Bet 365 Plat

#1| 0

For ca 14 dage siden lavede Bet365 en opdatering på ders software.
Jeg havde 2 spil igang en turnering til 109 dollar og en 30 dollar rebuy. Samtidig havde jeg tilmedt mig 2 sit&go som ikke var kommer i gang , en på 109 dollar og en på 55 dollar. Pludselig bliver jeg kastede af som andre herinde fra pokernet også blev, da der kørte en tråd umiddelbart efter.
Nu påstår de så det er min egen forbindelse og jeg derfor selv skal dække mit tab.
Det er simpelthen for langt ude, at man skyder den over på kunderne. Jeg havde absolut ingen problemer med nogen forbindelse, jeg sad på andre netværk også.
Nu er Bet365 så done and over for mit vedkommende, men det sgu for lant ude, at de ALDRIG erkender det er dem der kan være årsag til problemerne. Det er ikke første gang det her.

08-02-2013 10:59 #2| 0

Jeg er helt enig, de er nogle svin på det punkt. Har været ude for det samme flere gange, og hvis der havde været andre ipoker klienter, så var det ikke 365 jeg spillede hos. Men ikke andet at gøre end at blive ved med at skrive til dem, det har hjulpet for mit vedkommende og har fået mine penge.

ps. nævn pokernet, det kan hjælpe

08-02-2013 12:46 #3| 0

Ja det er rent svindel. Det sgu ikke spillernes skyld de opdatere.

08-02-2013 13:36 #4| 0

nej, der har sgu været mange problemer med deres software det sidste stykke tid, og det er sjældent de giver dem selv skylden.

08-02-2013 13:42 #5| 2

Har du forsøgt at få hjælp via PN inden? De er sygt gode til at føre en sag og har hjulpet mig i modvind. Det burde selvfølgelig ikke være nødvendigt, men trods alt bedre at få noget end intet.

Ps.
KOM NU Betfair! Pleaaaase - Dansk iPoker licens!!!

08-02-2013 13:43 #6| 0

Virker også absurd at ingen andre pokersites på Ipoker har søgt om licens, især når man kan læse rundt omkring hvor mange problemer folk har med Bet365, stort set alle ville jo flytte væk derfra hvis de havde muligheden for det.

08-02-2013 15:27 #7| 0

Bet365 rammer for mig nemt ind i top 3 over de sites med dårligst image (UB og de ændre aber med superusers tager dog prisen). Var det ikke også dem Jonas Klausen havde et problem med for et par år siden?

08-02-2013 15:59 #8| 0

Tror nok Tulkaz-sagen var med bwin.

08-02-2013 16:32 #9| 0

Hvorfor så spille der i det hele taget?jeg droppede dem selv for lang tid siden..

08-02-2013 17:43 #10| 1
Dizimind skrev:
Hvorfor så spille der i det hele taget?jeg droppede dem selv for lang tid siden..

Fordi der er så god value i Ipokers tours at det er svært at undgå dem som MTT spiller :)

eneste grund til at jeg er derinde i hvert fald.
08-02-2013 19:49 #12| 1

Ja, det er det der er problemet, at man er vant til software, men syntes godt om at spille der. Det benytter de sig af.
Patty Power var vel også en mulighed.
De ville måske kunne høste godt på en Ipoker licens i DK, da mange så aligevel ville placere deres bet der også
Der VIP system er også helt hen i vejret.
Først spiller du dig til en hulens masse point.
Derefter beder du om at få dem udbetalt: TRYLLE TRYLLE, SPIL LIGE TRE MÅNEDER OG BEHOLD DIN STATUS, ellers kan man ikke få dem. Når du så har spillet de tre måneder, ja så står der flere og du skal igen spille tre måneder

08-02-2013 20:07 #13| 0

Forstår ikke jeres brok..
Vi har fået bedre vilkår med klagemulighed, udnyt det!

09-02-2013 02:51 #14| 1

send venligst kopi af mails til mig.

10-02-2013 12:48 #15| 0

Jeg har stadig en helt del problemer med deres software, men den største må være, at klienten "hele" tiden siger, at jeg kan Register, til en sng, som jeg allerede er registreret i(ikke startet). Åbner jeg den, så vil den for det meste ændre knappen, så der står at jeg kan Unregister fra den. Nogle gange fejler den så helt, så jeg skal genåbne klienten, før at der står Unregister og i meget få tilfælde, så er der intet som hjælper og heller ikke hvis jeg bruger min bærbare, som oplever alle de samme fejl, som min stationære pc gør. De siger, at mine pc'er, tror den bruger en ældre version af klienten og at de ikke har hørt om andre som oplever det problem, hvilket jeg syntes var rigtig komisk, da jeg lige havde snakket med et par større HUsng spillere der inde og de har også oplevet det. Ved ikke om det var det der skulle til, for kort tid efter(d. 24/1), der skrev de følgende:
Oliver H: "Jeg vil sende din besked videre om en overordnet og alternativt løsning på at afregistrere. Indtil da vil du kunne afregistrere dig ved at kontakte os på livechat, også skulle vi gerne kunne gøre det manuelt.".

Et par dage senere, fik jeg beskeder om, at der var blevet unregistreret et par af mine spil.. sikkert bare en ny bug, ved den funktion, som support nu har fået fingrene i.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar