Hej alle,
Vi hører altid om, hvordan betting sites "snyder" deres kunder ved at annullere bets, ændre odds osv osv hvor man ellers var godt inde, havde fundet et godt odds eller andet... Det er altid sites skyld og de handler altid efter egen fordel for at profitmaksimere - well - eller gør de?
Her til aften blev et bet anbefalet i en LOL match (E-gaming) og jeg fulgte med for lirens skyld. Jeg finder derefter kampen og streamer den men undrer mig egentlig over, at de allerede er i fuld gang. Jeg havde spillet C9 til at vinde 2-0 og de taber første map og bettet er tabt. Ca. 1 time senere kan jeg se at pengene på bettet er kommet retur på kontoen og at jeg har fået en besked fra Bet365. I beskeden står der, at bettet er placeret efter spillet var påbegyndt og at de derfor har annulleret bettet i tråd med deres T&C.
Jeg ved, at selvfølgelig skal de gøre det og at "Jaja, skal de have ros for at passe deres job og følge deres egne regler?" - tja nej egentlig ikke, men jeg synes der ofte er meget (og ofte også uberettiget) hate mod betting sites, hvor alle mener, at bettingsites altid træffer beslutningen der er bedst for dem selv. Det gør de ikke altid i hvert fald...
God weekend :-)
// KD