes og det er nødvendigt, at jeg kan benytte PokerTracker. Modstanden er overkommelig uden at være superblød på Ladbrokes.
Hvad siger i, spilder jeg min tid på Ladbrokes eller virker det som det mest fornuftige sted for mig at spille?
Grunden til jeg spørger er, at jeg trods alt får spillet/raket for en del pr. måned og måske er der bedre tilbud til min spilleprofil, som jeg overser.
Bedste sted til NL100SH?
Hvad hedder du på Lads ?
Jeg spiller mainly 1/2 og 2/4 på Lads og imo er det det sted jeg har bedst erfaring med. Modstanderne er ABC og relativt nemme at læse, og så er der tons af Donks der gerne vil gå til bunds med top par.
Har personligt prøver både Vegas poker (en gang maniacs, et raise til 4 - 6*BB her har ingen respekt folk er crazy losse), Party og Stars. Personligt fortrækker jeg Lads og er det eneste sted jeg spiller cash.
Hilsen
Sugeren
hvis spillerne skal være ringe, så skal du helt klart forsøge dig på Bossmedia.
har aldrig spillet med så mange dårlige spillere.
på 1 time kan du nemt være 2 buy ins oppe hvis du spiller tightAGG:
Bla. Fortune Poker og Mermaid Poker, SportingBet osv. et hav af klienter.
Hvor meget får du i rakeback for 25.000 hænder på NL 100 på Ladbrokes ??
Jeg spiller selv på Party, og er egentlig meget godt tilfreds med software, antal spillere etc.
Det irriterer mig dog at der ingen rakeback, bonus etc. er da det betyder en del for den månedlige indtjening for en smallstakes spiller som mig.
@Eskeman
Tak, det er alligevel 25 % oveni hatten i forhold til Party hvis man laver 5ptbb/100.
Hvordan er deres software ? Kan man resize bordene ?