sidder semi dybt i en tour på ipoker, mikster forbindelsen og kan ikke komme ind igen, når jeg trykker på log in kommer den der boks op hvor der skulle være nem id.
Bet365 kan ikke logge ind
PM Live ;)
Den skulle jo komme..
wow en support man får fra dem, skulle ikke have givet dem en chance igen
det er groteskt, heldigvist kun en 11$ men havde en ret decent stack og så finde sig i sådan en support.
kom igennem
uninstall og install
slette cookies
genstarte pc og modem
opdatere java (til samme version som jeg har)
før de gav op og sagde, we dont care.
Live, ja det er et forfærdelig support de yder. De kender mig nu ret godt og hver gang der opstår noget nyt, så er det KUN hos mig der sker(selvom andre også oplever det), og de siger også bare at de intet kan gøre. Har netop også droppet at spille hos dem.
Lige meget hvad beløb det er, så forlang refund for pengene. Altid rart at prøve på sin backup-pc, for at se om det også opstår der..
Er uden nogen form for sammenligning, det stykke software jeg har spillet på. Var glad for william hill..
nogle der er kommet ind, ellrr har fået svar fra support
killuminati skrev:
nogle der er kommet ind, ellrr har fået svar fra support
flere med samme problem ?
ja får bare sådan et hvidt felt der hvor nem id sku være, tidligere kunne jeg komme ind på betting delen. kan jeg heller ikke længere
Kunne være interessant at høre fra Bet365, om der er andre som oplever det problem. Ved ikke om de følger med her inde, men normalt siger de bare, at det kun er Dig som har oplevet det og vi intet kan gøre ved det. Læg nogle kræfter i det, så de tager sig lidt sammen og begynder at fixe bare lidt af deres bugs.
Umiddelbart efter, slettede jeg alle coockies, af og geninstallerede softwaren og hentede java både 32 og 64. Og så virkede det.