Bet365 lagger slemt.

#1| 0

Hej.

Har store problemer med at Bet365 lagger i en sådan grad at det næsten er umuligt at spille derinde. I tide og utide får jeg beskeden om at forbindelsen er mistet og de prøver at genetablere.

Kan lige akkurat spille lidt, men bestemt ikke optimalt for gameflow og overblik...

Ingen af de andre steder jeg spiller online har dette problem.

Jeg har prøvet at geninstallere uden at det ændrede noget... Jeg har sat Bet365 processen til høj prioritet i taskmanager uden at det ændrede noget...

Hvis jeg køre en speedtest mens softwaren kører får jeg uden problemer omkring 100mbps ned / 20mbps op...

Nogle forslag til hvad der kan være galt og til hvad en evt. løsning kan være...

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Mika

21-03-2017 11:37 #2| 0

Jeg regner med at det er ipoker netværket det drejer sig om!!! Altså jeg har ikke nogen løsning på dit problem. Men når jeg spiller på Bet365 helt almindeligt med PT4 kørende, da kører clienten upåklageligt. Men jeg har instaleret Table tamer(hotkey program), og når jeg har Table tamer kørende, så har jeg massevis af problemer med pokerclienten. Jeg bliver smidt af og som regel ender det med at jeg må genstarte clienten. Og den er generelt meget ustabil, når Table tamer kører sammen med den. Så den næste ting er, jeg ser konstant at andre spillere bliver timet out. Det er ofte reg´s det sker for, så derfor regner jeg ikke med at det kun er dig eller mig der oplever dette problem. Og det er faktisk også pisse irriterende, når de andre spillere bliver timet out, da det ofte koster dyrbar tid i turneringer. Så mit bud er at det er Bet365 eller ipoker der skal løse problemet. Så hvis du frem til en løsning, så må du gerne fortælle lidt om det.

21-03-2017 12:10 #3| 1
OP
4streetbluff skrev:Så den næste ting er, jeg ser konstant at andre spillere bliver timet out. Det er ofte reg´s det sker for, så derfor regner jeg ikke med at det kun er dig eller mig der oplever dette problem. Og det er faktisk også pisse irriterende, når de andre spillere bliver timet out, da det ofte koster dyrbar tid i turneringer.

Enig... Ser også en del andre der har lang responstid.... Men når jeg prøver at Google mig frem til om andre har dette problem dukker der ikke rigtigt noget op andet end forholdsvis gamle posts...

Forstår dog ikke hvorfor det køre fint for nogen og ikke for andre... Deres "dårlige" software burde jo være lige dårlig for alle...

Nå må se om det ikke blive bedre... Og skal selvfølgelig nok komme med en update hvis jeg finder en løsning...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar