Hej alle pokerhajer. Jeg står og overvejer hvor jeg det ville være smartest at oprette sig henne efter jeg er gerne vil prøvet noget andet end PokerStars.
Jeg vil primært spille cashgame, men der skal da også være plads til tuneringer.
Jeg spiller ikke vanvittigt høje takster men mellem 0.5 og 0.50 alt efter hvordan måned forløber.
Jeg forstår Bet365 og Mermaidbet giver bonus på 200 % op til 1000$ hvilket virker meget fristende. Dog syntes jeg også Betfair virker som et fornuftigt site, med et relativt fornuftigt tuneringsprogram til at supplere med.
Eneste krav er en fornuftigt bonus og at kunne spille 2-6 borde samtidig.
Håber nogle har et par ideer eller kan anbefale hvilket sted ville være bedst at starte
Mvh Sneakyfox
Betfair, Mermaidbet, Bet365 eller noget helt fjerde?
Hvad med Danske Spil / Party Poker
De har ihvertfald et godt tour skema og kan kører mange borde af gangen.
Har før spillet +10 derinde :)
Husk at vær opmærksom på, at de store depositbonusser ofte kræver enormt meget spil på lavere stakes for at spille fri :)
MrNoller skrev:
Hvad med Danske Spil / Party Poker
De har ihvertfald et godt tour skema og kan kører mange borde af gangen.
Har før spillet +10 derinde :)
Er oprettet hos Party Poker og tjekker lige danskespil troede faktisk ikke det var så god en portal alligevel. Mads havde jeg helt glemt derfor jeg tænkte Betfair det jeg mener de havde en fornuftigt udbetalings kultur mht. bonus
Får man bonussen hos Danske Spil med det samme, eller er det sådan en man skal spille for at få fri??
Den skal spilles fri, lige som alle andre bonusser end NordicBets instant €25 bonus (når man indsætter €50 får man €25, læs mere her ). På Danske Spil får du udbetalt 300 kroner, hver gang du har tjent 600 point ($300). Så selv om du ikke når at spille hele din bonus fri, så får du stadigvæk penge ud af det. Du har 60 dage til at spille din bonus fri.
Hold dig fra Bet365 - softwaren giver ikke andet end problemer.
Sitet crasher non-stop og ved turneringer misser den tit bordskifte, så du bare bliver siddende uden at gøre noget.
Du skal således hele tiden selv tjekke efter, som du er blevet flyttet korrekt eller om du skal finde dit eget bord manuelt.
Har også haft problemer med, at min kode ikke blev husket rigtigt, så den skulle laves om et utal af gange - det har jge dog ikke hørt skulle være et problem for andre...
nogle der har haft problemer med at hente ds software??