Hey
Søger svar på et par spørgsmål vedr. Bet365s meritpoints.
Jeg er relativt ny på Bet365, så har ikke prøvet at købe en bonus for point endnu.
Jeg har været ved at læse lidt om pointsystemet og kan forstå, at jeg burde tjene 15 meritpoint pr. dollar, jeg raker.
I følge HEM får jeg kun lidt under 13 point pr. dollar jeg raker! Jeg spiller kun HU, så der burde ikke være noget med contributed rake.
1) Kan det skyldes, at jeg er igang med at cleare first deposit bonus?
2) Kan det skyldes, at jeg spiller i andre valutaer end $. Får man også 15 pr. € man raker? (kan ikke finde noget om dette på hjemmesiden) Jeg har spillet en blanding af $,€ og £.
3) Andre, der kan prøve at tjekke, om de rent faktisk får 15 point pr. raked dollar?
PFT
Bet365 meritpoints
Arggg - jeg magter simpelthen ikke deres livechat. Hver eneste gang er det ren farce.
Support Hej, velkommen til Live Chat. Hvordan kan jeg hjælpe dig?
Troels Hej
Jeg har et spørgsmål vedr. meritpoint i poker
Troels Jeg skulle gerne få 15 point pr. dollar jeg raker
Troels men hvis jeg spiller i andre valutaer - omregnes det så ikke til dollar?
Troels Jeg mener, får jeg også kun 15 point, hvis jeg raker 1 £?
Troels £ er jo noget mere end $
Support Hej. Jeg vil lige undersøge sagen nærmere, vent venligst et øjeblik.
Support 7500 merit point giver 50 dollars.
Troels øh
Support Du kan ikke spille på andre valutaer, alle sammen dollars
Troels det er jo slet ikke dét, jeg spørger om
Troels I har poker borde i 3 forskellige valutaer - bare hvis du ikke var klar over det
Troels Man kan spille i £, $ og €
Troels dermed kan jeg også betale rake i £, $ og €
Troels mit spørgsmål er:
Troels hvor mange merit points får jeg, hvis jeg spiller ved at £-bord og betaler 1£ i rake?
Support Et øjeblik, tjekker det lige.
Beklager ventetiden.
Support Hvilke bord lige præcis er det du vill spille på?
Hvor mange spiller er der inde?
Nå men efter noget tid, fandt han så ud af, at man får 30 point for hver £, man raker.
Det holdt han så på i ca. 1 minut, indtil han pludselig hævdede, at man får 15 point for alle valutaer.
Altså 1£ i rake giver også kun 15 point.
Jeg vælger at tro på, at det sidste er korrekt - så passer mine point i hvert fald bedre!
Men det er da håbløst, at de ikke kan finde ud af at omregne det...
Og så kunne de i det mindste nævne det på hjemmesiden, hvor de skriver om deres VIP-program.
(det er muligt, at der står noget om det et sted, men jeg har ikke fundet det)