Betfair 100k - Skift af IP adresse

#1| 0

Jeg var så heldig at være CL med 11 igen i Betfairs 100k GTD.. Pludselig går internettet (hej god timing). Jeg bliver naturligvis despo as hell og ringer til en ven, som overtager kontoen i ca. 6 hænder, inden jeg selv får connectionen tilbage.

Med al den snak om snyd i poker disse dage, er det her så en sag, jeg skal gøre noget ved?
Jeg endte kun på 4. pladsen (argh), så det er ikke den helt store gevinst...

Skrive til Betfair eller lade det ligge?

04-02-2008 01:26 #2| 0

Skriv for en sikkerheds skyld, så er du sikker på ikke at have noget i klemme :)

04-02-2008 01:54 #3| 0

jeg kan ikke se problemet...

jeg spiller selv på betfair men du kan da godt skrive til dem

anyway tlk med 4. pladsen

---------------------------------------------------------------------
www.sportensverden.dk/poker/blogs/
giveit2me

04-02-2008 01:58 #4| 0

Problemet er at jeg skifter IP adresse (dog ufriviligt), hvilket er semi ulovligt. Er usikker på reglerne vedrørende dette.. Derfor jeg spørger..

04-02-2008 02:01 #5| 0

@DenRødeHaj1

Sjovt du skriver det, oplevede det samme forleden, men turde ikke engang gå ned på den lokale netcafe..

Men da det kun er 6 hænder tror jeg nu ikke du har noget at være nervøs over, men skriv da for en sikkerheds skyld....

Loua

04-02-2008 02:05 #6| 0

Hvis din kammerat ikke har deltaget i den samme turnering ser jeg ikke det store problem. Han har derimod også spillet den nævnte turnering kan der opstå mistanke om multientries.

04-02-2008 02:08 #7| 0

@ Klaphat

Han spillede ikke samme turnering..

04-02-2008 02:13 #8| 0

@Klaphat

Tror han hentyder til de sager hvor spillere har nået ft, hvorefter der så er blevet skiftet ip adr. mener det var på full tilt de sager kører/kørte men er ikke sikker..

Loua

04-02-2008 02:15 #9| 0

@Klaphat - det er vel ikke det afgørende...

Det er vel ret åbenlyst at hvis ip'en kan spores, og skifter i 6 hænder midtvejs har den røde haj jo ladet en anden spiller spille sin konto hvilket ikke er lovligt...

Alle har vel gjort dette tidligere, men er også personligt blevet meget påpasselig med den slags...

Jeg tror nu dog stadig kun at det er de større tours, og primært stars hvor man skal være bekymret...

04-02-2008 02:19 #10| 0

@ Jungle

"Jeg tror nu dog stadig kun at det er de større tours"

Tror du har ret og ville generelt også have mere noia, hvis det var et 30k$ win fremfor 8k$..

04-02-2008 09:06 #11| 0

Jeg mener ikke der kan ske noget ved at sende en mail og forklare situationen - det viser også over for Betfair at du ikke har haft nogle onde hensigter.

Jeg har selv købt et 3 modem - der blot ligger i skuffen af samme årsag.

Da det er nemmere at argumentere for en backup linie end en fremmed acount, som måske endda jævnligt selv spiller på sitet.

04-02-2008 17:05 #12| 0

withdraw dine penge og kontakt dem så.....
Mvh Søren

04-02-2008 17:12 #13| 0

Tror heller ikke det er tilladt at lade en anden spille, lige meget hvad grunden er. Og hvis du skriver til dem mister de muligheden for at "vende det blinde øje til" over for deres sikkert trofaste kunde. Så ville nok kigge deres regler grundigt igennem inden i hvert fald, og ellers generelt ikke have for stor bankroll til at stå derinde...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar