Bet365 og NemID problemer

#1| 0

Jeg har forsøgt at søge igennem lignede posts men kan ikke finde noget der ligner inden for de seneste par år.

Jeg har lige downloadet Bet365 poker client efter ikke at have brugt den i et stykke tid og skal til at logge ind med NemID. Info bliver accepteret men efterfølgende bliver browser boxen bare sort (som ses på screenshot) og den forwarder mig ikke til poker klienten.

Nogle af jer der har prøvet noget lignende og fundet en løsning (flash er updated)? Og nej Bet365 support havde absolut intet fornuftigt at sige...

27-05-2015 15:25 #2| 0

Jeg har samme problemer og har prøvet at geninstallere update flash osv og kan ikke finde en løsning. Sygt at drive en virksomhed så dårligt!

27-05-2015 17:18 #3| 0

livechat er altid 100% ubrugelig - skriv til deres email support i stedet

28-05-2015 02:57 #4| 0

Jeg fik hurtigt svar fra deres email support og SURPRISE SURPISE det virkede sgu rent faktisk. Her er læsningen hvis andre der er i samme problem vil se om det kan være det der har ramt dem:

Thank you for your email.
I am sorry to hear that you are experiencing an issue when logging into the Poker Client.

Having looked at your account, I can see that you have not had any physical activity on your account since 16/10/2013.

This can potentially cause issues with you been able to log in via the Poker Client as we have updated our Terms and Conditions since you last used the account.

Would it be possible for you to make some physical activity in your Sports account and then attempt to log in via the Poker Client? To do this please access www.bet365.dk from your browser and log into your account in the top right of the website and either place a small bet or contact us and we may be able to apply a small bonus to your account to place a bet with.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar