Betfair klage

#1| 0

Der er snart gået 14 dage med de klager jeg sendte til Betfair uden at få svar, kom nu på banen Betfair

12-12-2011 15:05 #2| 0

Kan der være gået noget galt i kommunikationen? Peter eller Skod plejer at svare ret hurtigt, hvis du har spurgt på via PMs her eller i en tråd. Jeg synes heller aldrig jeg har oplevet langsomme svar på emails.

12-12-2011 15:06 #3| 0

PB +1

Synes de normalt er super hurtige til at svare. Gætter også på at de lander her i tråden inden længe :)

12-12-2011 15:09 #4| 0

Man håber :)

12-12-2011 16:18 #5| 4
Supportprofil

@Cadillac
Beklager du har måttet vente. Meeeen 14 dage? Så kører du da vist efter et andet tidssystem end os andre ;-)

Skod ligger og sover søde drømme lige nu, da han har været til GSOP og vist ikke lige nået i seng i nat. Jeg sender ham en sms og en mail om, at han skal vende tilbage til dig ASAP.

Mvh.
Peter

12-12-2011 20:54 #6| 0

det føles måske som 14 dage, kan ikke huske hvornår sendte klagen, men det er et stykke tid siden

12-12-2011 21:10 #7| 5

lol...

13-12-2011 10:56 #8| 0

Håber skod snart vågner :)

13-12-2011 11:01 #9| 1
Supportprofil

Han er i banken :-) Kommer inden så længe, og han får ikke lov at gå i gang med andet, før han har svaret dig :-)

13-12-2011 11:08 #10| 0

Så er jeg vågen. Kigger på det med det samme.

MVH Skod

13-12-2011 15:58 #11| 6

Bare for nysgerrighedens skyld, hvor lang tid var de 14 dage så i virkeligheden?

13-12-2011 16:11 #12| 3
Supportprofil

@ Leo

Så vidt jeg kan se, så blev vi kontaktet d. 5/12. Kan dog ikke se det er super relevant. Det har taget længere tid end vi gerne vil have det skal, men jeg vil også understrege, at Betfair profilen herinde ikke er Betfairs primære support organ. Det er en ekstra service, som vi gerne vil levere, og det har ikke været helt godt nok de sidste 10-14 dage, og det tager jeg fuldt ansvar for. Med tiden er jeg også sikker på jeg bliver bedre til at holde alle boldene i luften, mens jeg er ude og rejse, eller bliver bedre til lige at bede Peter kigge efter min baghave. Vi bestræber os jo på den bedst mulige service, og hvis man ikke mener man har fået det, så har jeg ikke gjort det tilstrækkeligt.

Jeg har haft intens rejseaktivitet, og har i dag min første dag tilbage på kontoret siden 25/11. Det er ikke en undskyldning, men blot en forklaring på det manglende respons i en periode.

Supportprocessen er igang og Cadillac er blevet kontaktet, så der bliver fundet en løsning inden længe.

MVH Kasper/Skod

Edit: Sssssh Zulu! Nu gik det lige så godt.

Redigeret af Betfair d. 13-12-2011 16:33
13-12-2011 16:28 #13| 1

Nøj har du været ude og rejse i næsten 1 år? :-P

-NC

16-12-2011 12:15 #14| 0

Betfair lovede at svare inden for 2 dage, men har ikke svaret endnu :)

16-12-2011 12:33 #15| 0
Supportprofil

Hej Cadillac.

Jeg er ked af hvis du opfattede det som et 2 dages løfte, når jeg skriver følgende:

"Ok. Det der sker er, at jeg sender en email til vores tekniske afdeling og hører om hvorvidt der var problemer på vores side på det her tidspunkt. Der kan gå en dag eller 2 inden jeg får svar fra dem. Jeg vender tilbage når det er undersøgt.

MVH Kasper"

Jeg skal nok formulere mig mere (mindre) præcist en anden gang. Jeg vender naturligvis tilbage så snart jeg har nyt. Jeg har ikke vendt tilbage, fordi jeg ikke har fået svar fra den tekniske afdeling endnu.

Normalt tager vi enkeltsager over mail, eller PM, men vi kan godt tage den her, hvis du synes det er bedre?

MVH Kasper

16-12-2011 12:36 #16| 0

Foretrækker I mail? Jeg sendte en PM igår med et semi-kompliceret spørgsmål. (ikke at jeg forventer svar på den i dag).

16-12-2011 13:06 #17| 0
Supportprofil

@ Prolle

Nej det er såmænd ligemeget om det er PM eller mail, men begge disse foretrækkes over forummet af mange grunde. Forummet, som jeg ser det, skal bruges, hvis man har et problem man ikke kan få løst fair, eller ikke kan få kontakt til en udbyder.

Jeg kigger på din pm i løbet af idag.

MVH Skod

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar