Jeg vil blot advare alle mod at benytte live betting hos Bet365. Her er blot et af flere eksempler på fejlodds i live-kampene, der kommer bet365 til gode ;
I kampen mellem PSG og Rennes spilles der efter et kvarters spil på under 9 hjørnespil samlet. På daværende tidspunkt har der ifølge Bet365 været et enkelt hjørnespark.
Faktum er dog, at der i realiteten har været 4 hjørnespark og disse fejlodds fortsætter kampen igennem. F.eks. er det efter 1. halvleg fortsat kun registreret 1 hjørnespark som ifølge flere officielle kilder burde være 5 hjørnespark. Oddsene er dog stadig tilpasset et enkelt hjørnespark.
Disse former for fejlodds forekommer ganske hyppigt hos især Bet365 og man kan derfor ikke undgå at spekulere i om sådanne fejlodds virkelig kan skyldes en manglende opdatering eller snarere er en decideret pengemaskine for Bet365. I dette eksempel mener nogle kilder at kampen endte med under 9 hjørnespark (Eksempelvis Sport France; www.sports.fr/fr/football/directs/2008/d1/46223/46223.html), mens andre mente der var over 9 hjørnespark. Der er dog ifølge supporten hos Bet365 ingen klagemuligheder på trods af deciderede fejlodds på væddemåls-tidspunkt og endda tvivl om resultatets ægthed. Fik under ingen omstændigheder hverken en gevinst eller væddemålet annulleret.
Hvor stiller situationer som denne os bettere? Oplever man f.eks. en regulær fejlodds til Bet365's fordel vil ens kupon 99 % af gangene blive annulleret. Men hvor er vores rettigheder...
En ting kan vi dog med sikkerhed slå fast...der findes mange tilsvarende eksempler derude (har selv oplevet min andel) og mon ikke at det er lidt af en guldgrube for diverse live-betting sites.
Mvh,
ILC, Valby
Bet365 - Liveodds eller Fejlodds
08-10-2007 23:35
#1|
0
09-10-2007 01:33
#2|
0
CoSMoS88
ROI: 114.3% (9)
Jeg er selv holdt op med at spille liveodds der, da man ikke kan stole på hvad de skriver om hvor lang tid der er gået af en kamp - hvilket unægteligt er temmeligt væsentligt på en hel del væddemål. Har derfor ikke svært ved at tro på at der også skulle være andre problemer.
09-10-2007 06:21
#3|
0
Den eneste fejl jeg har oplevet med Bet365 var her sent i aftes. Ved halveg i kampen mellem boavista og belenenses er stillingen 1-1, belenenses giver 4.33 igen ved sejr. Gave gave gave odds. 3k afsted på dem. Og de vinder selvfølgelig 4-2. Nice. Ufatteligt alle bookiés stadigvæk tror boavista er ét stor hold, tro mig de rykker ud i år.
09-10-2007 11:31
#5|
0
Tit synes jeg også at de liveodds, og også på Betfair, markedet laver typisk overvurderer favoritten. Jeg har dog ikke lavet en empirisk analyse af det, men tag f. eks. uefacupkampene som 3+ viser med odds fra Bet24. Her er det tit at selv om favoritten spiller skuffende så er de stadig store favoritter. Et godt eksempel er FCK - Horsens som endte 0-0. Her kunne man på et tidspunkt i anden halvleg få odds 6,40 på Horsens. Dybt godnat eftersom Horsens havde haft den største chance indtil da. Men det er jo ikke bookiens skyld - han ved at de fleste penge vil blive spillet på FCK fra den almindelige tipster og derfor sælger han jo dyrest muligt(lavest udbudt odds) fordi han kan. |