Bet365 udbetaling

#1| 0

Er det mig der har overset noget eller har Bet365 bare en dårlig stil..
Er kommet til nogle penge på deres site og vil derfor have en udbetaling..
Har indbetalt med Neteller men kan ikke udbetale til Neteller?
For så at vide fra Support at jeg skal bruge en kode og udbetale fra deres site inde på min Neteller.. Okay fair nok...
Får udbetalt og kommer igen til nogle penge efter et stykke tid..
Vil lave en udbetaling, bruger samme kode..Min udbetaling bliver stoppet... okay får så at vide af support at jeg skal bruge en ny kode og at de vil have 15$ for at jeg kan få udbetaling.. åbenbart kan man kun få udbetalt en gang om md...
Hvorfor det spørger jeg så?
Plejer da aldrig at skulle betale noget som helst for at overfører til Neteller på andre sites? Skal sitet da betale gebyer til Neteller? eller vil de bare scorer de 15$... Piv ringe jo...
//Jannick..

01-09-2004 16:13 #2| 0

Ja det stinker, det kan du sagtens få ret i. Endvidere er det tåbelig markedsføring

05-09-2004 00:22 #3| 0

Jeg er også blevet sindsyg træt af bet365!
Jeg satte penge ind med visa/dankort og det skal man bare IKKE gøre... -Når man skal trække penge ud, skal man først kontakte dem og derefter sende kopi af sit kørekort/pas, sygesikring, kontonr. samt udfylde flere formularer for at få sine penge. Det er sgu da giga besværligt. Så besværligt at jeg har formået at spille alle $700 op som jeg ville trække ud. > !"#¤%&/() <

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar