Bet365 hustler endnu engang.

#1| 2

Som mange af jer muligvis ved havde ipoker nedbrud sidste uge.

Jeg havde regget til fuldt tourprogram da crashet skete, og jeg prøvede obv at logge på i en times tid efter crashet. Da jeg stadig ikke kunne logge på, besluttede jeg mig for at stoppe med at prøve, og regnede selvfølgelig med refound.

Nu har jeg så haft mail kontakt med dem et par dage, og endnu engang viser de bare hvor dårlig service de har.

De gider ikke give mig refound for 3 af deres sene tours, da de siger at siden var oppe at køre på det tidspunkt. Jeg har prøvet at forklare dem at jeg obv ikke kan sidde og prøve at logge ind hvert 10 minut, da jeg altså har 20+ tours kørende hele aftenen.

Jeg logger så ind i en break senere på aftenen, og 3 tours popper op på min skærm. Jeg er blevet blindet så meget ned at jeg ikke gider spille dem (like 10 bbs havde jeg), så jeg sitter out og logger ud igen.

Tænkte bare om andre havde haft samme oplevelser med crashet? Om hvad man kan gøre/skrive? Har spurgt efter en form for pokermanager, i stedet for de supportmedarbejdere man skriver med, som tydeligvis ikke aner noget om poker.

10-07-2013 01:58 #2| 2

Da det crashede havde jeg en 20$ tour kørrende, den blev lukket ned og jeg blev kompenseret med ticket til en 20$ tour, samt gevinst efter de normale regler, så i dette tilfælde kunne de godt lave service.

10-07-2013 10:05 #3| 0

God stil lige at holde os underrettet på det punkt. Bet365 var forholdsvis gode på det punkt, til at refundere, når der var noget galt i deres ende. Men sørg for gudskyld at have beviser nok.
Flere må gerne skrive, hvis de har gode/dårlige oplevelser på refund området, samt hvor ofte de oplever udfald

10-07-2013 10:17 #4| 5

Er der ikke en nedre grænse for hvor dårligt et site må opføre sig og stadig kunne opnå PNs omend noget udvaskede blå stempel ?

10-07-2013 16:26 #6| 10

Hmmm synes egentlig din sag er en smule tynd.

1. At software crasher kan jo desværre ske, at du så ikke lige gider prøve at logge ind fx en gang i timen når du har break, er altså lidt din egen skyld.

2. De refundere de tours som spillede under crashet, hvilket også kun er fair, men igen du havde mulighed for at spille dine tours.

Kan godt forstå det er irriterende, især med 20 tours på siden, men min klare overbevisning siger at du ikke har en sag i den her situation.

10-07-2013 16:31 #7| 0

HAR LIGE haft nedbrud hvor jeg ikke kunne komme tilbage til mine 9 sit and go borde!!!

10-07-2013 16:31 #8| 0

Også på Bet365!

10-07-2013 16:35 #9| 0

Hvad gør man..? Hvordan beviser jeg det

10-07-2013 16:37 #10| 0

Kan vi få Dieb eller lign på banen ifht det her

10-07-2013 16:41 #11| 0

Det du starter med at gøre er, at du skriver til Bet365. Så må vi finde ud af om det er en lokal fejl eller en Bet365 fejl.

10-07-2013 16:42 #12| 0

Jeg skriver til Bet365 så. Så må vi håbe de vil refundere noget af det.

10-07-2013 16:51 #13| 0

Har skrevet følgende til dem:

" Hej, jeg er i den uheldige situation at jeg blev arbrudt mens jeg havde omkring 9 sit and go tourneringer kørende i jeres pokerklient. Min internetforbindelse var ikke røget, så tror umiddelbart at det i jeres ende den er gal. Jeg vil derudover gerne linke til www.pokernet.dk/forum/bet365-hustler-endnu-engang.html#newest

Hvor du kan se at andre også har været udsat for noget tilsvarende.

Da jeg fik forbindelse igen var jeg røget ud af 4-5 tourneringer. Jeg vil derfor gerne som minimum have disse refunderet.

Forbindelsen til pokerklienten blev mistet omkring kl 16.15."

10-07-2013 17:26 #14| 2

Hvorfor overhovedet spille hos Bet365, når man ved at det er et af de værste sites rent supportmæssigt, og der har været flere dårlige sager fra deres side. Ipoker kan vel spilles gennem Betfair eller lignende, som har super support, så jeg har svært ved at se problemet, og grunden til at oprette en tråd når det forventede sker :-)

10-07-2013 19:15 #15| 0

Min årsag var egentlig ikke så meget for at whine over det. Mere for at høre om der var en supportprofil her igennem PN, som kunne kigge på sagen. Eller nogen der havde en mailadresse til en manager derinde, da jeg virkelig ikke kan forstå de ikke refounder.

Ville være noget andet hvis jeg var logget på, havde set jeg havde 10 bbs tilbage i touren og spillet den. Men jeg insta sit out'ede, og lukkede ned.

Har på ingen måde prøvet at angleshoote eller noget i den stil.

10-07-2013 19:19 #16| 0

Synes det er skidt at man ikke afregges fra tours hvis siden går ned.

10-07-2013 19:39 #17| 5

@Karl

Jeg skrev en PM til dig i formiddags som jeg endnu ikke har modtaget svar på ---PokerNet vil altid gerne være behjælpelige men vi er pisket til at have fakta i orden.

Hvis fakta er som beskrevet i OP ---så har jeg meget svært ved at se rimeligheden i en refundering.

1: Du har bestilt flybillet til klokken 20.

2: Klokken 16 strejker personalet i lufthavnen.

3: Du afbestiller din transport til lufthavn.

4: Personalet genoptager arbejdet 19:59.

5: Du kræver refusion af din billet selvom flyet afgik til tiden.

Ydermere ligner det at Bet365 tager ansvar for fejlene som fandt sted og refunderede det som de retteligt burde refundere.

Det kan ske jeg overser noget her og jeg skal med glæde revurdere min opfattelse af situationen skulle dette være tilfældet.

10-07-2013 20:07 #18| 0
witten skrev:
@Karl

Jeg skrev en PM til dig i formiddags som jeg endnu ikke har modtaget svar på ---PokerNet vil altid gerne være behjælpelige men vi er pisket til at have fakta i orden.

Hvis fakta er som beskrevet i OP ---så har jeg meget svært ved at se rimeligheden i en refundering.

1: Du har bestilt flybillet til klokken 20.

2: Klokken 16 strejker personalet i lufthavnen.

3: Du afbestiller din transport til lufthavn.

4: Personalet genoptager arbejdet 19:59.

5: Du kræver refusion af din billet selvom flyet afgik til tiden.

Ydermere ligner det at Bet365 tager ansvar for fejlene som fandt sted og refunderede det som de retteligt burde refundere.

Det kan ske jeg overser noget her og jeg skal med glæde revurdere min opfattelse af situationen skulle dette være tilfældet.

I dit fly senarie ville han 100% blive refunderet :)

Men om han skal i OP skal jeg ikke gøre mig klog på
10-07-2013 20:09 #19| 0

@witten

Dit eksempel er nu ikke helt sammenlignelig. I dit eksempel har OP mulighed for selv at tage i lufthavnen og afvente afgangen. Den mulighed har man ikke online. Der skal man tværtimod forsøge at logge på jævnligt i måske 6-8-10 timer. Dertil kommer, at det er til Bet365, at der regges tidligt, fordi antallet af spillere sandsynligvis stiger. Hvis ikke man regger tidligt, glemmer man det måske, og hvis der ikke er late reg, så .....

Så situationen er ikke helt så sort/hvid. Det er et problem, at du køber en online ydelse, hvor der er returret (= du kan afregistrere), men at denne ensidigt tilbagekaldes, fordi man nu ikke længere kan benytte knappen til at afregge.

Men læren må vel være aldrig at regge tidligt.

10-07-2013 20:18 #20| 0

@Witten

Havde ikke set din PM. Har svaret nu.

Jeg føler bare ikke det er mit ansvar at sidde og prøve at logge på hver halve time eller whatever, når det er dem der har haft nedbrud. Jeg har mange tours kørende hele aftenen, og det tager ærligt talt en del fokus af, hvis man skal sidde og fumle med NEM-id, log in osv.
Så må de enten unregge en automatisk fra alle tours, eller lave en form for annoncering hvornår de regner med at have siden oppe at køre igen.

10-07-2013 21:07 #21| 4

KarlSmart@

Det er jo heller ikke Bet365's ansvar at du IKKE gider spille de tours du er regget til?

Det rager da Dem en papand at du spiller 20+ borde hos deres konkurrenter.

Set herfra, valgte du og kun du, IKKE at spille dine tours. Ydermere "gad" du ikke spille de tours, fordi du kun havde 10bb.. En smule arrogant?

10-07-2013 21:10 #22| 3
GrimGladGris skrev:
KarlSmart@

Det er jo heller ikke Bet365's ansvar at du IKKE gider spille de tours du er regget til?

Det rager da Dem en papand at du spiller 20+ borde hos deres konkurrenter.

Set herfra, valgte du og kun du, IKKE at spille dine tours. Ydermere "gad" du ikke spille de tours, fordi du kun havde 10bb.. En smule arrogant?

har intet med arrogant at gøre, problemet er at hvis han spiller videre for sine 10 bbs, har han ingen chance for at få refund. :) for så har han jo spillet den tour.

syns bare burde blive unregget fra alt når man disconnectede eller selv lukkede clienten ned.
10-07-2013 21:33 #23| 0

Det mest latterlige i disse sager er at man på ingen måde kan afregge sit senere program under nedbrudet, ergo du er tvunget til at bruge tid hele aftenen på at prøve at logge ind igen.

10-07-2013 22:02 #24| 0

@ GGG
Øhh. Intet med arrogance at gøre. Som luckb0x siger, spiller jeg toursne har jeg absolut ingen chance for at få refound, hvilket også er fair nok.

10-07-2013 22:04 #25| 0

hvordan en eller anden tegning kan give grimgladgris et + er mig en gåde, oh well trolls gotta troll

Redigeret af luckb0x d. 10-07-2013 22:05
10-07-2013 22:24 #26| 0

Sorry for derail, men siden hvornår er bet365 blevet svensk?

www.pnn.dk/artikler/betting-gus-er-bookmakers-favorit-til-at-vinde-wsop-main-event/

10-07-2013 23:11 #27| 1

Betfair gik også ned for et styk tid siden ( også Ipoker)

Ringede til dem og modtog kompensation uden problemer.

Har også været kunde hos Bet365.

Kender desværre alt for godt den melodi der hedder at man skal indsende et milliard Screnprints for de overhoved tager en seriøs

10-07-2013 23:15 #28| 4

Helt generelt så fatter jeg ikke at mange sites yder så dårlig kundeservice. Uanset om der er tale om disconnects, ghost bets eller andet, så kompenser kunden hvis der er den mindste chance for at han har taler sandt. Det giver en glad og tilfreds kunde der spiller videre, og man slipper for tråde som denne der uden tvivl koster mange gange flere penge end OP skulle have refunderet.

Jeg havde selv en sag for et par måneder siden hvor jeg blev disconnected 4 gange i løbet af en turnering, heriblandt en 7-8 minutter 5-handed på final table boblen hvilket kostede en pæn del af stacken. Det var et større nedbrud da halvdelen af spillerne var sitout da jeg fik forbindelsen igen. Jeg valgte dog at spille videre son short, både pga. deres ry for manglende refunds, samt fordi min stack trods alt var større EV fremfor evt refunderet buy-in. Uden de store forhåbninger blev en refundering forsøgt da jeg var lidt indebrændt over at miste forbindelsen 4 gange på kort tid. I sådanne tilfælde ville jeg hos gode gamle Betfred altid blive refunded. Havde 365 nu bare svaret at jeg ikke ville blive refunded da jeg havde spillet videre, kunne jeg til nød acceptere det, men det var ikke deres undskyldning.

Cliffs fra mailkorrespondence med utallige medarbejdere..

--------------------------
Mig:
Refund turnering 805263010 ønskes pga. 4 disconnects på kritisk tidspunkt.

365 Michael J:
For vi kan fortsætte skal du lige bekræfte brugernavn og sikkerhedsnummer.

Mig:
Brugernavn og nummer.

365 Sadia M:
Bekræftet. Må jeg bede om det tuneringsid der er tale om?

Mig:
Som nævnt i overskriften er der tale om turneringsID: 805263010, en $22 turnering

365 Oliver H:
Vores pokerafdeling har gennemgået din turnering og kan se at du ikke har mistet forbindelsen til turneringen på noget tidspunkt. I følge vores historik spillede du størstedelen af turneringen og til slut sad ude, vi er klar over at man også sidder ude hvis man har mistet forbindelsen - forbindelsen var dog ikke mistet i dette tilfælde og der har derfor ikke været nogen teknisk fejl fra vores side. På baggrund af denne undersøgelse kan vi desværre ikke returnere din indsats eller tilbyde kompensation.

Mig:
Så må pokerafdelingen gennemgå sagen igen, for det er decideret forkert det du siger!
Jeg spillede størstedelen af turneringen, men mistede forbindelsen 4 gange undervejs. Desuden var jeg IKKE sitout til slut som du skriver.
Hvordan forklarer du beskeden "you have lost connection to the gameserver and can only continue in offline mode" hvis jeg ikke har mistet forbindelsen?
Hvordan forklarer du at mindst halvdelen af spillerne fra forskellige lande har mistet forbindelsen samtidig, hvis ikke der er tekniske problemer hos Jer?

365 Mikis S:
Vi har nu fået bekræftet igen at du selv sad ude og vi ingen tekniske problemer havde i denne periode. Der er desværre ikke mere vi kan gøre i denne sag.

Mig:
Tak for påmindelsen om hvorfor det var jeg minimerede mit spil på Ipoker da 365 uheldigvis blev alene på det danske marked. Disse disconnect problemer har altid med jævne mellemrum været et problem på Ipoker, men hos min tidligere udbyder kendte de da i det mindste til kundeservice, Betfred ville uden den mindste tøven refundere i lignende tilfælde. Underligt at en stor udbyder som 365 altid påstår det er et problem hos kunden, jvf. diverse tråde på eks. pokernet.dk samt bettingforums.

Du glemte at svare på følgende, eller påstår du at jeg lyver når jeg siger det skete:

Hvordan forklarer du beskeden "you have lost connection to the gameserver and can only continue in offline mode" hvis jeg ikke har mistet forbindelsen?

Hvordan forklarer du at mindst halvdelen af spillerne fra forskellige lande har mistet forbindelsen samtidig, hvis ikke der er tekniske problemer hos Jer?

Selvfølgelig vælger jeg (og mindst halvdelen af resten af deltagerne i turneringen) ikke selv at sidde ude i den mest kritiske del af turneringen lige inden pengene. Jeg er udemærket klar over at der kan være lokale problemer med min internetudbyder, men det er med stor sandsynlighed ikke tilfældet her, da jeg uden problemer var connected til alt andet, ligesom at alt tyder på en fejl hos Jer/Ipoker når over halvdelen af et felt i en turnering er sitout samtidig kort inden pengene.

Derudover vil jeg nævne at jeg under den sidste lange disconnection kunne logge ind og tilgå bank/cashier igennem pokerklienten, men var uden connection til selve spillene.

Jeg håber I er klar over hvor mange pokerkunder I mister om et par uger når Betfair er klar med deres danske Ipokerklient, udelukkende pga den dårlige kundeservice som 365 med al rette har ry for.

365 Michael J:
Vi beklager selvfølgelig at du føler du modtager dårlig kundesupport. Vi har selvfølgelig eskaleret sagen videre til den tekniske afdeling, da du oplyse os om de problemer der forekom. Sagen er blevet eskaleret videre 2 gange nu, og begge gange har vores tekniske afdeling, bekræftiget at vi ingen tekniske problemer havde.

Mig:
Vil du/I/Jeres tekniske afdeling venligst svare på mine spørgsmål ?:

365 Soren P:
Sagen er blevet eksalteret videre 2 gange nu, og begge gange har vores tekniske afdeling, bekræftet at vi ingen tekniske problemer havde. Hvis der havde været et generelt problem ville vi vide dette og dette var ikke tilfældet.

Vi vil ikke kunne kommentere eller give dig yderligere oplysninger end dem vi allerede har givet dig.

Vi ser hermed sagen som afsluttet.
--------------------------

Too long, sorry.

Jeg burde have fortsat og lavet en tråd dengang men besluttede at jeg ikke gad bruge mere tid på $22 og jeg vidste det var et spørgsmål om kort tid inden Betfair kom på banen.

Edit for at fjerne links til 365 :-)

Redigeret af Longchamp d. 10-07-2013 23:20
10-07-2013 23:16 #29| 0
luckb0x skrev:
hvordan en eller anden tegning kan give grimgladgris et + er mig en gåde, oh well trolls gotta troll

-For det er jo ikke at trolle, når du bruger dit "expert"-nickname til at kalde andre brugere herinde for tegninger?

Ontopic: Både Pellez og Witten skriver jo sådan set det samme som mig, bare i andre vendinger. -Begge er spot-on set herfra.

10-07-2013 23:25 #30| 0
GrimGladGris skrev:
luckb0x skrev:

-For det er jo ikke at trolle, når du bruger dit "expert"-nickname til at kalde andre brugere herinde for tegninger?

Ontopic: Både Pellez og Witten skriver jo sådan set det samme som mig, bare i andre vendinger. -Begge er spot-on set herfra.

egentlig ikke :)

du kommentere på noget du obv ikke har sat dig ind i, og en eller anden vælger så at give dig et + sure, kunne have skrevet en troll istedet for en tegning, men var nu engang det ord jeg valgte lige i spottet, sikker på at troll ville ha været mere +ev dog. :)

og hvis diebs eller andre mener jeg er gået over stregen så er jeg sikker på at de nok skal lade sig høre på sig.

Redigeret af luckb0x d. 10-07-2013 23:28
10-07-2013 23:59 #32| 0

@maxkorsoer.

Det er og kan aldrig blive Bet365's problem, at manden tilmelder sig x-antal tours og han så aldrig møder op? Er i bund og grund hans eget valg først at møde op så sent. At forlange refunds af den årsag er lodret nonsens.

11-07-2013 00:19 #33| 0
GrimGladGris skrev:
@maxkorsoer.

Det er og kan aldrig blive Bet365's problem, at manden tilmelder sig x-antal tours og han så aldrig møder op? Er i bund og grund hans eget valg først at møde op så sent. At forlange refunds af den årsag er lodret nonsens.

vil som standard have regnet med at når deres server/ipoker gik ned ville alle blive unregged fra det de havde signed op til, virker vel ganske logisk da man vel ikke har nogen anelse om hvornår client ville være oppe igen ?

men forstår dog godt hvad du skriver :)
11-07-2013 00:39 #34| 4

Selvfølgelig skal du have dit BI refunderet.
Hvis nu du var en hobbyspiller og havde tændt din computer for bare at spille et par tours, kan de jo ikke kræve at du bruger mere end én time af aftenen, på at forsøge at logge ind til et site der er nede.

Synes mere det kan sammenlignes med en biograffilm, der ikke begynder efter reklamerne og folk så går efter 20 min., her ville alle kunder som minimum få deres billet refunderet - også selvom at filmen kom på efter 30 min.

11-07-2013 00:41 #35| 0
dunas skrev:
Selvfølgelig skal du have dit BI refunderet.
Hvis nu du var en hobbyspiller og havde tændt din computer for bare at spille et par tours, kan de jo ikke kræve at du bruger mere end én time af aftenen, på at forsøge at logge ind til et site der er nede.

Synes mere det kan sammenlignes med en biograffilm, der ikke begynder efter reklamerne og folk så går efter 20 min., her ville alle kunder som minimum få deres billet refunderet - også selvom at filmen kom på efter 30 min.

What he said!!!
11-07-2013 00:48 #36| 0

Ahhh Bau den holder ikke. Han fik jo pengene retur for dem der var startet, og man må gå udfra når han regger til en Tour har han også planlagt at spille den færdig. Hvis softwaren kommer op Eks. Kl 19 og han har regget til tours frem til 22 er det altså hans eget ansvar, for de tours der starter mellem 19-22.

Redigeret af Pellez d. 11-07-2013 01:05
11-07-2013 00:49 #37| 0

Altså folkens, de sene tours var jo planlagt EFTER at clienten var oppe at køre igen. Det er da spillerens eget ansvar om han vil deltage eller ej.

Han har jo fået refunds for de tours, som gik i vasken da clienten gik ned. Og jo, self er det spillerens eget ansvar at "bruge" tid på at se, om hans tours bliver spillet eller ej.

For at blive i biografterminologien, så svare det jo netop til, at han møder op 10 minutter før filmen er slut, og forventer at få refunderet sin billet, blot fordi han ikke "GAD", gå hen og se, om biografen havde åben.

Redigeret af GrimGladGris d. 11-07-2013 00:53
11-07-2013 00:57 #38| 1

Ej det er jo helt væk.. Der skal bare falde penge!

11-07-2013 01:00 #39| 0

Det jeg ikke forstår er at OP først kontakter supporten lang tid efter. Hvis jeg ikke kunne få adgang til lad os sige - PokerStars - og jeg havde regget til 20+ turneringer, så ville jeg straks kontakte supporten når jeg ikke kunne få adgang og bede dem afmelde mig disse turneringer pga. tekniske problemer. Hvorfor har OP ikke gjort dette?

Redigeret af Guldmageren d. 11-07-2013 01:00
11-07-2013 01:09 #40| 2
Pellez skrev:
Ahhh Bau den holder ikke. Han fik jo pengene retur for dem der var startet, og man må gå udfra når han regner til en Tour har han også planlagt at spille den færdig. Hvis softwaren kommer op Eks. Kl 19 og han har regget til tours frem til 22 er det altså hans eget ansvar, for de tours der starter mellem 19-22.

Ved godt den er lidt søgt den her Vaschkminister Zinck..
Men lad os istedet antage at biografgængerne bliver 'smidt' ud af biffen 60 min. før filmen, de har købt billet til, starter. Ville det så være rimeligt af biografen, at kræve at de skulle blive stående og banke på døren en time, før de måtte få deres billet refunderet?
11-07-2013 01:11 #41| 2

I ovenstående uden selvfølgelig at vide noget om tidshorisonten

Redigeret af dunas d. 11-07-2013 01:12
11-07-2013 01:32 #42| 0

Det er bare overhoved ikke det samme, når du går i biografen kan du have aftaler bagefter som gør at du ikke kan blive. Det kan faktisk på ingen måde sammenlignes.

Når han er regget er han jo klar over at en turnering tager en del timer, og derfor er argumentet altså invalid.

Jeg er 100% enig i at det er røv irriterende, men du burde have fået support til at afregge dig, eller skrive for at høre hvornår de regnede med softwaren kom op igen. Det kan være svært med 20 borde på siden, men det er bare for sent at sige, "jeg gad ikke blive ved med at prøve at logge ind"

Håber selvfølgelig du får dine penge, og siger det udelukkende fordi at jeg ikke ville spilde tid på det hvis jeg var dig.

11-07-2013 06:38 #43| 0
Pellez skrev:
Hmmm synes egentlig din sag er en smule tynd.

1. At software crasher kan jo desværre ske, at du så ikke lige gider prøve at logge ind fx en gang i timen når du har break, er altså lidt din egen skyld.

Sku vi nu ikke liiiige.

Ja det kan ske, men så er der obvioisly kun én eneste rigtig handling, hvis vi antager at poker netværket var nede i en time eller mere:
Man aflyser alle planlagte turneringer og refundere alle buy ins, og restarter dem når man er sikker på sin lorte software med lorte netværk er fixet igen.

Turneringer hvor der er vundet buyins gennem sats udskydes og der udsendes mails med nye tidspunkt, hvor man kan veksle tickets vundet til cash eller tilsvarende.

Eller som minimum kompensere så snart det ser ud som om kunden ikke er online inden for en rimelig periode af turneringsstart, e.g. ikke 10BBs.
Men jeg synes stadig det lyder som om turneringerne bare burde have været aflyst.

Hvor tit har man f.eks. oplevet nedbrud ala disse på f.eks. Stars. Tror ikke engang jeg har oplevet noget lign. på Boss før Fortune lukkede.

Problemet må være, at iPoker må have hamrende elendig hardware og netværks mæssig opsætning, for nedbrud som disse her burde ikke bare være noget der sker - helt ærligt - så svært er det heller ikke at have f.eks. flere database og "frontend" servere bagsig. Det er et spørgsmål om hvor lidt/meget man har lyst til at inverstere i driftsikkerhed.

Der er ihvertfald en meget vigtig pointe: Hvis nedbrud skyldes pokerudbyderen eller poikerudbyderens pokernetværk, så skal spillerne overhovedet ikke æde nogen lorte. De skal bare have deres penge tilbage, det andet er direkte tyveri.
11-07-2013 08:25 #44| 0

Der er desværre nogen her som er fuldstændig væk, hvis jeg har tilmeldt mig en tour, skal jeg så sidde og bruge en aften på at logge ind, det vil måske aldrig ske - nej skal jeg på ingen måde, uanset hvad andre måtte mene.
Bet365 må betale ved kasse 1 da det er deres fejl.

Kan slet ikke se hvordan det kan diskuteres ???

Hvis en tour ikke starter til tiden, kan det aldrig blive mit ansvar som spiller at bruge en aften på at logge ind.

Bet365 har jo vidst masse af gange både i poker og betting at deres support stinker !!!
Hvordan under en samtale kan man sige vi ser sagen som afslutte uden du som spiller har fået et svar på det du henvender dig om.
Det er mig en gåde - men af samme grund spiller jeg ikke poker hos dem.

11-07-2013 08:36 #45| 0

Pellez

1. hvis jeg har reg til tours om 4 timer, jeg kan ikke komme på i 3t50min men 4t30min efter kommer siden op og køre så mener du det er mit ansvar som spiller ?

som jeg ser det, så er jeg ikke med fra start så jeg vil gerne ha mine penge tilbage da jeg ikke fik hvad jeg betale for
jeg mener også , at det ikke kan være mit ansvar at sidde og brue en aften på at logge på en pokersite som er gået ned.

kan virkelig ikke forstå nogen kan mene det er spillers ansvar ..

Jeg har oplevede at jeg blev smidt af PokerStars, undre nogle tours, skrev til support imens jeg "spillede" jeg cash i 3 af de 4 tours efter jeg kom tilbage.. vandt endda den ene men vi hele mit buyin igen selvom jeg ikke havde underskud.. der kunne Bet365 lære lidt :)

11-07-2013 12:04 #46| 0

@longchamp

Det minder sgu om mange af de chat samtaler jeg har haft med Bet365 kundeservice.

Øjensynligt er pokerkunderne kun til irritation for Bet365, siden man yder en sådan service.

11-07-2013 12:15 #47| 0

Minder mig om da jeg hos Unibet fik nedbrud og over telefonen af Anette blev garanteret refund for de tours der startede i den mellemliggende periode hvis jeg lod dem værre, og de havde været nede i over 30 min. Kommer ind efter 30 min og blinder mig ud, hvorefter selv samme Anette på kundeservice ikke vil refunder mig.

Det eneste den nye spillelovgining har gjort for spillerne er at vi skal nøjes med "mafia" skins på flere netværk, istedet for frit at kunne vælge selskaber som Betfred der har styr på sit shit.

11-07-2013 12:24 #48| 1

Bohn

Det er jo ikke sådan det er foregået, hvis turneringen startede kl 16 og du først kunne komme på 1630 var du blevet refundet.

Men hvis turneringen startede kl 16 og softwaren var klar kl 1558 så har de jo egentlig sit på det rene.

At det er røv irriterende og at de ville vise god kundeservice ved at betale er sandt - jeg siger bare at jeg ikke tror på at han har en sag, da han er blevet refundet de turneringer han ikke kunne spille.

11-07-2013 12:35 #49| 0

Pelle, kan godt se lidt hvad du mener.. Men hvis Bet365 ikke informerer om at de er kørende 15.58, har jeg altså svært ved at se at de kan slippe udenom.. Havde de skrevet det i en fejlmeddelelse eller andet, er jeg fuldstændig enig med dig.

11-07-2013 12:45 #50| 1

Du har ret i at de burde informere, men det er bare her man selv burde tage fat i support med det samme og skrive hvad sker der?

Det er ikke sjovt med 20 tours på siden, men den første break må man lige afsætte 2 min til det.

11-07-2013 13:05 #51| 0

@Pelez stop dit ynkelige forsøg på at forsvare Bet365... Det er obv. slet ikke i orden, den service de leverer i OP's tilfælde.

Det er tæt på man skulle skrive til spillemyndighden og forhører sig om de egentlige regler.

Det er jo det vilde vesten tilstande det her.

11-07-2013 13:26 #52| 0

du skal da ikke sidde og vente flere timer på at pokersite er klar, måske de bliver klar måske ikke - og du kan jo ikke unreg ... du er da fuldstændig væk her.
de skal bare betale ved kasse 1. men som jeg kan se så var de da hvis først klar inde i touren.. og alene på den baggrund skal de betale $ tilbage.

Redigeret af bohn d. 11-07-2013 13:27
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar