Hej
Jeg bruger primært Bet365 til at oddse på men er der nogen der har nogen erfaring med deres Poker Klient. Jeg har hentet / installeret den men synes godt nok udvalget af div. turn m.m er begrænset.
Er det en Pokerklient jeg bare skal glemme eller er der noget at komme efter? Nogen der ved hvordan deres turnering generelt er, spiller level højt/lavt eller hvordan ?
Håber der er nogen der kan hjælpe?
BET365 Poker Klient
@Andy
"Er det en Pokerklient jeg bare skal glemme eller er der noget at komme efter? Nogen der ved hvordan deres turnering generelt er, spiller level højt/lavt eller hvordan ?"
Synes nu at jeg har laest hvad han skriver og svarer ham ganske fint paa spoergsmaalet!!!
@Andy
Det er lidt irrelevant hvad han skriver, kender OP ikke historien skal han da obv først have det afvide, vælger han så stadig at sætte sine penge der, er det jo for sygt.
@Tiltthis
Nu er det sådan at jeg havde penge på Bet365 i forvejen da jeg har oddset og vundet et større beløb, som jeg nu har fået udbetalt men har stadigvæk lidt at odds'e for derinde.
Jeg er bare blevet træt af deres oddse muligheder m.m, så overvejede at flytte de penge over til ders poker, men det tror jeg bare at jeg dropper og får resten af pengene udbetalt.