Hey.
Jeg har indsat penge via Neteller til min Bet365 bruger. Nu ville jeg til at have dem ud, men når jeg klikker på withdraw, så får jeg beskeden at min "payment method" ikke kan bruges til withdrawals, og at jeg skal kontakte deres customer services for at "arrangere et withdrawal".
Deres kundeservice tager sig meget god tid til at svare, og jeg sidder bare og synes det er ringere og ringere service. Hvilket poker site i dag understøtter kun Neteller til cashin, men ikke til cashout? Hvorfor giver de mig ikke andre muligheder end at kontakte deres kundeservice?
Nogen andre der har erfaringer? Og please, ingen Prima flames, tak.
Bet365 cashout
Hej Orca
Jeg havde samme problem og her er den mail jeg fik fra dem.
Dear Sir,
Thank you for your email.
I can confirm that you can withdraw you funds back to your Neteller account. In
order to make a withdrawal please log in to your Neteller account. Request a
transfer to a merchant. Our merchant ID is bet34725.
Once we receive confirmation from Neteller your withdrawal will be processed.
Kind Regards
Nicky
Customer Services
-----Original Message-----
From: ulf flarup kristensen [mailto:[email protected]]
Sent: 17 September 2004 09:13
To: Bet365poker - Customer Services
Subject: Withdraw
Dear Sir/madam
I have recently opend an account at bet365, I have tried makeing a withdraw to
my netteller´account, but get the message that this is not possible. Is
it not posible to withdraw to Neteller, when this is the account that I have
registrated and made my deposit at Bet365 ?
If not what other options do I have ?
Yours sincerly
Ulf Kristensen
Håber du kan bruge det (jeg nåede alligevel ikke og cash ud, da jeg tabte alt på min svaghed for tottenham :) )
Jeg takker mange gange noob :)
hej
jeg har det samme problem. Orca gider su give en melding om det virker.
på forhånd tak
Carsten
Jeg har requestet et transfer fra Neteller, den står som pending, så må jeg se om Bet365 kan tage sig sammen og acceptere den, jeg skal nok melde tilbage :)
Jeg gik præcis samme smøre igennem igår.
Der er ingen problemer overhovedet.
Du går ind på NetEller, vælger merchant transfer, derefter from merchant, nu taster du så Bet365 merchant kode ind som gengivet i tidligere indlæg, og vupti så har du flere penge på NetEller konto"en :)
Du skal være opmærksom på at NetEller ikke tillader større overførsler end $2500 ad gangen, men du kan lave lige så mange overførsler du har lyst til.
Yeps, jeg har også lige modtaget mine penge, ingen problemer overhovedet. Omend det dog er lidt bøvlet.