Bedste value for money MTT coaching site i 2019?

#1| 0

Som overskriften siger, hvad synes i er bedst value for money når det kommer til online turneringer?

Er hobbyspiller på stakes op til $22 turneringer og har aldrig rigtig studeret spillet, så det behøves ikke at være meget advanced coaching, gerne starte fra bunden (gerne "kendte" og dygtige coaches om muligt)

Tak på forhånd!

01-01-2019 15:17 #2| 0

Raiseyouredge.com

//thread 

01-01-2019 15:24 #3| 0

Hvis du hyrer en personlig træner i et fitness center, så hjælper han med en plan som du skal følge, men det er stadig dig der afgør om det bliver en succes eller ej.

Min erfaring med coaching lægger år tilbage, men når jeg kigger tilbage, så fik jeg desværre ikke value for de penge og det skyldes.

Min interesse for poker steg, da jeg havde en coach ind over, men da samarbejdet stoppede mistede jeg interessen  for poker. - dette issue har jeg hørt fra flere.

I stedet for en plan fremadrettet, så blev der fokuseret for meget på her og nu problemer. - Dvs gå fra 11$ til 22$, men når jeg så ramte 22$, så var der jo bare nye problemer jeg ikke vidste hvordan jeg skulle takle.

Coaching lektionerne var for tætte op ad hinanden.

Den nye tilgang til poker, man kan ende med at få, medfølger ofte problemer, og disse problemer blev der aldrig taget hånd om.

Hvordan det er idag, ved jeg ikke. Men hvis jeg skulle igang med et coaching forløb, ville jeg vælge 1-2 time om måneden frem for 10 på en uge.  Så jeg kan se jeg udvikler mig, ligesom en person i fitness centeret kan se vedkommende bliver mere atletisk. Ligesom, jeg kan stille spørgsmål ved de strategier der bliver lagt for mig, og hvilke problemer der opstår med det. 

01-01-2019 15:24 #4| 0

Hvis du hyrer en personlig træner i et fitness center, så hjælper han med en plan som du skal følge, men det er stadig dig der afgør om det bliver en succes eller ej.

Min erfaring med coaching ligger år tilbage, men når jeg kigger tilbage, så fik jeg desværre ikke value for de penge og det skyldes.

Min interesse for poker steg, da jeg havde en coach ind over, men da samarbejdet stoppede mistede jeg interessen  for poker. - dette issue har jeg hørt fra flere.

I stedet for en plan fremadrettet, så blev der fokuseret for meget på her og nu problemer. - Dvs gå fra 11$ til 22$, men når jeg så ramte 22$, så var der jo bare nye problemer jeg ikke vidste hvordan jeg skulle takle.

Coaching lektionerne var for tætte op ad hinanden.

Den nye tilgang til poker medfølger ofte nye problemer, og disse problemer blev der aldrig taget hånd om.

Hvordan det er idag, ved jeg ikke. Men hvis jeg skulle igang med et coaching forløb, ville jeg vælge 1-2 time om måneden frem for 10 på en uge.  Så jeg kan se jeg udvikler mig, ligesom en person i fitness centeret kan se vedkommende bliver mere atletisk. Ligesom, jeg kan stille spørgsmål ved de strategier der bliver lagt for mig, og hvilke problemer der opstår med det. 

Redigeret af SanderM d. 01-01-2019 15:25
01-01-2019 15:53 #5| 0

Raise your edge er fremragende... Men det koster også en del.. Vil abefale dig at tjekke noget af deres gratis content på youtube.. Ellers så vil jeg sige der er mange timers rigtig god mtt coaching gratis på youtube og twitch... men vil du bruge nogle tusinde kroner eller 5 så raise your edge 100%

02-01-2019 19:09 #6| 0
Petrolatum skrev:

Som overskriften siger, hvad synes i er bedst value for money når det kommer til online turneringer?

Er hobbyspiller på stakes op til $22 turneringer og har aldrig rigtig studeret spillet, så det behøves ikke at være meget advanced coaching, gerne starte fra bunden (gerne "kendte" og dygtige coaches om muligt)

Tak på forhånd!

For efterhånden længe siden  (2013-2016) levede jeg af MTT midstakes grind.

Undervejs havde jeg både en pokercoach og en håndfuld sessions med en sportspsykolog. Begge dele var givtigt. Pokercoachen kunne jeg aftale sessions med efter behov og bestod i høj grad af HH reviews samt ghosting af diverse end games og final tables. Sportspsykologen konsulterede jeg ca. 1 gang om måneden - og gerne inden en stor turneringsserie.

De billigste lærepenge har været studier på egen hånd af fx "The Mental Game of Poker" - ikke helt ny længere, men nok stadig brugbar?

Derudover selvf. videoanalyser efter behov på diverse coaching sites.

Redigeret af DrNoe d. 02-01-2019 19:11
02-01-2019 20:04 #7| 0

Hvis du er hobbyspiller og ikke går med en prof i maven,.....hvad skal du så med coaching?

Nyd spillet, saml erfaring (reload :)), og æd dine tab. Alle hobbies koster.

Det næste bliver vel at du vil have software til at fortælle dig hvordan du skal spille (en smiley kan ikke gøre det her).

02-01-2019 21:01 #8| 0
cascas73 skrev:

Hvis du er hobbyspiller og ikke går med en prof i maven,.....hvad skal du så med coaching?

Nyd spillet, saml erfaring (reload :)), og æd dine tab. Alle hobbies koster.

Det næste bliver vel at du vil have software til at fortælle dig hvordan du skal spille (en smiley kan ikke gøre det her).

Der er jeg slet ikke enig, en hobby spiller kan da fint modtage coaching, for du kan jo godt være en vindende hobby spiller og ikke en tabende
02-01-2019 22:50 #9| 0
Deja-Vu-DK skrev:
Der er jeg slet ikke enig, en hobby spiller kan da fint modtage coaching, for du kan jo godt være en vindende hobby spiller og ikke en tabende

Og der er en formel for det? Som coaching leverer?

Okay :)

02-01-2019 22:55 #10| 0
cascas73 skrev:

Og der er en formel for det? Som coaching leverer?

Okay :)

Coachen levere forhåbentligt viden som gør dig bedre, hvor mange timer man så vælger at bruge på teorien er vel op til individet.
02-01-2019 23:42 #11| 0
Gonginator skrev:

Coachen levere forhåbentligt viden som gør dig bedre, hvor mange timer man så vælger at bruge på teorien er vel op til individet.

Du har ret. Man bestemmer helt selv hvor meget man vil give til hobbyen.

Jeg spekulerer bare.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar