Hey, jeg har svært ved at finde ud af hvor jeg for mest value henne.
Normalt spiller jeg 6 mands sit and go, turbo og regular.
Pt spiller jeg på PokerStars, men syntes de æder en hel del i rake.
Derfor har jeg et par spørgsmål som nogle forhåbelig vil kunne svare på.
Hvilken poker site vil kunne tilbyde mig mest når jeg spiller 6 mand sit and go 3.50?
Ville så på Betfair eller Bet365 spille 3.30 og 5.50 mixed.
PokerStars VIP system for man vel kun noget ud af hvis man er minimum guldstar og tjener en del FPP per måned. Betfair er vel noget det samme eller er det muligt at få en rakeback deal? Bet365 har deres moneyladder og VIP system som virker okay?4
Yderligere ville det være en fordel at skifte fra 6 mands til 9 mands? Eller fra 6 mands regular og turbo til 6 mand don's?
Kortet ned til at jeg egentlig sørger overblik og hvilken side og deal der bedst kan betale sig for mig når jeg spiller 6 mands Sit and Go og om jeg skal skifte variant for at få mest ud af diverse sites
Håber ikke for det kompliceret skrevet!:)
Betfair, bet365, pokerstars 6 mands reqular & don
Bliv på stars imo, endnu højere rake på EU sites, samt du vil ikke få nogen nævneværdig rakeback ud af at spille på de stakes så kan ikke betale sig.
samt action er meget bedre på stars. stort set ingen 6max turbo, men kun 6max turbo double or nothing.
forskel på top2 pay og double or nothing, er at det gælder om at holde sig meget mere i live, da du får det samme ud af at komme ITM med 100 chips eller 6k i DoNs.
Går ud fra Variansens i DON's er mindre en normale 6 og 9 mands sit and go.
Ville det heller ikke være det værd at bruge Betfairs bonus der eller vil det tage for lang tid at spille fri:)
Jeg kunne godt tænkte mig at benytte mig af Betfairs tilbud 2000$ bonus, jeg har ikke planlagt at indsætte så meget men hvad ville være det mest optimale at gennemspille den på er det cashgames der er det eneste vej?
Kræver du indsætter 1000$ før du får den bonus :) men dons er vel oplagt selvom det ville tage en krig på 5,50$
I know men tænkte bare bonussen i sig selv, hvis jeg indsætter 500$ for eksempel er det muligt at nå på 60 dage? ved at spille Don's på 5.50$ og 10$ nivauet ?:)
Luckbox har ret. Der er ingen action i 3$ området på Ipoker netværket (Betfair, Bet365)
du skal op på 5,50$ før der er action. Personligt kan jeg godt få 8 6 handed turbo borde på Betfair om aftenen. Om eftermiddagen er det lidt sværere. Det kommer altså an på om du ønsker at gå et mindre niveau op, samt hvor mange borde du spiller.
Du skal ikke spil Dons, da raken er meget højere end på Stars 50/50. Men de almindelig spil er raken tæt på Stars, mens bonussen er bedre.
Jeg spiller selv på Betfair, og er VIP, men da du ikke kan få de deals, ville jeg starte på Bet365 og køre deres bonus fri, samt score ekstra value på moneyladder, hvor såvidt jeg husker korrekt SNGs og indgår.
Når first deposit så er spillet fri, går du over på Betfair og gør det samme. Derefter har du 2 accounts og spiller månedligt der hvor det bedst kan betale sig i forhold til promotions.
Cool tak for god inpunt, har stadigvæk et par enkelte spørgsmål eller uklarheder.
Hvis vi siger jeg spiller 10 stk. 5.50$ don's i timen, hvilket giver en rake på 5$ i timen. Ville det så i længden bedre kunne betale sig at spille 4-6 borde NL10 cashgame rent rakemæssigt, til trods for der er flere svings
Det vil jeg mene, men det kommer vel an på et forsøg.
Fordelen ved ipoker netværket (Betfair, Bet365) er at du løbende kan se hvor meget rake du har betalt per bord. siderne kører med forskellige antal point per 1$ rake.
På Bet365 giver 1$ rake 15 point på Betfair giver det 20 point. Du skal altså havde 75 point på Bet365 i timen og 100 point på Betfair i timen.
Det skal også lige nævnes at Betfair kører deres egne cashborde, hvor du for hver 100 point på cashbordene der kaldes spotligth får 1$ i ekstra value. desværre er der endnu ikke så meget action på den promotion, som ellers giver en value på op til 20% ekstra.
De har også spotligth SNG, men jeg venter stadig på svar i en anden tråd om de tæller med. Det er 5,40 borde, 6 handed turbo borde, hvor du altså får 20% "rakerabat" og måske samtidig ekstra value af de 40cent rake.
Den kører periodevis. Bet365 er så fantasiløse at det faktisk er den eneste reelle promotion for Danske Spillere.
Normalt kører den i 3-4 uger. nogle gange følger der så en ny periode lige efter, men der er ikke et større system bag ved. Der kan godt gå en rum tid inden den så kommer op igen.
I den periode jeg har spillet hos Bet365, har det været deres eneste promotieb de har kørt.
Ifølge deres hjemmeside, så udløber den nuværende promotion i dag d 15 august. Om der så kommer en ny moneyladder efterfølgende vides ikke
Skuffende. Troede den ville være der hver måned. Godt nok et sløjt VIP program d var strikket sammen så. Regnede ud at med deposit bonus og som guldmember tror jeg det hed ville jeg ramme næsten 33 % tilbage af min rake.
Og ja udn deposit bonus vil det være rigtig sløjt
@mtobberup
Prøv at tage et gik på Betfair. Der får du også VIP point, men de kører langt flere promotions.
Lige nu kører de en lidt ligende promotion som money ladder, hvor alle spil er indberegnet VIP club milestone matrix. Er du så desuden til speedpoker, så kører de også noget der.
Nu er jeg selv på en rakeback deal, men ville stadig spille på Betfair, da jeg altid har fået mest "cashback" tilbage på den side, selv hvis man ikke hører til "highrollers". De har altid lidt flere promotions på hylderne.
Betfair og Bet365 bruger jo samme software, så du vil hurtigt finde dig til rette.