Bet365 har "lånt" penge af mig

#1| 0

Sagen er den at jeg opdager at Bet365 har reserveret et beløb på 50kr på mit Mastercard, da det er en fejl så tager jeg kontakt til dem. De sender en fax til min bank, om at de skal annullere den, men min bank ringer til mig og fortæller mig at de ikke kan hjælpe mig, da det er Bet365 som skal fjerne reserveringen. Bet365 vælger først at sige at det er fejl som min bank har lavet, derefter mener det at det er Nets fejl.

Jeg mener at det aldrig kan være mit problem og at Bet365 selv burde tage kontakt til Nets og ordne problemet. Det kan ikke passe at de bare siger ”vi kan ikke hjælpe dig og sådan er det”
Selvom det kun drejer sig om 50kr, så betragter jeg det som et principsag og vil ikke bare finde mig i at de bliver ved med at fraskrive sig ansvaret.
Jeg har også tænkt mig at sende en mail til spilmyndigheden og klage over Bet365

ps. Sorry for de mange stavefejl :)

I har reserveret et beløb på 50kr, som er forkert.

Har snakket med jeres support og de siger at jeg skal sende dette info til jer:

Beløb reserveret: 50kr
Dato beløbet blev reserveret: 20.10.2012
Dato for frigivelsen af beløbet: 21.11.2012
Bankens faxnummer: 4456 3559

Min sikkerdskode er XXXX

ps. jeg har vedhæftet et screensnot

Hej X,

Tak for din e-mail.

Vores betalingsafdeling har nu sendt en fax til din bank og anmodet dem og at frigive midlerne.

Hvis du har brug for yderligere assistance i denne eller andre henseender, vil vores kundeservice med glæde hjælpe dig. Vi er til rådighed 24 timer i døgnet på vores gratis telefonnummer +800 12 365 365 eller på telefonnummer +44 1782 684651. Alternativt kan du sende os en e-mail på [email protected] eller kontakte os via Live Chat.

Med venlig hilsen
Jonathan P
bet365

Min bank har lige ringet mig op og de har modtaget jeres fax, men de siger at de ikke har mulighed for at annullere den fejlagtige reservering i har lavet.

Hvad så nu?

Hej X

Tak for din e-mail.

Kan du spørge din bank, hvad vi kan gøre for at få dem frigivet?

Hvis du har brug for yderligere assistance i denne eller andre henseender, vil vores kundeservice med glæde hjælpe dig. Vi er til rådighed 24 timer i døgnet på vores gratis telefonnummer +800 12 365 365 eller på telefonnummer +44 1782 684651. Alternativt kan du sende os en e-mail på [email protected] eller kontakte os via Live Chat.

Med venlig hilsen
Benjamin S
bet365

Hun sagde at de ikke har mulighed for at fjerne den, da de er jer som har reserveret beløbet.

Hun kunne ik umiddelbart komme på nogen anden løsning end at I selv skulle fjerne den i jeres eget system.

Hej X

Tak for din e-mail.

Du bedes tage kontakt igen til din bank og spørge om du kan få lov til at tale med en højreafdeleing da vi har sendt det fax og de burde kunne hjælpe yderlige i sagen om frigivelsen af de det reseveret beløb.

Med venlig hilsen
Soren P
bet365

Hun sagde at de ikke kan fjerne jeres reservering igennem deres system og så må jeg tro på det er sandt.

Jeg har ikke tid til at ringe til dem og kræve at tale med nogen i en højrealfdeling.

Det er jer som har lavet fejlen og så må jeg gå ud fra at I kan løse den igen. Ellers må I selv tage kontakt til banken.

Hej X,

Tak for din e-mail.

Desvære så er det eneste vi kan gøre er at sende en Fax til banken som vi har fået gjort, vi kan desvære ikke diskuttere dine konto oplysningere med banken. Det er ikke vores fejl men derimod bankens fejl da de har gjort det før på andre kunders konti hvor en fax har løst sagen førhen. Vi vil selvføelige gerne hjælpe dig yderlige i sagen men tage venligst kontakt til banken.

Med venlig hilsen
Soren P
bet365

Har lige talt med banken igen og de siger:

De har ikke mulighed for at slette reserveringer fra deres system, som en tredje part har fortaget.
Og hun sagde også at det er ikke en fejl fra deres side, da de har fået denne reservering fra jeres system.
Til sidst så sagde hun at der ikke var nogen grund til at tale med andre i banken, da hun allerede havde undersøgt mulighederne og det er ikke muligt for dem at slette jeres reservering.

Nu går jeg ud fra at i får styr på det, da det irriterer mig at jeg skal bruge tid på at prøve at rette jeres fejl!

Hej X,

Tak for din e-mail.

Hvis banken ikke kan frigive pengene efter vi har sendt dem en fax hvor vi skriver at vi ikke gør krav på pengene, er der desværre ikke mere vi kan gøre. Banken vil kunne oplyse dig hvornår reservationen udløber og pengene bliver frigivet.

Med venlig hilsen
Casper E
bet365

Så det du siger er:

At fordi I har lavet en fejl og trukket 50kr som I ikke havde tilladelse til, så skal jeg vente helt frem til d. 21 november med at få dem frigivet?

Så I har i princippet "lånt" mine penge frem til d. 21 november?

Jeg ser meget gerne at du sender min sag højere oppe i jeres system og med det samme får det fixet.
For det kan sgu ikke passe at I laver en fejl og at jeg så bare skal finde mig i det.

Jeg forventer at I hurtigst muligt får fixet fejlen ellers vil jeg føler mig nødsaget til at dele min oplevelse med jer på både pokernet.dk og betxpert.com. Og så må vi håbe at jeg får hjælp fra dem.

Selvom det kun drejer sig om 50kr, så synes jeg stadig at det er virkelig dårlig til af jer, at ikke indrømme jeres fejl og bare smide ansvaret over på min bank.

Hej X

Tak for din e-mail.

Dette er en fejl, som ligger fra Nets side, som tager sig af betalinger i Danmark.

Når man indbetaler med Mastercard, har vi set flere gange, at der kommer en reservation på samme beløb som indbetalingen bagefter.

Normalt for at finde en skellig løsning har vi kunne sende en fax til vores kunders bank, og så har de kunne frigive beløbet der fra. Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor din bank ikke kan gøre dette, da andre kunder har haft succes med det.

Jeg beklager, dersom dette er et gebommerligt problem. Jeg har været i kontakt med mine overordnede samt vores bogholderi, og vi har ingen mulighed for at frigive beløbet, ellers havde vi selvfølgelig gjort dette, thi det havde været en bedre løsning for begge parter.

Informerede din bank dig specifikt om, at vi kunne frigive beløbet?

Med venlig hilsen
Benjamin S
bet365

Hvis det er en fejl fra Nets side, så går jeg da udfra at I tager kontakt til dem og får løst problemet.
Da det er jer som jeg har brugt og at det er derfor problemet er opstået, så må I da tage kontakt til Nets og får fixet problemet. Det er trods alt jer som samarbejder med dem og ikke jeg.

Nej, min bank sagde til mig at de ikke selv kunne hjælpe mig med at få frigivet beløbet. Og det eneste de sagde at da reserveringen kom fra jer, så gik hun udfra at i selv kunne fjerne den igen eller løse problemet på en anden måde.

Da jeg ikke selv har fortaget nogle fejl i sagen, så gider jeg heller ikke undvære mine penge frem til d. 21 november og det er selvom det kun drejer sig om 50kr.

Hej X

Tak for din e-mail.

Vi har været i kontakt med Nets i forbindelse med dette, jeg vil dog gøre dig opmærksom på at hver gang du benytter dit kort benytter du nets.

Vi kan desværre på ingen måde selv frigive midlerne da de ikke fremgår i vores system, hvis vi kunne dette ville vi naturligvis gøre det med det samme.

Har du mulighed for at spørge din bank hvad vi kan gøre for at hjælpe med at frigive midlerne?

Med venlig hilsen
Jonathan P
bet365

Som sagt tidligere så siger min bank at de ikke kan gøre noget. Læs hvad jeg har skrevet i de tidligere mails.

Da fejlen ligger hos jer/jeres samarbejdspartner Nets, så det jeres fejl og ikke mit og derfor vil jeg ikke finde mig i at skulle undvære mine penge indtil d. 21 november.

Enten må på en eller anden måde sørge for at frigive mine penge eller lave en eller anden slags for kompensation pålydende den værdi som i har "lånt" af mig.

Hej X

Tak for din e-mail.

Vi kan endnu engang bekræfte at det ikke hos os fejlen ligger, havde det ligget hos os havde vi frigivet pengene med det samme for at gøre begge sider glad. Vi har gjort alt hvad vi kan i denne sag for at hjælpe dig med at få frigivet de penge, vi har sendt det Fax til det fax nummer du oplyste men desvære så kan vi ikke mere i sagen.

Med venlig hilsen
Soren P
bet365

Nej men fejlen ligger hos jeres samarbejdspartner og det kan ikke passe at det skal være mit problem.

Det er virkelig dårlig stil at I bare bliver ved med at sige at fejlen ikke ligger hos jer, men det gør den jo netop, da det er jeres samarbejdspartner som har lavet fejlen. Og det kan ikke passe at i bare fraskriver jer ansvaret.

Medmindre I tager jer sammen og får ordnet problem hurtigst muligt, så vil jeg være nødsaget til at poste problemet hos både pokernet.dk og betxpert.com og så må vi se om jeg det kan få skub i sagen.

Samtidig vil jeg sende en mail til spilmyndigheden og forklar dem at I frasiger jeg ansvaret.

Så må vi se om det hjælper, da I tydeligvis ikke gider at indrømme jeres fejl.

Hej X

Tak for din e-mail.

Vi kan desværre ikke gøre mere i sagen. Hvis din bank ikke kan bruge den fax vi har sendt beklager.

Med venlig hilsen
Casper E
bet365

Det er helt fint! Hele samtalen bliver smidt op på pokernet.dk og betxpert.com, så folk kan se hvor "gode" I er til at hjælpe jeres kunder.

Og sender selvfølgelig også en mail til spilmyndigheden.

Tak for jeres manglende hjælp!

Redigeret af AceKiller88 d. 26-10-2012 17:59
26-10-2012 17:56 #2| 3

Clifts?

26-10-2012 18:04 #3| 0

UPDATE I SAGEN

Efter min sidste mail, er jeg lige blevet ringet op af en medarbejder fra Bet365

Han beklagede sagens forløb og lovede at personligt at undersøge sagen og tage kontakt til Nets.

De har som et plaster på såret valgt at give mig en bonus.

26-10-2012 18:08 #4| 2

@KD

Bet365 trækker/reserverer fejlagtigt et beløb på mit Mastercard.
De sender en fax til min bank, om at slette reserveringen.
Min bank siger at det er noget som Bet365 selv skal gøre.
Bet365 vælger at smide skylden på både min bank og Nets
Jeg skriver at jeg smider hele sagen op herinde og tager kontakt til spilmyndigheden.
Bet365 ringer mig op og undskylder og vil selv tage kontakt til Nets + de giver mig en bonus

26-10-2012 18:09 #5| 2
AceKiller88 skrev:
UPDATE I SAGEN

Efter min sidste mail, er jeg lige blevet ringet op af en medarbejder fra Bet365

Han beklagede sagens forløb og lovede at personligt at undersøge sagen og tage kontakt til Nets.

De har som et plaster på såret valgt at give mig en bonus.

Pokernet + spillemyndigheden = WIN

26-10-2012 18:15 #6| 10

Du havde ikke tid til at snakke med en anden afdeling i banken, men syv yderligere klagemails fik du alligevel afsendt for 50 kr. Og nu skal jeg passe på PN-politiet ikke kommer efter mig, for det er jo ikke beløbet, men princippet!

26-10-2012 18:27 #7| 0

Jeg havde skam masser af tid, men som jeg skriver i mailen, så var der ikke nogen grund til at tale med en anden afdeling, da banken ik kunne gøre noget alligevel.

Redigeret af AceKiller88 d. 26-10-2012 18:31
26-10-2012 18:29 #8| 0

Lol at du gider, betalingen er jo kun reserveret i 30 dage så de igen til rådighed.. Har forøvrigt prøvet lignende mange gange hvor banken eller siden mente det ikke var deres fejl

26-10-2012 18:29 #9| 10

Gu' fanden er det da princippet i sådan en sag. Om det drejer sig om 50,00 kr. eller 5000,00 kr. er vel som sådan sagen underordnet, da pointen er, at deres kundeservice er så fucking elendig, at det halve kunne være nok.

Jeg ved, hvad du gennemgår, Ace. Netop Bet365's usle kundeservice er grunden til, at jeg ikke spiller der længere. Den side er simpelthen en joke, og når man først har haft en sag som denne, eller lignende, så er det ikke just fordi, at lysten til at spille her næste gang er enorm. Jeg har personligt ikke benyttet Bet365 i omkring et år, efter en sag, hvor de snød mig for en gevinst, som de ikke mente var gået igennem systemet, selvom jeg havde screenshot og det hele. Det var - ligesom i denne sag - småpenge, vi snakkede om, men kæmpede med dem i ugevis, hvor de konstant fraskrev sig ethvert ansvar - indtil jeg gav op, droppede de par hundrede, der var tale om, og aldrig igen smed penge ind på dette ulækre sted.

Havde de valgt at kompensere mig for bare noget af beløbet, eller bare haft en lidt mindre ligeglad og småflabet kundeservice, så ville jeg nok stadig bruge dem, som min foretrukne bookie. Og eftersom jeg ikke ligefrem er den mest succesfulde better på den nordlige halvkugle, havde dette nok været en markant bedre forretning for dem.

26-10-2012 18:47 #10| 9

100% en princip sag og beløbets størrelse betyder ikke en skid.... jeg er enig med op

spil udbyderne skal behandle os som kunder, og vise de er til for os, og ikke omvendt.

Livet er for kort til dårlig service.

26-10-2012 18:52 #11| 4

Kunden har ikke altid ret.

26-10-2012 19:04 #12| 0

Har selv samme problem pt. havde fået "reserveret" 1300 på min bankkonto. Nu er beløbet omkring 700 kr. Venter spændt på om pengene bliver trukket eller låst op. Problemet opstod da dibs/nets(hedder de det? kan ikke helt huske hvad der stod på min banks hjemmeside så det bare tilfældigt da jeg loggede på netbank) havde nogle problemer sidste gang.

Har efterhånden prøvet det en del gange, både i forbindelse med betting/poker, men også ved køb af computerhardware. Så tager det ikke så tungt. Især efter jeg tog til et møde med min bankdame, der kontaktede visa imens jeg var der. Selvom jeg havde brev fra firmaet jeg købte hos, stod i banken og min bankdame ringede til visa fik vi bare svaret, at reservering udløb efter 30 dage.

Så det er hverken Bet365 eller din bank der er problemet. Men udbyderen af kreditkortet(visa/mastercard etc.)

26-10-2012 19:12 #13| 0

Nets er samarbejdspartner med din kortudbyder. Du skulle nok have ringet til dem.

26-10-2012 19:24 #14| 0

Tak for din e-mail.

26-10-2012 19:46 #15| 0

hmm unibet har 2 gange på 2 måneder manglet 100k og 17k på min konto.... og det er ikke bare reseveret :)

26-10-2012 20:52 #16| 2

Lol, har selv arbejdet i en bank og varetaget mange af de sager hvor penge er låst. Det tager 20sek for banken at låse pengene op. Her snakker jeg om Nordea og DB i hvertfald, men er 95 % sikker på det gælder alle banker. Proceduren er præcis som Bet365 gør og dermed kan man ikke lægge skylden over på dem vedr dette her. Du har enten formuleret dig helt skidt med personen fra banke eller hun bare er helt blank. Ring til banken og spørg efter en anden..

26-10-2012 21:00 #17| 0

Det drejer sig om handelsbanken og går da udfra at hun vidste hvad hun talte om.

Men problemet var Bet365 attitude og deres manglende lyst til at påtage sig noget som helst ansvar, ved at først smide skylden på banken og derefter Nets.

Jeg må da ha haft lidt ret, siden at de valgte at ringe til mig og undskylde.

26-10-2012 21:05 #18| 4

De har da svaret dig pænt på alle dine mails,og de har givet dig en bonus.

26-10-2012 21:11 #19| 0

De gav mig bonus efter at jeg truede med at smide det op herinde og klage til spilmyndigheden.

Ja de har svaret mig pænt, men uden at komme med en løsning. De kom med først med en løsning, da de ringede til mig.

26-10-2012 21:14 #20| 0

Håber du får løst dit problem. For ja er sku princippet i det... Jeg har kørt en sag frem og tilbage med dem ( og kan se det er nogle af de samme supportere) den sidste uge... Hvor de har afgjort et par betting kuponer med forkert odds efter de kun gik hjem på E/W... Har fra flere andre sider fået lagt fast at det er Bet365 der regner det forkert ud.. Men de giver sig ikke.. Mit er kun for 100.- Men skal sku have den sag løst i tilfælde det en dag drejer sig om et større beløb.. Tyveknægte er de..

26-10-2012 22:06 #21| 1

Det er jo tydeligvis banken der er problemet og ikke 365.

26-10-2012 22:09 #22| 0
Marmoset skrev:
Det er jo tydeligvis banken der er problemet og ikke 365.

okay
26-10-2012 22:15 #23| 0
2018 Champ

Jeg synes at det er særdeles flot af Bet365 at give dig en bonus. Det må dælme ikke altid være lige let at arbejde i supporten, når man ser hvordan de bliver tiltalt, både i chat og mails.

Der kan næppe herske tvivl om at det er banken/kortudstederen der har aben i denne sag.

26-10-2012 22:50 #24| 0

Så fedt du skriver til dem at den bliver smidt op på pokernet og betxpert...

Hviiiis du dog bare vidste hvor pisse ligeglade de var...

Har selv arbejdet for en bookmaker, og de sidder og griner røven i laser når der kommer sådan en udmelding!!

Der kommer 300-700 nye kunder hver dag!!!

They DONT CARE!

26-10-2012 23:18 #25| 0
Larsen111 skrev:
Så fedt du skriver til dem at den bliver smidt op på pokernet og betxpert...

Hviiiis du dog bare vidste hvor pisse ligeglade de var...

Har selv arbejdet for en bookmaker, og de sidder og griner røven i laser når der kommer sådan en udmelding!!

Der kommer 300-700 nye kunder hver dag!!!

They DONT CARE!

Du har sikkert ret! Nok derfor at de ringede mig op og undskyldte, 2 min efter min sidste mail...
26-10-2012 23:21 #26| 0

Jeg har prøvet noget lignende, dog ikke med pokersider.

Fejlen er med 99% sikkerhed din bankrådgivers fejl og ikke Bet365
Faktisk har Bet365 gjort meget mere end jeg ville have forventet at en pokerside vil gøre.

Jeg havde situationen to gange i sommers. Begge gange med hoteller bestilt over nettet.
Begge hoteller bekræftede mig i at de ikke havde krav på beløbet.

Det ene hotel nægtede dog at sende en mail til min bank,(monster ringe service) som ellers var alt min bankrådgiver krævede.
Her kontaktede min rådgiver dog ekstra ordinært Nets,
og fik bekræftet at det var en fejl, hvorefter pengene blev frigivet.

Det er dog ikke normal procedure at banken gider/må det, men det var et større beløb og jeg befandt mig i udlandet og havde brug for pengene.

Anden gang skrev hotellet til min bankdame, og hun frigav beløbet uden problemer dagen efter. (et hotel på Malta i øvrigt)

Derudover prøvede jeg i øvrigt det samme i forskellige butikker i udlandet i sommers.
Blandt andet en tankstation der trak samme beløb syv gange ved en fejl,
og så en banegård der også trak et beløb ved en fejl.

Her var der tale om mindre beløb og jeg gjorde ikke noget.
2-3 uger efter var pengene tilbage på min konto.

Hvis du ikke kan vente, så giv din bank et spark.
Det er dem du skal være sur på og ikke Bet365, der har gjort hvad der stod i deres magt.

26-10-2012 23:27 #27| 0

Det viser da netop at supporten ikke er ligeglade når de svare på 10 mails omkring et problem der er forsaget af Nets.

26-10-2012 23:35 #28| 0

@emilnygaard

Har lige læst alle hans mails, og du har ret.
Jeg er ikke sikker på at jeg havde været ligeså vedholdende som denne supporter.
Tror jeg havde lagt OPs epost-adresse i spamfilteret ;)
Alt han behøver at vide står i det første svar han får tilsendt.

Jeg vil dog også godt kunne finde på at tage dette som en princip-sag,
men det vil være overfor min bank, der efter min bedste overbevisning lyver OP lige i fjæset.

27-10-2012 00:25 #29| 4

OMFG OP du har da fået en klasse service af Bet365, og de har gjort alt hvad de kunne.. Det er ikke deres fejl FFS.

27-10-2012 01:03 #30| 1

En eller anden skriv i en helvedes fart noget mere om det er PRINCIPPET det handler om lol

27-10-2012 01:21 #31| 0

som supporter, tror nu at jeg havde taget de 50 $ fra kage-kassen og overført til OP. ..... selvom at fejlen klart ligger hos banken der åbenbart ikke godtager en fax, som ellers er normalt i den slags sager. OMG det er ikke 50$ men KR.. come on. jeg har hørt 2000 gange værre ting hos Betunfair og mange andre.. @Bet 365 i har hermed fået en ny kunde. god weekend.

27-10-2012 01:28 #32| 1
2018 Champ

Nu må det mest spændende i denne sag være at se om OP på mandag tør og skabe sig lige så meget til sin bank, som til supporten hos Bet 365.

Held og lykke med det OP ;-)

27-10-2012 01:35 #33| 0
LoneRangR skrev:
Nu må det mest spændende i denne sag være at se om OP på mandag tør og skabe sig lige så meget til sin bank, som til supporten hos Bet 365.

Hvorfor skulle jeg skabe mig overfor banken?

Det er ikke dem som har lavet fejlen. At de ikke kan slette reserveringen, er der jo ikke noget at gøre ved. Jeg går ikke udfra at min bank lyver overfor mig...

Medmindre nogen kan skaffe et bevis eller lign på at min bank alligevel kan slette reserveringen, så skal jeg nok tag en snak med dem.
Redigeret af AceKiller88 d. 27-10-2012 01:36
27-10-2012 01:47 #34| 0

Hvorfor skulle de ringe og sige undskyld lol

27-10-2012 01:50 #35| 0
Marmoset skrev:
Hvorfor skulle de ringe og sige undskyld lol

Fordi han ikke mente at jeg havde fået en god nok behandling af deres kundeservice
Redigeret af AceKiller88 d. 27-10-2012 01:51
27-10-2012 01:51 #36| 0

Du går ikke ud fra at din bank lyver overfor dig, men du er stensikker på at Bet365 supporteren gør det?

Jeg ved godt pokersupportere ikke har det bedste ry, og det med god grund,
men i dette tilfælde får du bedre support end jeg vil mene du fortjener i denne sag.

Og ja, det er altid nemmere at fare i flint på skrift overfor en pokersupporter end det er at tage en snak face to face nede i sin bank.

27-10-2012 01:54 #37| 0
Aurvandil skrev:
Du går ikke ud fra at din bank lyver overfor dig, men du er stensikker på at Bet365 supporteren gør det?

Jeg ved godt pokersupportere ikke har det bedste ry, og det med god grund,
men i dette tilfælde får du bedre support end jeg vil mene du fortjener i denne sag.

Og ja, det er altid nemmere at fare i flint på skrift overfor en pokersupporter end det er at tage en snak face to face nede i sin bank.

Jeg siger ikke på noget tidspunkt at Bet365 lyver. Jeg mener derimod at de ikke var villige nok til at give mig en god nok hjælp.

Man må gå udfra at jeg havde ret, siden at en overordnet valgte at ringe til mig og beklage deres måde at takle problemet på.
27-10-2012 01:56 #38| 0

Selvfølgelig er det nemmere.
27-10-2012 01:57 #39| 0
2018 Champ

Kunne denne overordnede også fixe problemet så?

27-10-2012 02:02 #40| 0
LoneRangR skrev:
Kunne denne overordnede også fixe problemet så?

Han lovede at de selv ville tage kontakt til Nets og prøve ordne problemet.
27-10-2012 02:17 #41| 0

Det er stor service af Bet365 hvis de gør det,
men det betyder dog ikke at de har handlet forkert tidligere og at du har haft ret.

Jeg kunne dog godt have min tvivl om Nets må rode i ting,
der reelt er et anliggende mellem banken og butikken.

Men held og lykke med det, og pas på med rådgivning fra den bank der.

27-10-2012 02:26 #42| 0

Har prøvet noget ligende ved PartyPoker... Der snakkede jeg med "Danske Fraud", som sagde at de bare skulle have et bevis på at de var fejlagtigt reserveret, og de ville frigive dem med det samme...

Derimod haltede PP support ekstremt meget, og sagde de ikke havde nogen reservation på min konto... Efter flere mails frem og tilbage, opgav jeg, og ventede de 30 dage som de max står reserveret i.

så lærte man da at man ikke skal indsætte via kort hos PP, men derimod en af de mange andre muligheder.

27-10-2012 02:59 #43| 5

normalt synes jeg at bookies skal sables ned så meget som muligt når de træder bare det mindste udenfor hvad der er rimeligt, det er set om og om igen at de direkte hustler deres kunder for penge, og Bet365 er absolut nogle af de værste, men b+ kundeservice i denne sag.

a+ var hvis de selv havde kontaktet først kundens bank og derefter nets uden at bede kunden om at tage kontakt til tredje part.

Redigeret af Live d. 27-10-2012 03:02
27-10-2012 08:09 #44| 1

Live +1

Synes du skal sende en undskyldning til Bet365, og sige at du naturligvis ikke ønsker en bonus du ikke er berettiget til.
Du kunne jo have spurgt på PN inden du begyndte at true Bet365 med spillemyndigheder mv. og så havde du fået svar, og var ikke kommet op i det røde felt over 50 dkr (omfg??)

Her har du lidt mere info
www.emaerket.dk/derfor-e-maerket/mastercardbetaling.aspx

27-10-2012 08:29 #45| 0

Har lige et hurtig råd til dig .. Lej aldrig en " gratis" anhænger i IKEA til at køre noget hjem

Man skal nemlig betale 1000 kr i depositum

Her skal bruges kort .. Har trækker de så 1000 kr + 15,45 kr i kort gebyr ... Problemet er at beløbet ikke bliver sat ind når man aflevere .. Men er reserveret i op til 30 dage tros jeg har krav på dem og anhænger er afleveret og godkendt .. Se det kan da få ens pis i gang, her har jeg ringet til banken . Du havde nok slået nogle ihjel :-) .. Held og lykke håber din sag går iorden så din natte søvn kan blive normal igen :-) ..

27-10-2012 10:02 #46| 0
AceKiller88 skrev:
LoneRangR skrev:

Hvorfor skulle jeg skabe mig overfor banken?

Det er ikke dem som har lavet fejlen. At de ikke kan slette reserveringen, er der jo ikke noget at gøre ved. Jeg går ikke udfra at min bank lyver overfor mig...

Medmindre nogen kan skaffe et bevis eller lign på at min bank alligevel kan slette reserveringen, så skal jeg nok tag en snak med dem.

Læs post 16 og 26.
Er det bevis nok ?
Så er det bare fat i banken og samme opførsel, som du gav den stakkels support medarbejder.
En undskyldning til Bet365 ville nok også være på sin plads. Evt støt deres julefrokost med de skide 50 kr.
27-10-2012 10:04 #47| 1

Uhm... "højreafdeleing", "gebommerligt problem", "...thi det havde været en bedre løsning". Det er lige før jeg selv begynder at skrive emails til Bet365, bare for hyggens skyld.

27-10-2012 11:52 #48| 0

Hold da kæft en ligegyldig tråd... Har du for meget fritid, eller er du bare bange for at miste din pizza kebab?? Tag dig nu sammen...
Får nærmere ondt af den kære support medarbejder, der virkelig prøver på at være flink overfor dig!

27-10-2012 12:10 #49| 5

Fuck du tilter mig op, du er mega arrogant og pisse irriterende og provokerende, og du fortjener at de 50kr uuuuuuuuuuuhhhhhhhhh aldrig bliver frigivet, og at en eller anden servicemedarbejder hæver dem, tørre røv i dem og sender dig et billede af en 50er med lort på.

27-10-2012 12:25 #50| 0

Har sgu givet Live et +

Udemærket support af Bet365

Og helt ærligt.. selvfølgelig kan en bank gøre hvad den vil, med en konto hos dem.. dog en masse der ikke er lovlige, og de vil komme i problemer med.. men de kan gøre det!

Hvis de ikke kan slette reserveret beløb, hvordan tror du så de tilbageruller betalinger?

27-10-2012 12:49 #51| 0

OMG Folk der giver 365 medhold i denne sag burde hoppe ud fra en bro.

Er imo død vigtigt at folk går til spillemyndighederne med disse princip sager, så vi kan få ryddet op.
Mon ikke 365 ville have ageret anderledes hvis de havde fået 10 advarsler af spillemyndigheden, og den næste førte til udelukkelse fra det Danske Spillemarked?

27-10-2012 12:52 #52| 0

@bobby

De har selvfølgelig et problem et eller andet sted, når der bliver reserveret uden grund..
Men nu uheldet er ude, hvad vil du ha de skal gøre anderledes?

27-10-2012 12:57 #53| 0
2018 Champ

Det er lidt uhyggeligt, at nogen tror at andre end banken/kortudstederen kan udføre handlinger på ens konto. Jeg kan ikke lade være med at tænke på om det er de samme der trykker på "sjove" links og svarer på "sjove" mails?

27-10-2012 13:02 #54| 0

@BobbyOlsen
Bet365 gør hvad de kan for at hjælpe, de sender en fax til OP's bankfilial.
Det er god service for en ellers ubetydelig reservation på 50 DKK IMO.

Man kan som Merchant IKKE slette en reservation fra en kundes mastercard!
Fejlen ligger hos banken, enten er de uvidende eller også har de andre gode grunde til ikke at ville slette reservationen fra OP's mastercard.
Har du overhovedet klikket på og læst mit link i #44?

Hvordan reservationen er blevet foretaget melder historien umiddelbart ikke noget om, og det kan være en fejl at reservationen blev lavet i første omgang og måske er det derfor at OP får en generøs bonus.

Men OP skylder som et absolut minimum Bet365 support en undskyldning, punktum!

Og disse ord kommer fra en person som normalt ikke holder sig tilbage for at revse bookmakerne når de er ufine i metoderne. Men jeg har som ejer af flere webshops ofte selv stødt på problemerne med reservationer på kundernes mastercard.
Proceduren er at vi skal sende en fax/mail til kundens bankfilial, andet kan vi ikke gøre.

27-10-2012 13:44 #55| 1

Det er sjovt at der ofte reserveret 1kr osv fra selskaber jeg ikke kender? sådan er det ofte når jeg kigger på min netbank :s det er mega underligt.

27-10-2012 14:10 #56| 0

Bet365 har gjort præcis som proceduren siger.. Arbejder selv i et firma hvor vi modtager online betalinger, og Bet365 kan kun sende en fax da fejl reserverede penge ikke figurere i deres system. Jeg mener det lyder som din bankrådgiver, ikke havde fået fat i at Bet365 havde sendt en mail.

Anyways, GL

27-10-2012 19:32 #57| 0

Lader til OP har opgivet ævret

27-10-2012 19:34 #58| 0

Hvem siger jeg har opgivet?

Har fået lige det jeg krævede, at Bet365 selv ville ordne problemet + jeg fik en undskyldning.

Er fint tilfreds :)

Redigeret af AceKiller88 d. 27-10-2012 20:00
27-10-2012 19:35 #59| 0
2018 Champ

Jeg tror han er ude og drikke sig stiv sammen med ham gutten fra Bet 365 der ringede :-D

27-10-2012 22:40 #60| 0
28-10-2012 04:59 #61| 1
AceKiller88 skrev:
Har fået lige det jeg krævede, at Bet365 selv ville ordne problemet + jeg fik en undskyldning.

Er fint tilfreds :)

Det tilter mig altså at din bankrådgiver slipper for yderlig tiltale, fordi du tror at du fik ret i din sag.
Redigeret af Aurvandil d. 28-10-2012 05:00
28-10-2012 06:09 #62| 0

Jeg har ingen idé om hvad der er rigtigt, og hvad der er forkert i denne sag.
Men hold kæft jeg tilter over oop, konstant skal nævne at han fik en fucking undskyldning, jamen det var skuda flot, vil du også have et klap på skulderen??

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar