i aften kl 21:00, og du kan reg allerede nu,skynd dig og få en plads!!
bet 365 5K freeroll
Kanon tip - du er freeroll king, Vappe.
Ses ved finalebordet, jeg spiller under navnet BigSpender85....
1086 spillere er reg her kl 20:45...det var sq ikke mange...så er chancen der gutter klø på!!!
yiryir, bet365 er gavmilde med deres 5k freerolls, cya at the final table and gl guys :D
D
Jeg er med - skal bare lige afslutte deres 1k freeroll, hvor vi nu er nede på 18 efter at have startet 3000.
Indtil videre har jeg scoret 7.7$ for 4 timers spil............
Hmm....mine turneringer endte samtidigt.
Var nok lidt for sløv i hovedet får JJ i tredje hånd og ender op mod AQ.
Q på floppet...............
Blev nummer 17 i den anden samtidigt.
Jeg gider ikke mere idag - held og lykke til jer alle sammen.
Bet365 stinker da godt nok,her efter en times tid har deres lobby været oppe og køre i max 5 min,vildt irreterende at der ik er mulighed for at se hvor mange der er tilbage og hvad snittet er......!
snowking
tror vist, at vi er kommet i pengene nu, der har lige været hand for hand play !
ja sq jeg kan bedst li at lobbyen kører så jeg kan følge med...men jeg havde det samme prob...men fxxx jeg fik rakketterne smed all-in fik tæsk af en strait...tyyyypisk!!
så ku lobbyen sq være ligemeget he he
Er lige røget ud som nr. 145 - der skulle ske noget; blindsne gjorde avs ;-)
så røg jeg ud som nr 103,disse to hænder i træk afgjorde det,først kom jeg 1-1 med halvdelen af min stack med AJ,han viser KQ,KQ på flop,næste hånd,99,går all in og blir kaldt af AKs,A på flop,shit happens....
snowking
dammit JJ vs 88 turn: 8 og hånden efter render min AJ ind i esser - ude som nr. 69...
grrr
D