Hvis du hyrer en personlig træner i et fitness center, så hjælper han med en plan som du skal følge, men det er stadig dig der afgør om det bliver en succes eller ej.
Min erfaring med coaching ligger år tilbage, men når jeg kigger tilbage, så fik jeg desværre ikke value for de penge og det skyldes.
Min interesse for poker steg, da jeg havde en coach ind over, men da samarbejdet stoppede mistede jeg interessen for poker. - dette issue har jeg hørt fra flere.
I stedet for en plan fremadrettet, så blev der fokuseret for meget på her og nu problemer. - Dvs gå fra 11$ til 22$, men når jeg så ramte 22$, så var der jo bare nye problemer jeg ikke vidste hvordan jeg skulle takle.
Coaching lektionerne var for tætte op ad hinanden.
Den nye tilgang til poker medfølger ofte nye problemer, og disse problemer blev der aldrig taget hånd om.
Hvordan det er idag, ved jeg ikke. Men hvis jeg skulle igang med et coaching forløb, ville jeg vælge 1-2 time om måneden frem for 10 på en uge. Så jeg kan se jeg udvikler mig, ligesom en person i fitness centeret kan se vedkommende bliver mere atletisk. Ligesom, jeg kan stille spørgsmål ved de strategier der bliver lagt for mig, og hvilke problemer der opstår med det.
Redigeret af SanderM d. 01-01-2019 15:25