Hej,
Er der nogen der ved hvorfor McAfee flagger SetupPoker.exe fra bet365?
Jeg ville gerne se noget video her på PokerNet, så reggede og ville downloade bet365 klienten, men McAfee flagger downloaden. Filen er SetupPoker.exe fra update.dk.p365update.com/installer/ McAfee siger filen indeholder virus eller spyware. Jeg har snakket med bet365 support. De stonewaller bare og kender ikke noget til det
Bet365 virus?
titan har øjensynligt haft samme problem med at Mcafee advarer mod poker set up, som jo bruger samme software fra Ipoker.
Prøv at downloade Betfair. Hvis du allerede har det afinstaller og se om Mcafee også brokker sig over Betfair, da de bruger samme pokersoftware som Bet365.
Jeg tror Mcafee er overforsigtig, men det behøver ikke at betyde at der ikke kan være virus.
Prøv at kontakte Ipoker, som er udbyderen af pokersoftwaren. De burde havde en interesse omkring at finde ud af dit problem.
Bet365 behandler desværre ofte deres pokerkunder med ret stor ligegyldighed, hvad der er underligt når man tænker på at de tilbyder livechat og i praksis bedre muligheder for at kommunikere direkte med kunderne.
Slå McAfee fra, installer poker, slå virusprogram til igen.
edit: Slettet noget vrøvl ...
Findes der en anden mulighed for at se pokernet.dk videoer? eller bare lallors 180 mands ?
Nu du jo bare dum.. tag din sølvpapirshat af. Det jo ikke som om du bliver bedt om at hente din fil fra BlackFilez.rs..
Lav en Bet365 konto på www.odds.dk og send spillercheck.
Vedrørende virus råd ---der er bare tidspunkter hvor "frygten" ikke giver mening i mine øjne ----men da det er din computer kan jeg godt se at mit råd måske ikke er det bedste i verden.