Så er bet365 klar med odds på vinderen af WSOP Main Event 2014.
Gus Hansen til odds 176 må være det tætteste på et surebet ;)
Hvad er et realistisk odds i en turnering med 6.000+ spillere?
Se flere odds på bet365 her
Bet365 klar med odds på WSOP 2014
Den gennemsnitlige spiller bør vel give samme odds som antallet af spillere? (Minus et 5% cut til bookie)
Tror ikke det er muligt at spille på "øvrige". Men hvis du savner dig selv, så kan man skrive til dem.
Spiller alle tyske pros. Bingo
Er der rent faktisk nogle der er så retarderet at spille til de odds?
Det tror jeg helt sikkert der er. Jeg spiller dog ikke på det, dertil er det for dumme odds. Jeg afventer at man kan spille på hvor mange der stiller op.
Der er nok næppe nogen, der spiller et sådant odds med forventning om, at det er +ev.
Ellers er de i hvert fald pænt retarderede, som Klaphat er inde på.
Men der kommer jo aldrig nogensinde realistiske vinderodds på en turnering som WSOP Main Event, så man må nok lade sig nøje med at finde et par spil til omkring odds 1000 og så sige, at det er rendyrket lir.
Jeg mangler lir - hvem er det mindst ringe bud jf. kvalitet/odds ?
Den gang Phil Ivey var på FT, var det i hvert fald fremme, at flere bookies ville komme i alvorlige problemer, hvis han gik hen og vandt.
@ Real
Hvis vi kun snakker odds 1001 ville jeg vurdere følgende bets som bedre end resten, med alle de forbehold der naturligvis er.
Fabrice Soulier
Eric Baldwin
Justin Bonomo
Shannon Shor
Jeg har helt sikkert misset nogle, fejlvurderet etc., men følgende navne skilte sig ved første gennemgang en smule ud imho til odds 1001. Alle sammen folk med erfaring og nogle der har lukket store tours.
@Jungle
Mange tak, de får alle et skud :)
Kan man spille på nationalitet?
Jeg synes nu også 1001 er ok for Bønding og Carlos Mortensen, i forhold til nogle af dem der giver lavere..