Hej Pokernet,
Jeg er ved at blive rigtig gal i skralden på Bet365. Jeg afventer stadig en PVC kode som jeg nu har anmodet om 3 gange. De siger den er sendt, men jeg modtager intet. Jeg troede det var et problem med min adresse, så prøvede istedet at bestille noget fra Amazon også beliggende i England med normal postforsendelse. Den har jeg lige modtaget idag uden nogen problemer.
Jeg kontakter så deres live-support for 7-8 gang og får igen de ubehøvlede standard-svar, som ikke besvarer noget som helst. Jeg forklarer dem at problemet ligger ved dem og at de må finde en anden løsning. Jeg får bare af vide at de skal bruge den, selvom jeg siger jeg kan sende alle mine dokumenter som de ønsker og forklarer dem at jeg allerede har afventet 32 dage. Jeg synes virkeligt at det er forrykt, da det bare føles som om de 'staller den'.
Kan jeg skifte min adresse til min registrerede adresse i Danmark, da der aldrig var problemer der. What to do? Det her er simpelthen bare for meget.
Bet365 Bad Beat
09-11-2010 12:47
#1|
0
09-11-2010 13:06
#2|
0
Guldmageren OP
Så er sagen sendt til IBAS.
09-11-2010 13:24
#3|
0
Forstår godt du er sur over det, men på den anden side kan du ikke være overrasket over det. Forummet svømmer jo i historier over Bet36-5 har snydt andre spillere.
hvordan folk stadig spiller der, og UB/AP/Unibet ect er mig en gåde.
09-11-2010 13:25
#4|
0
Guldmageren OP
Jeg er os skredet fra den side, når jeg får mine penge.
Eller skal nok sige - HVIS - jeg får mine penge. Under ALT kritik.
09-11-2010 14:43
#5|
0
Undskyld for hijack af tråden
@ TiltThis kan du uddybe lidt hvad problemet er med Unibet? Jeg spiller der og er interesseret i at vide hvis der er nogle problemer med det site.
På forhånd tak.
09-11-2010 14:59
#6|
0
Guldmageren OP
Så fik jeg lov til at ændre til min danske adresse. Så håber jeg den går..
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!