Besynderligt Java (?) problem med bet365.

#1| 0

Hej alle

Da jeg i går på vanlig vis, skulle ind og livebette lidt på Bet365, kunne jeg pludseligt ikke loade hverken "startsiden" eller livebetting interfacet. Jeg kunne godt se ligaerne ude i højre side, og når jeg trykker på en liga eller sportsgren, kan jeg også lave pre-match bets.

Jeg mistænkte hurtigt Adobe Flash Player for dette, men efter en opdatering har det ikke hjulpet. Det samme med Java. Det er med ALLE browsere at problemet er der.

Og nu bliver det mere underligt. Jeg tog så fat i min kærestes computer, og forsøgte at gå på Bet365, som jeg tidligere har benyttet den til - og der var der, det samme problem. Kan det være noget med vores trådløse net? Jeg har ikke problemer på andre sider.

ENDNU mere underligt bliver det senere, da jeg går ind på min stationære der er koblet på med nettet med kabel. Nettet fungerer fint, men den kan ikke gå ind på Bet365 eller javas hjemmesider. Den "timer" bare ud. Alle andre kan den godt.

Jeg har Mac.

Nogen idé om hvad dette underlige problem skyldes?

NB: Der er ikke problemer med Bet365. Dette er undersøgt adskillige gange!

Redigeret af SebberG d. 28-04-2013 15:15
28-04-2013 15:28 #2| 0
OP
ROI: 629.26% (10)

Okay, jeg prøvede så at dele mit 3G netværk fra mobilen til min mac, og bum - så virker Bet365. Altså er det mit netværk?

Har i nogle idéer om hvad problemet kan være? Er det udbyderen eller opsætningen af mit netværk?

28-04-2013 15:39 #3| 0
ROI: 54% (3)

imo Bet365 der er fucked med den nye java update, de mener dog at det aldrig kan være dem der har et problem.

28-04-2013 20:47 #4| 0
Pokernets ME vinder !

Prøvet en anden browser?

30-04-2013 15:02 #5| 0

Hey folkens. Synes ikke rigtig at der kom et endeligt svar på problemet. Min skærm ser således ud når jeg er på Bet365's hjemmeside. Og selvom jeg prøver at logge ind, så hopper den tilbage hertil. Nogen der kan hjælpe?
30-04-2013 15:27 #6| 0

1: Hvilken browser bruger du?

2: Har du uanset browser forsøgt at resette den?

3: Har du forsægt at slå evt. antivirus, anti blah blah fra?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar