Bet Express $500 freeroll

#1| 0

Hej alle,

Vi er klar med $500 freerollen på Bet Express. Denne freeroll er kun for PokerNet-brugere:

Sted: Bet Express
Tid: Mandag 7. juni klokken 19.30 dansk tid
Navn: PokerNet Freeroll
Added: $500
Passwords: www.pokernet.dk/password

Husk også, at Bet Express har en lækker Vegas-promotion, som I stadig kan nå at deltage i:

Kom til Vegas med Bet Express – kun for PokerNettere:
Alle, der opretter sig via PokerNet, depositter $25 eller derover samt genererer 200 FPP, vil kunne spille med i en eksklusiv Vegas-turnering på et endnu ikke fastlagt tidspunkt. Vinder du denne turnering, kan du se frem til følgende:

* Fly til og fra Vegas (fra København)
* Hotel i en uge
* $500 i lommepenge
* Buy in til turneringer på Bellagio/Venetian (værdi $1.000-$1.500)
* $200 til brug på Gentleman-klubben Spearmint Rhino (http://www.spearmintrhinolv.com/)
* Ekstra lir (Muligvis November 9, dog ikke fastlagt endnu)

Du kan læse mere om Bet Express og oprette dig med bonus her: www.pokernet.dk/rakeback/betexpress.asp

Mvh,
PokerNet Teamet

02-06-2010 15:14 #2| 0

Er det den 7. Juni eller d. 10. Juni?

02-06-2010 19:00 #3| 0

@K_B_B

Det er to forskellige turneringer :)

07-06-2010 17:38 #4| 0

Hvor mange deltagere forventes i denne?

07-06-2010 17:39 #5| 0

@noerager

Jeg skal ikke kunne sige det, men tror ikke det bliver specielt mange :)

07-06-2010 17:48 #6| 0

Minimum 10
Max 1000

07-06-2010 18:34 #7| 0

Har lavet en konto derinde, men der kommer ikke rigtig nogen mail til at fuldføre registrering?

Edit - det skal bare tage en halv times tid ;D

07-06-2010 18:57 #8| 0

Den står til kl 20.30 i lobbyen

07-06-2010 19:49 #9| 0

Hvad er koden til turneringen idag kl. 19.30?

08-06-2010 21:01 #11| 0

Hvornår bliver vegas freerollen d. 10 juni sat op?

09-06-2010 15:23 #12| 0

@nille

Jeg ville ønske at du havde ret...

@fredemann + andre

Jeg kommer med lidt irriterende nyheder.

Jeg har netop talt med Bet Express, som meddeler mig at der pt. kun er 4 spillere kvalificeret til freerollen om en tur til Vegas. De må ikke sætte en turnering op med så skæv value, og er derfor blevet tvunget til at ændre denne promotion til et senere tidspunkt.

Det er irriterende for alle, og vi beklager meget at det ikke er blevet kommunikeret ud at der var et minimum der skulle opnås. Vi var ikke selv klar over det. Det er irriterende for Bet Express, for os og allermest for jer.

Vi har aftalt at valuen naturligvis ikke må falde, men i stedet laves til andre ting. Vi har talt om mulighederne for at overvære November 9, turneringer på Bellagio og/eller Venetian (de kører hele tiden). I hvert fald bliver vinderen af turen ikke mindre forkælet af at vi udsætter turen lidt, selvom det jo så ikke bliver muligt med et WSOP side event i denne promotion. Vi og Bet Express beklager det irriterende i det her, men beder også om forståelse for at den kommunikationsbrist der har været ifm. et mindstekrav fra deres side ikke skal ødelægge den supergode value der fortsat er i denne promo, blot på et senere tidspunkt.

09-06-2010 17:32 #13| 0

Hmm. Den går sgu da godt nok ikke. Det er falsk markedsføring. Jeg har sgu troligt spillet 200fpps ind så jeg kunne få fingrene i den fede value som jeg spottede. Det er altså direkte i strid med markedsføringslovgivning at melde et tilbud op og så ikke stå ved det når det skal indløses.

Hvordan vil i undgå at valuen falder for mig og de 3 andre? Det er jo latterligt at sige at valuen ikke falder når der naturligvis kommer mange flere med i touren.

09-06-2010 17:42 #14| 0

Til trods for at jeg ikke selv har spillet 200 fpps ind, så må jeg give fredemann fuldstændig ret. Det er ulovlig markedsføring - om ikke andet, så må der i hvert fald gives en eller anden form for kompensation til de berørte spillere.

Det er selvfølgelig menneskeligt at fejle, men når fejlen på et eller andet plan vedrører penge, så burde det ikke være spillerne, der straffes, men der burde derimod findes en løsning, så alle kan være tilfredse. I mine øjne må Bet Express vise en vis form for professionalitet, og lade de 4 spille om den plads, der er blevet lovet, og så samtidig tag det tab med, som det engang imellem koster at fejle.

09-06-2010 17:47 #15| 0

fredemann er spot on!

09-06-2010 18:51 #16| 0

@fredemann + andre

I har en pointe, og derfor har jeg talt med BetExpress. De havde håbet at vi kunne løse problemet på den her vis, men I har nogle valide pointer, og folk skal selvfølgelig have deres value når Bet Express og vi har lovet det.

Problemet har ligget i noget kommunikation, og for at være ærlig er det altså også noget af en sindssyg value for de spillere der faktisk er i stand til at spille denne turnering. BetExpress taler lige nu med Cake om at sætte turneringen op udenom det normale system, og vender tilbage så snart de får svar. Måske kan det nås i morgen, måske bliver vi nødt til at rykke turneringen nogle dage. MEN: BetExpres afholder turneringen med et WSOP-seat + fly til Vegas + hotel + Spearmint Rhino + de ting som oprindeligt lovet.

Jeg vender tilbage i aften så snart jeg har svar fra BetExpress. Det KAN være at det bliver en $1 tour for at komme udenom problemerne med at sætte freerolls op så hurtigt for at undgå "shitty structure", som de selv kaldte det. Men den dollar kan folk nok også få overført fra Bet Express hvis det endelig er.

Jeg beklager forvirringen og de svævende udmeldinger både fra vores og BeExpress' side. Lad mig lige vende tilbage så snart Cake har givet svar.

09-06-2010 19:15 #17| 0

wp

09-06-2010 20:55 #18| 0

Thumbs up. Den turnering har jeg sgu' også glædet mig til!

09-06-2010 22:31 #19| 0

Så er jeg her igen med en smule mere info. Ikke det hele dog, for der er en email der ikke er nået frem, så manageren fra BetExpress skal lige sende den igen. Det betyder at jeg opdaterer tråden igen senere i aften.

Hvad jeg ved nu er:

Turnering i morgen kl 20.30 dansk tid.
Turnering synlig nu eller snart, men man kan først regge i morgen. (Manuel godkendelse)
Turnering sat op med 20 min blinds og større end avg. starting stack.
Manageren sender privat mail til de spillere der er kvalificeret til turneringen.

Så ved jeg egentlig ikke hvad jeg IKKE ved, men han ville meget gerne have at jeg postede noget i forummet ang. nogle oplysninger, så det vender jeg tilbage med så snart jeg får de informationer. Der går nok en time eller to.

10-06-2010 00:42 #20| 0

Så gik mailen igennem, og jeg kom tilbage fra sen aftensmad på Wagamama.

Manageren fra BetExpress skriver således:

Hi Jonathan,

I have been working on this the past 2 and half hours.

Ok the tournament will run tomorrow June 10 at 20:30 Danish time / 18:30 GMT. (Dette er korrekt pga. sommertid pt)

There will not be any buyin because they made a workaround but I will
have to register the players which I will do.

To not make it a crapshoot tournament, we were also able to get a
special exception and they modified the blind levels for us and
starting stacks so we will have $3,000 starting stacks and 20 minute
blind levels.

Please when the tournament is over, the winner should contact
[email protected] and signal his intention to go on the trip
which will likely be the week of the 20th or the following week
subject to availability.

I will be on standby tomorrow.

I will try to email the qualifiers later tonight.

Så det er altså emailen, og de spillere der har mulighed for at deltage vil altså blive kontaktet pr. mail og manuelt givet adgang til turneringen. Dette må være noget af det vildeste value jeg nogensinde har set, så GL all!

10-06-2010 11:41 #21| 0

Fedt for dem der kvalificerede at de sætter den op, er der nogen der ved om Ipad'en er blevet udtrukket endnu?

10-06-2010 11:47 #22| 0

er det stadig muligt hvis man laver 200fpp idag? eller er det for sent?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar