Andre der har problemer?
Betfair nede?
Applikationsfejl (500) Vi har for øjeblikket netværksproblemer. Såfremt problemet ikke løser sig, kontakt venligst vores døgnåbne kundeservice:
UK: 0844 871 7000
Udenfor UK: +44 207 074 7272
Email: [email protected]
Vi undskylder for evt. fejl.
Team Betfair poker
Mistede også lige forbindelsen og var nødt til at genstarte softwaren, det nice.
ja så sygt, sidder ved 3 borde, og kommer på igen, men kan kun få det ene bord frem, de to andre vil ikke åbne ligemege hvad jeg gør. kan se lobbyen, og klikke på åben bord, men den forbinder kun uden at åbne. så sygt flere $$ ud ad vinduet igen. nu er det to gange på 2 dage. frustrende
kan barr sidde og se i lobbyen jeg mister mine chips. ffs
det er jo hele tiden, det er så sygt, og har heller ikke engang fået refund for de andre.
ehm mit fucker totalt
har lige tilmeldt mig nogle sngs, men de popper ikke rigtig op selvom de bliver fyldte, og har selvfølgelig mistet $$$erZ på dem
kæft hvor jeg fucking tilter over alle de problemer med Betfairs lorte software sker fucking hver dag at man bliver smidt af når man sidder og grinder
jeg er meldt til den der sh 100$ der skulle starte kl 23.15 men den starter ikke eller hvad?
En af mine sngs er frosset totalt, håber da ikke kun det er for mig den er frosset.
FML
Ser ud til det kun er den fantastiske .DK client der har problemer, siden de sngs jeg meldte mig til nu engang er startet. kan dog ikke komme ind og se info. da den bare står som "loading"
kan også se jeg har tabt 2 af dem, som ikke ville åbne, har bare blindet ud mens andre godt har kunne spille. deter så underligt at det ene bord åbner, mens de andre ikke gør. tilter mig også for vildt og nu er det 2. gang på 2 dage jeg oplever det
Ikke andet for end at skrive en mail til support og gøre dem opmærksom på dette problem/denne tråd. og håbe på det bedste
Alle borde er frosset.
Skal man bare sidde og vente til det tør op, eller hvad?
fik full refund igår da det skete i en tour, så de er godt selv klar over problemet
ungabunga skrev:
fik full refund igår da det skete i en tour, så de er godt selv klar over problemet
har ikke fået de $66 (2x$33 sng) fra i forgårs.
men havde en $22 sng token i dag, så ved ikke om det deres refund, eller om det er en del af en promotion jeg har opfyldt uden at vide det. har i hvert fald ikke hørt noget.
fik du en mail, eller noget?
Jeg er også tilmeldt til 108$ SH som ikke vil åbne. 108$ fra tidligere 10kNL kører fint.
ungabunga skrev:
fik full refund igår da det skete i en tour, så de er godt selv klar over problemet
Fik du det uden at kontakte support?
Vi sidder 5 tilbage i en stud tour, men gider ikke bruge tid på at skrive til support, hvis jeg kan udgå det.
jeg fik en ticket som refund igår og en mail godt nok fra et andet ongame skin.
så dig godt tjepan derfor jeg meldte mig til, tænkte større value fås ikke den må være fuld med donks:O)
synes godt nok de har været træls gennem længere tid
Jeg bliver også disconnected dagligt. Kan ikke passe der er alle de problemer med Betfair, føler jeg er ved at blive et gammelt svin når det sker :(
Hmmm, hvor lang tid kan de forlange, at man skal sidde og vente på, at der kommer gang i det frosne bord igen? Altså, hvis jeg nu bare lukker Betair ned og spiller Stars for resten af natten, kan jeg så ikke få refund, hvis bordet f.eks. åbner om 30 min.?
PS:
I gamle dage kunne man fra chatten tilkalde en tourney manager i sådanne tilfælde.
Nok ikke så meget at gøre andet end at skrive til support og håbe på at de fixer det i morgen :)
Tror jeg vil smide en pose trøste hotwings i ownen for de 400$~ jeg har misset.
@ungabunga
Jeg er dead money. Især en dag som i dag!
hvordan kan der være så store udfordringer med den software. tror aldrig jeg fx er blevet smidt af full tilt, eller Bet 365. kan virkelig ikke mindes det er sket, endda gennem flere år.
på Betfair oplever jeg det stort set hver gang jeg spiller, og til kæmpe gene, når man spiller flere borde, og det lagger helt vildt når man endelig kommer igennem al den log ind og nem id og får connected igen.
det bliver så uoverskuleigt, og selvom man når tilbage og får spillet, har det jo alt andet lige omkostninger alligevel, da man går glip af masser hænder, og smider blinds, omend det kan være svært at gøre op i præcise beløb.
man mister overblikket over bordene osv. og det er uholdbart, hvis det sker flere gange om dagen. Har fuld forståelse for uforudsete problemer og planlagt vedligeholdesle.
men det jeg har oplevet over de sidste par dage ja faktisk måneder, især i dag, er sku bare ikke i orden.
man betaler rake i høje priser, som de bla siger skal gå til vedligeholdese og software osv osv, så må man vel også kunne forvente at skidtet virker, altså det er 2012, så svært kan det jo ikke være at få styr på en forbindelse (uden at jeg er it geni)
Ser ud til at der er fornuftig overlag i Canadian Daily om 7min ? Nogen som tør at tilmelde sig?
Og midnight oil...
der er sikkert flere tilmeldte, men bare lobbyen der lagger måske?
Lol. tilmeldte mig .. og forsøge efterfølgende at afmelde.. Fik ikke lov :D nu er de begge startet. Bordene kommer sefl ikke frem :) GG
GG håber de hotwings bliver gode :D
Peter_Kv11 skrev:
GG håber de hotwings bliver gode :D
hahahaha ja de har bare at være fucking fantastiske :D
fantastisk - der røg bordene igen. love ongame
kan man tilmelde sig sng, (og så rent faktisk få lov at spille også)? skulle gerne igang, skal nå at rake over $500 i løbet det næste døgn
tilt.. får i andre også invalid username/password når i logger ind igen`?
Røg også ud af min sidste tour og den siger 'ukend user' når jeg prøver at logge ind igen.... jesus
JA!!!!!
Nu gik mit ned igen.. altså lol. Man må sige at Shuffle Master har fået en god start. Det her er jo ligesom Ongame i gamle dage.
Fedt fik lige AA og så crasher lortet, da jeg sidder 250bb dybe mod en aggro donk. FML
Jeg kan slet ikke logge på
- HTTP Status 500 -
type Exception report
message
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
java.lang.IllegalStateException: Could not acquire Http Session object.
com.sportex.betex.commons.web.util.HttpSessionManager.setAttribute(HttpSessionManager.java:196)
com.sportex.betex.commons.web.util.HttpSessionManager.setTimeStampLogin(HttpSessionManager.java:1274)
com.sportex.betex.commons.web.util.HttpSessionManager.nullTimeStampLogin(HttpSessionManager.java:1283)
com.sportex.betex.commons.web.filter.SessionLoggingFilter.logout(SessionLoggingFilter.java:267)
com.sportex.betex.commons.web.filter.SessionLoggingFilter.doFilter(SessionLoggingFilter.java:185)
com.sportex.betex.commons.web.common.HeaderFilter.doFilter(HeaderFilter.java:114)
org.jboss.web.tomcat.filters.ReplyHeaderFilter.doFilter(ReplyHeaderFilter.java:96)
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.33 logs.
det tilter mig for vildt! forkert password omg. har kun 4 nemid koder tilbage og gider ikke at spilde dem på deres lorte software i aften!
bye bye ongame
Det ser ud til det er hele ongame netværket
luckb0x skrev:
Tør personligt ikke, venter til i morgen :)
så kan jeg ikke nå mit mål og få indfriet bonus på 500 dollar plus det løse. så er det to dages grind spildt.
og ca 7-800 dollar mindre. ffs hvor er det dog til grin.
hej kom og spil hos os, vi har dansk licens og nem id, men ingen forbindelse eller software, der kan bruges til poker.
STRAM OP!!
Jeg er på, haps haps haps hvor bliver der tager skilinger :D :D
killuminati skrev:luckb0x skrev:
Tør personligt ikke, venter til i morgen :)
så kan jeg ikke nå mit mål og få indfriet bonus på 500 dollar plus det løse. så er det to dages drind spildt.
og ca 7-800 dollar mindre. ffs hvor er det dog til grin.
hej kom og spil hos os, vi har dansk licens og nem id, men ingen forbindelse eller software, der kan bruges til poker.
STRAM OP!!
ja føler også med dig, også dig som havde nogle andre issues :/ forstår godt hvis du er på abetilt, tjepen har bare at dele ud af sine hotwings til dig.
MetalMania skrev:
Jeg er på, haps haps haps hvor bliver der tager skilinger :D :D
Hvilket site?
FU MM
killuminati, jeg har samme problem, skal rake igennem nu her og så virker det ikke, amen ffs jeg er på livstilt!
tror kun det er ongame dansk licens der er nede.
det er .dk den er gal med sidder med en der spiller .com og han har ingen problemer
Jeg fucking hader NEM ID ! Alt der har at gøre med NEM ID er fucking ødelagt!!!
luckb0x skrev:
Tør personligt ikke, venter til i morgen :)
det er ikke muligt for mig, så når jeg ikke min bonus på 500 dollar plus det lØse, og har dedikeret hele weekenden til grind.
så har jeg raket 800 dollar forgæves på 2 dage, og spildt min tid og faktisk penge også. medmindre jeg får yderligere en dag til at nå det.
ellers har det kostet mig omkring 700 dollar.
det er sku til grin.
hej opret dig hos os, vi har dansk licens og nem id, til gengæld er vi på ingen måde rustet til at huse et pokerspil, da vores software og forbinelse er så uddatret at det får en hulemand til at virke som et fremtidsvæsen.
STRAM OP!!
killuminati - selvom det er et irritationsmoment så tror jeg der er np i at du får noget ekstra tid hvis du hiver fat i supportprofilen herinde...
Jeg troller - ikke kun .dk klienten der er nede...
MetalMania skrev:
killuminati - selvom det er et irritationsmoment så tror jeg der er np i at du får noget ekstra tid hvis du hiver fat i supportprofilen herinde...
Jeg troller - ikke kun .dk klienten der er nede...
ja selvom de har lavet noget fejl i den bonus, og fjernet en dag, så de er udløbet, ahr jeg fået lovning på jeg har til og med 30.4., men nu når jeg det sikkert ikke.
men ja vil da håbe de vil gi den dag ekstra så, da jeg netop nu sad og havde gang i en del borde, og skulle grinde hele natten. så klart -ev for ig det her.
men ja kasper plejer at være cool, og i og med alle kan se det er deres fejl, burde de jo også tage anvaret og give mig den dag. ellers er det da helt dybt godnat.
er du på fra malta?
Jeg er inde igen, men der står bare at bordet/turneringen has been frozen.
Peter_Kv11 skrev:
FU MM
killuminati, jeg har samme problem, skal rake igennem nu her og så virker det ikke, amen ffs jeg er på livstilt!
det er også alt for sygt, især når man har kalkuleret med en vis indtægt.
mangler at rake ca 500 dollar, når det er gjort, vil jeg ca ha 800 dollar ud af det, som det ser ud nu.
og spiller jeg bare lige op (hvis jeg er skidt kørende;)så er det stadig små 5000 dankse kroner jeg mister på det. det er også en slags penge imo
becks skrev:
tilt.. får i andre også invalid username/password når i logger ind igen`?
ikk forsøg flere gange, så spærrer de din konto, og så skal du ringe ind og få den åbnet igen, også selvom du taster rigtig kode, men får fejlmelding. skete for mig i forgårs
Og så blev alle mine tours pånær én lukket. Går ud fra det betyder, vi ikke kan spille videre på ongame i aften så.
Fedt når det er der man er dybt i to store tours.
Edit:
Der røg den sidste.
Ekstrem flot af Ongame. PS er ved at opkøbe hele verden og Ongame sidder på deres nosser - som da har gjort de sidste 2-3 år - WP sirs
Eller der er måske en stor turnering med overlay i gang? Det er oftes der deres software har de største "problemer"
DerAlte skrev:
Eller der er måske en stor turnering med overlay i gang? Det er oftes der deres software har de største "problemer"
lol tvivler på at en turnering på Ongame kan have stort nok overlay til, at det på nogen måde kan være profitabelt at lade sitet crashe.
Vanvid skrev:DerAlte skrev:
Eller der er måske en stor turnering med overlay i gang? Det er oftes der deres software har de største "problemer"
lol tvivler på at en turnering på Ongame kan have stort nok overlay til, at det på nogen måde kan være profitabelt at lade sitet crashe.
Tror desværre ikke du skal søge meget her på PN for at finde tråde der kunne foranlede folk til at tro at det var årsagen.
DerAlte skrev:
Eller der er måske en stor turnering med overlay i gang? Det er oftes der deres software har de største "problemer"
DerAlte skrev:Vanvid skrev:DerAlte skrev:
Eller der er måske en stor turnering med overlay i gang? Det er oftes der deres software har de største "problemer"
lol tvivler på at en turnering på Ongame kan have stort nok overlay til, at det på nogen måde kan være profitabelt at lade sitet crashe.
Tror desværre ikke du skal søge meget her på PN for at finde tråde der kunne foranlede folk til at tro at det var årsagen.
Not sure if serius................ Men altså tænk på den rake de går glip af, samt ikke mindst den utilfredshed, som det skaber hos deres kunder. Det er næppe +EV, vel?
Vanvid skrev:DerAlte skrev:Vanvid skrev:DerAlte skrev:
Eller der er måske en stor turnering med overlay i gang? Det er oftes der deres software har de største "problemer"
lol tvivler på at en turnering på Ongame kan have stort nok overlay til, at det på nogen måde kan være profitabelt at lade sitet crashe.
Tror desværre ikke du skal søge meget her på PN for at finde tråde der kunne foranlede folk til at tro at det var årsagen.
Not sure if serius................ Men altså tænk på den rake de går glip af, samt ikke mindst den utilfredshed, som det skaber hos deres kunder. Det er næppe +EV, vel?
Néj det ville være -EV - Men prøve at søge her på PN på øh.... "Ongame nede"
Der kommer en hel del flere hit end der gør på google hvis du søger "Pamela Anderson sex tape" Det kan vel næppe være +EV?
Ongame er en fiskedam i forhold til andre sites og derfor må det være i alles interesse at det spiller hos dem, specielt nå Stars er ved at opkøbe 90% af markedet. Men når man - her på PN - kan finde tråde om "Ongame nede?" fra 2004, som kan henføres til de samme problemer som vi oplever i aften...jamen altså.. EV?
Jeg forstår ikke helt din sidste post. Men det som jeg tror du siger er, at idet man kan finde mange eksempler på at Ongame har været nede, så må det betyde at det er noget som de har gjort bevidst?
:)
Ok... En anden vinkel, når nu jeg ikke formulerer mig tydeligt - i det hele taget - og med anvendelse af sarkasme og ironi.
Ongame og Ipoker er snart de eneste steder vi, som pokespillere, kan være uden at spille på PS og deres, måske kommende partnersider. Jeg finder det derfor beskæmmende at et netværk som ongame (og i en vis udstrækning Ipoker) ikke kan lave en software der er i nærheden af samme kvalititet som den PS og FTP har.
Hvorfor skal vi som brugere acceptere gentagende crashes? Ville det være ok hvis det var din netbank som havde samme problemer? Det er jo iblandt betragtelige summer der står på disse konti hos Ongame - Ofte mere en der står på ens bankkonto.
På med The tinfoli hat and let it rip, sir
DerAlte skrev:
Ok... En anden vinkel, når nu jeg ikke formulerer mig tydeligt - i det hele taget - og med anvendelse af sarkasme og ironi.
Ongame og Ipoker er snart de eneste steder vi, som pokespillere, kan være uden at spille på PS og deres, måske kommende partnersider. Jeg finder det derfor beskæmmende at et netværk som ongame (og i en vis udstrækning Ipoker) ikke kan lave en software der er i nærheden af samme kvalititet som den PS og FTP har.
Hvorfor skal vi som brugere acceptere gentagende crashes? Ville det være ok hvis det var din netbank som havde samme problemer? Det er jo iblandt betragtelige summer der står på disse konti hos Ongame - Ofte mere en der står på ens bankkonto.
På med The tinfoli hat and let it rip, sir
Jeg kender dig ikke, og kunne ikke vide om du trollede eller ej?
Men ellers er jeg enig i det du skriver i den her post. Dog vil jeg give Ongame at problemerne det sidste år har været yderst begrænsede i forhold til hvordan det var år tilbage.
stadig ingen der er på?
Vanvid skrev:DerAlte skrev:
Ok... En anden vinkel, når nu jeg ikke formulerer mig tydeligt - i det hele taget - og med anvendelse af sarkasme og ironi.
Ongame og Ipoker er snart de eneste steder vi, som pokespillere, kan være uden at spille på PS og deres, måske kommende partnersider. Jeg finder det derfor beskæmmende at et netværk som ongame (og i en vis udstrækning Ipoker) ikke kan lave en software der er i nærheden af samme kvalititet som den PS og FTP har.
Hvorfor skal vi som brugere acceptere gentagende crashes? Ville det være ok hvis det var din netbank som havde samme problemer? Det er jo iblandt betragtelige summer der står på disse konti hos Ongame - Ofte mere en der står på ens bankkonto.
På med The tinfoli hat and let it rip, sir
Jeg kender dig ikke, og kunne ikke vide om du trollede eller ej?
Men ellers er jeg enig i det du skriver i den her post. Dog vil jeg give Ongame at problemerne det sidste år har været yderst begrænsede i forhold til hvordan det var år tilbage.
Lidt Troll har vi vel alle indbygget i systemet.
Du har ret i at problemerne ikke har været så slemme som vi "har været vant til" på ongame, men alene tanken om at vi skal spille for, store/mellem/små summer, et sted som ikke "er så slemt som det har været" virker bekymrende. De har trods alt haft muligheden - eller skulle man sige chancen for at udvikle et ordentligt produkt i løbet af de sidste 8-10 år.
Der er da nogen der er lykkes med den opgave.
Oh well...You can´t win em all
Er ongame oppe og køre igen?
er der nogle der har hørt noget fra support vedr refund fra i nat?
jeg har fået refund :)
og har spillet idag og der fungerede det fint
der er åbenbart forskel på folk:)
killuminati skrev:
der er åbenbart forskel på folk:)
jeg skrev til support ved jeg ikke om du gjorde :)
har skrevet til kasper/skod, som jeg i forvejen er i dialog med i forbindelse med lignende problem for tre dage siden også.
derudover er det ham der manuelt skulle ordne det med min bonus, pga en fejl i udløbsdatoen. det var ikke noget supporten jeghavde i telefonen kunne gøre noget ved.
men nu skulle jeg jo gerne bruge en ekstra dag, ellers når jeg ikke at få raket helt nok som det ser ud.
håber og forventer self at få mindst en dag ekstra, samt refund for mine sng, selvom jeg intet har hørt endnu. havde nu været meget rart at kunne få at vide om jeg har en dag ekstra så jeg ved hvad jeg skal ud fra, og så det hele ikke har været forgæves de sidste dage.
er der nogle der kan se sng og mtt, de er forsvundet fra min lobby
ej men altså, det er jo umuligt at frispille noget som helst når der er problemer hele tiden.
fuck hvor det tilter mig.
"Vores poker-ansvarlige er opmærksom på problemet, og vi arbejder på at løse det hurtigst muligt." - scandic support
ser ud til at fungere igen nu kan i hvert fald se alle de søde sngs igen
det var en kort fornøjelse. det er seriøst uholdbart det der
Omg, jeg når ikke at rake det jeg skal for måneden så skidt som det er kørende :/
Har folk problemer igen? Eller kan man godt starte en session? (Cash game)
Peter_Kv11 skrev:
Omg, jeg når ikke at rake det jeg skal for måneden så skidt som det er kørende :/
samme her mht den bonus, og har ikke fået svar, så aner efterhånden ikke om jeg er købt eller solgt. TIIIIILT!!
At Ongame flyttede deres servere til Gibraltar ser desværre ud til at have givet store problemer for den danske klient :(
Håber godt nok de får det løst meget snart...
killuminati skrev:Peter_Kv11 skrev:
Omg, jeg når ikke at rake det jeg skal for måneden så skidt som det er kørende :/
samme her mht den bonus, og har ikke fået svar, så aner efterhånden ikke om jeg er købt eller solgt. TIIIIILT!!
Jeg har ikke skrevet til skod, tror han har nok at se til og han holder jo også weekend, men mon ikke han kan gøre noget når Betfair sejler for tiden lige for udgangen af måneden.
Jeg spiller den MTT jeg havde reg'ed til i formiddags. Kan kun se den ene i lobbyen og ellers intet. Så noget fucker men noget fungerer også...
Jeg har lige haft en 3timers session, hvor jeg ikke røg af på noget tidspunkt. Bordene var dog til tider temmelig laggish...
Hvis jeg personligt nogensinde møder den danske Betfair server, så smadre jeg den med en wtf bbq ninja spark lige i face !
sgu utroligt så mange gange man bliver smidt af i løbet af en dag imens de vamle russiske retards griner hele vejen til banken imens de misbruger min lille stramme røv mens jeg sidder ude.
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKE !
Den kan ikke fremkalde min konto på Mermaid poker
ej seriøst nu må de fucking fix jeg crasher, kommer så tilbage og vinder 3 ud af de sidste 4 sngs, imens er cashir og det andet crashet så får ikke mine penge ind på kontoen åbenbart ?!?! wtf.
ringer til support det her kan virkelig ikke være rigtigt
røg også af igen. det er for vildt hele tiden. har ikke engang modtaget refund for en eneste sng nu i løbet af de sidste 4-5 dage og har tabt for mindst $132 sng, hvor jeg bare har siddet ude.
er nok blevet smidt af 10 gange i løbet af de sidste 4 dage ffs.
tror det er bedst ikke at spille der fo rmit vedkommende.
tør jo ikke spille højere end $22 sng længere, for når de ikke engang refundere mig en skid på så forholdsvis små beløb hva så hvis man sidder ved 8 borde af 54/108 dollar sng?
har mistet tiltroen til det, selvom jeg dog har fået den ekstra dag til min bonus, som er modtaget (thumbs up til skod for den del)
det her irriterer mig grænseløst. forstår det slet ikke, altså, så må de jo lukke lortet ned på ubestemt tid indtil de har en løsning.
ej men seriøst jeg fucking kommer tilbage, og ender med at vinde 3 af dem og så får jeg ikke engang fucking penge for det ? nu må de seriøst fucking fixe deres debile software inden jeg brækker mig udover dem
MTT der skulle være startet kl 19 er ikke gået igang?
Bet24 er gået i stå. Fuck hvor er ongame noget lort.
Fandme fedt, hvis PokerStars køb af fulltilt lykkes, så de kan overtage online-poker helt. Glæder mig allerede til den dag der kun findes PokerStars og fulltilt.
De andre pokersites har ikke fortjent noget som helst, når de ikke kan tage sig sammen.
tror nok de kommer har oplevet det nogle gange, så går der lige 5 min før de dukker op. mærkeligt, men det er sket mange gange.
jeg kommer tilbage i 6 mands turbo don.
casher i den ene på mirakuløsvis
i den anden ryger jeg af med 4 mand tilbage blind 200-400, kommer tilbage i bb (600) og kan lige kalde med de resterende chips, altså havde klart cashet i den hvis ikke jeg røg ud.
KasperT skrev:
Bet24 er gået i stå. Fuck hvor er ongame noget lort.
Fandme fedt, hvis PokerStars køb af fulltilt lykkes, så de kan overtage online-poker helt. Glæder mig allerede til den dag der kun findes PokerStars og fulltilt.
De andre pokersites har ikke fortjent noget som helst, når de ikke kan tage sig sammen.
helt enig! hvor jeg dog savner full tilt og ikke mindst mine $$$$$
killuminati skrev:
tror nok de kommer har oplevet det nogle gange, så går der lige 5 min før de dukker op. mærkeligt, men det er sket mange gange.
jeg kommer tilbage i 6 mands turbo don.
casher i den ene på mirakuløsvis
i den anden ryger jeg med 4 mand tilbage blind 200-400, kommer tilbage i bb (600) og kan lige kalde med de resterende chips, altså havde klart cashet i den hvis ikke jeg røg ud.
håber du har ret med at de kommer af sig selv, har skrevet til support om ikke andet. :)
luckb0x skrev:
ej men seriøst jeg fucking kommer tilbage, og ender med at vinde 3 af dem og så får jeg ikke engang fucking penge for det ? nu må de seriøst fucking fixe deres debile software inden jeg brækker mig udover dem
kan så lige sidde og se at mine penge heller ikke er kommet, i dem jeg har vudnet, eller fra mit cash bord
de figurere ikke på mit kontoudtog, kun mit cash in til cash og sng, men ikke gevisnterne gevinsten fra sng eller det jeg forlod cashgame med.
det er hele tiden og så igen.
lad mig lige høre hvad supporten sige hvis det er noget brugbart
killuminati skrev:luckb0x skrev:
ej men seriøst jeg fucking kommer tilbage, og ender med at vinde 3 af dem og så får jeg ikke engang fucking penge for det ? nu må de seriøst fucking fixe deres debile software inden jeg brækker mig udover dem
kan så lige sidde og se at mine penge heller ikke er kommet, i dem jeg har vudnet, eller fra mit cash bord
Kan slet ikke se de sngs jeg lige har spillet inde under min konto, Kontoudtog
der vises de slet ikke, sick altså wtf
Må også lige snakke med sk0d, jeg er også igang med at spille en bonus fri, men forholdsvis svært når det crasher hver aften og man ikke rigtig tør melde sig til sngs i frygt for man crasher og ikke får sine penge :)
Jeg har allerede modtaget buy in fra min turn kl 19, som ikke startede. Spørgsmålet er bare om man tør spille mere i aften..
Amen i guder altså, kan det blive værre!
dem fra mit cash er kommet i dette øjeblik.
ja sådan havde jeg det også mht bonus, men fik ekstra tid, så jeg kunne få at få udbetalt de $500 i bonus.
luckb0x skrev:
Må også lige snakke med sk0d, jeg er også igang med at spille en bonus fri, men forholdsvis svært når det crasher hver aften og man ikke rigtig tør melde sig til sngs i frygt for man crasher og ikke får sine penge :)
heh ja.. i mit tilfælde blev frygten til virklighed :(
luckb0x skrev:
Planned Betfair Maintenance
From 09:00am until 12:00am on Thursday 19th of April, Betfair Poker will be having planned downtime.
We apologise for the inconvenience this is causing.
The Betfair Team
Please note all times are GMT
fik jeg lige da jeg prøvede at lukke ind igen ? :D:D altså wtf
19.april??
haha ja fik den lige igen med 19 april ? :D:D altså hvad fanden sker der for deres beta server
Nu må Ongame fandme stramme op - ellers hedder det sgu zoom snart!
AMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNN
er også selv inde igen. men mangler 60-70$ på kontoen så nægter at starte flere sngs op før de står på min flotte konto igen
Wehner skrev:
Nogen der har trøste hotwings?
Nej vi må sgu lige få tjepan på banen ! :D ♥♥♥
luckb0x skrev:Wehner skrev:
Nogen der har trøste hotwings?
Nej vi må sgu lige få tjepan på banen ! :D ♥♥♥
har en pose whine gummi
forstår ikke hvordan pokernet kan blive ved med at anbefale folk at spille hos Betfair når de tydeligvis ikke kan magte at udbyde poker
Der er vedligeholdelse på serveren så det er hele ongame der er nede.
joergen skrev:
Begriber ikke du I bliver ved.
Hey guys.
Serverflytningen til Malta har åbenbart været ret ond ved Ongame, og der har været en del ballade henover weekenden. I nat har der så været "Emergency maintanence" i 4 timer og jeg håber det får afhjulpet nogle af alle de mange problemer.
Jeg er i kontakt med de personer jeg skal råbe af, og så håber jeg de får lyst problemerne.
Mht. enkeltsager, der ikke er fundet en løsning på inden i morgen, så tror jeg for alles skyld det er smartest i kontakter mig over PM eller på [email protected] og lige beskriver problemet, så jeg kan tage en sag ad gangen, og så løber jeg så hurtigt jeg kan.
MVH Kasper
jeg mangler også gevinster for vundne sng, samt refund for 5-6 sng, nogle af dem ligger 5 dage tilbage. har stadig intet hørt, og har sendt en del pm's efterhånden.
og deres danske support over telefon kan ikke rigtig hjælpe.
killuminati skrev:
jeg mangler også gevinster for vundne sng, samt refund for 5-6 sng, nogle af dem ligger 5 dage tilbage. har stadig intet hørt, og har sendt en del pm's efterhånden.
og deres danske support over telefon kan ikke rigtig hjælpe.
Deres support hjalp mig, fik fat i den herlige Ingvild, som fik mig til at sende et SS af mit holdem manager hvor man kunne se results, hun kunne godt se at der var noget galt, og har modtaget pengene nu her :) ♥♥
nå i dette øjeblik kom de manglende gevinster, dog 12 timer for sent, men bedre sent end aldrig:)
@ Killu
Herligt dine gevinster er kommet. Hvad med dine refunds?
nej stadig ingen refunds:(
og ifølge mit regnsskab som er lavt sat drejer det sig om 2x$33 sng og 3x$22sng. håber på der snart sker lidt :)
stadig ingen refunds modtaget her, andre der har samme problem?
Hvis man skal se positivt på det, er ongame ikke helt så talentløse som boss media! Nu har jeg dog ikke spillet på klienten det sidste års tid, og kan være det er fikset(hvilket jeg dog tvivler på), men tror det var på femte år, de stadig ikke fattede at når en spiller sad ude fuckede knappen og blinds op.
nu er der gået over 10 dage, fra første gang jeg blev smidt af midt i sng's, og har stadig ikke modtaget refunds. jeg har været i kontakt med supportprofilen herinde, deres engelske support via mail og deres danske telefon support.
har stadig ikke modtaget noget, og synes det er alt for dårligt, at jeg skal fanges imellem Betfair og ongame: ongame der tydeligvis ikke svarer og Betfair, der ikke vil betlae for refund, da de mener det er ongames ansvar.
er træt af at vente, ikke mindst når det lader til at alle andre er blevet kompenseret fuldt ud, umiddelbart efter.
Andre der har issues med at se borde pt ? kan ikke se hverken cash eller sngs pt. kan dog se under Running, at der hele tiden går nye igang ?
vil råde folk til ikke at spille pt. :) issues med at bordene ikke popper op once again.
spiller ikke før jeg har modtaget refunds under alle omstændigheder, men det er vel mere reglen end undtagelsen efterhånden at der er bøvl med det. pinligt!!
Nu har jeg også prøvet 3 gange, at jeg min registrering gik i kage, og når jeg forsøgte at afregistrere mig fik jeg ikke pengene tilbage..
Det er jo ikke noget som Hold'Em Manager tracker..
killuminati skrev:
spiller ikke før jeg har modtaget refunds under alle omstændigheder, men det er vel mere reglen end undtagelsen efterhånden at der er bøvl med det. pinligt!!
Virker mystisk med dig, jeg ringede direkte ind til deres kære support og fik denne gang fat i en dansk dude, han ville sende det videre til ongame og 2 timer efter ca, fik jeg en mail om at jeg havde modtaget en ticket til givende sit and go som ikke kom frem :)
jeg forstår heller ikke noget af det. Jeg synes bare det er for alt dårligt, og så tillader de sig endda at sende en mail, hvori jeg bedes besvare og give karakterer efter hvor godt kundeservice har håndteret min forespørgsel. just lol!!
de har jo netop slet ikke behandlet en skid på 10. dag nu.
bordene popper ikke op once again again again, det er jo umuligt at få lagt nogen form for volume ind når det er på den her måde..
Er der ikke snart en løsning på de refunds? nu er der gået 14 dage, og ikke sket noget som helst. er det ikke på tide at I som spiludbyder går ind og tager ansvaret. synes ikke jeg kan være tjent med at skulle vente mere, tilsyneladende på ingenting.
det er er rimelig kedeligt at i bare siger det er ongame, der skal refundere. jeg har sigent op hos jer og forventer at I hos Betfair sørger for at refundere når jeres server er nede. jeg kan jo ikke selv kontakte ongame eller noget.
ville mene det ville klæde jer at sørge for de refunds, og så tage kampen med ongame selv. har aldrig oplevet man skal vente 14 dage på refunds af nogle sng's.
synes godt nok det er ved at være for ringe...
@ Killu
Jeg har svaret dig mange gange nu på PM. Det hjælper ikke din sag, at du poster her. Du er i kontakt med os, og jeg tager mig af din sag.
Ja der er gået lang tid, og det er i den grad utilfredsstillende, og det har jeg også påpeget overfor Ongame, men der er flere instanser der skal tage stilling i sagen. Den første er Ongame, og så snart de har det, så går jeg videre med sagen. Før det sker der ikke noget.
Jeg har så sent som idag rykket dem igen, og svaret kommer naturligvis. Forstår bare ikke helt formålet med at poste i den her tråd, da det tydeligvis ikke er for at få svar, da du har fået adskillige over PM.
Jeg beklager at du skal vente så længe, men det er altså desværre sådan proceduren er. Der er en behandlingstid på din sag, som desværre er blevet meget længere end normalt, men indtil sagen er behandlet, så sker der altså ikke noget. Når den så er det, så tager vi stilling til hvad der skal ske.
MVH Kasper
Betfair skrev:
@ Killu
Jeg har svaret dig mange gange nu på PM. Det hjælper ikke din sag, at du poster her. Du er i kontakt med os, og jeg tager mig af din sag.
Kan godt være det ikke hjælper hans sag, men det bør vel heller ikke stille ham dårligere. Derfor er det netop glimrende han poster her så vi ændrer kan se hvordan man blir behandlet hos Betfair/ongame!
Et forum er jo netop til at udveksle erfaring og meninger. Det er kun godt Killu poster løbende i den her tråd så vi får frem i lyset hvordan Betfair/ongame behandler deres kunder.
Dermed ikke sagt at alle oplever den slags behandling. Men det er under lavmålet at Killu endnu ikke har modtaget refunds!
Ja der er gået lang tid, og det er i den grad utilfredsstillende, og det har jeg også påpeget overfor Ongame, men der er flere instanser der skal tage stilling i sagen. Den første er Ongame, og så snart de har det, så går jeg videre med sagen. Før det sker der ikke noget.
Det fint du underretter os som kunder om forløbet. Men i bund og grund er vi egentlig ligeglade. Når jeres systemer går ned, så er det jeres ansvar at refunderer folk. Så er vi fuldstændig ligeglade med om det så skal fra Kina til Danmark til Killus konti. Det skal bare ikke tage så lang tid!
Jeg har så sent som idag rykket dem igen, og svaret kommer naturligvis. Forstår bare ikke helt formålet med at poste i den her tråd, da det tydeligvis ikke er for at få svar, da du har fået adskillige over PM.
Syns du ikke det fair vi ændrer får del i hans erfaringer? Tror du ikke det vægter i folks beslutninger når de skal vælge en side at spille på? Tror du folk er ligeglade med om der er en god kundeservice eller ej? Selvfølgelig skal han da poste i tråden!
Jeg beklager at du skal vente så længe, men det er altså desværre sådan proceduren er. Der er en behandlingstid på din sag, som desværre er blevet meget længere end normalt, men indtil sagen er behandlet, så sker der altså ikke noget. Når den så er det, så tager vi stilling til hvad der skal ske.
Uholdbart! Ganske enkelt utilfredsstillende! Håber ikke at det er jeres normale procedure, for så håber jeg da godt nok at folk finder et andet sted at spille!
MVH Kasper
MVH McKrogh
Tråden bør bumpes jævnligt til alle har fået deres refunds!
Forstår godt frustrationen... for mit vedkommende drejer det sig bare om så små beløb, at jeg ikke rigtigt orker gøre mere ved sagen...
Men det afholder jo én fra at spille igen.
Det er ikke dét, at softwaren har problemer, det kunne man leve med, hvis refunds fungerede :-(
MissCadeau skrev:
Forstår godt frustrationen... for mit vedkommende drejer det sig bare om så små beløb, at jeg ikke rigtigt orker gøre mere ved sagen...
Men det afholder jo én fra at spille igen.
Det er ikke dét, at softwaren har problemer, det kunne man leve med, hvis refunds fungerede :-(
Seriøst, uanset hvilket belød det er, så skal du refunderes. Det er princippet her!
Og skal det forstås som at Betfair/ongame har syltet dig og at du nu har opgivet at få din refund?
Det eneste der irritere mig er at jeg ikke kan få lagt den volume ind som jeg gerne vil ligge, refunds fungere perfekt for mig, har dog også ringet ind til deres support hver gang der har været problemer og det har hjulpet rigtig godt fremfor bare at skrive en mail.
senset jeg hørte fra dig er 7 dage siden, og du sagde jeg ikke ville få mere ud af at sende jer pm's omkring det. det er self for at få mine refunds, men også for at gøre medspillerene obs på mine erfaringer.
det er altså 14 dage siden nu, og jeg får ingen opdatering eller what so ever.
skal ikke lægge skjul på det også er et udtryk for semi skjult brok også, men hey alle folk brokker sig over dårlige oplevelser med poker siderne herinde. især Bet 365, bare fordi i har en supportprofil og tæt samarbejde med pokernet, ser jeg ingen grund til at jeg af den grund skulle skelne.
du sagde også til mig at hvis ikke ongame refunderede måtte vi se på det. nu er der gået 14 dage, så kunne det måske være på tide i vidste lidt ansvar overfor jeres spillere, så de ikke skal fanges imellem Betfair/ongame.
det er jo også for at andre ved at de risikerer at vente over 2 uger på refunds, og det er rimelig relvant når jeres software dagligt crasher.
og det her er intet personligt brok mod dig. du har været flink og svarer ganske rigtig pm's, men det har bare ikek gjort det, og så er det vel fair jeg fortæller andre pn'ere om de problemer jeg oplever.
mckrogh skrev:MissCadeau skrev:
Forstår godt frustrationen... for mit vedkommende drejer det sig bare om så små beløb, at jeg ikke rigtigt orker gøre mere ved sagen...
Men det afholder jo én fra at spille igen.
Det er ikke dét, at softwaren har problemer, det kunne man leve med, hvis refunds fungerede :-(
Seriøst, uanset hvilket belød det er, så skal du refunderes. Det er princippet her!
Og skal det forstås som at Betfair/ongame har syltet dig og at du nu har opgivet at få din refund?
Har ikke medtaget refunds... men som svar på mine 3 klager vedr. 1 dollarturneringer har jeg modtaget én billet til en 1-dollarturn. uden reference til en specifik klage... hvilken svarer de ikke på...
Men det er ikke de par dollars der nager... men tanken om dem jeg kunne risikere at miste ved fortsat at spille, så længe problemerne består
@ Killu
Du har ikke fået yderligere information fordi der ikke har været nogen. Jeg har hele tiden fortalt dig hvor landet ligger, og bedt dig have tålmodighed, samt beklaget.
Vi har nu en beskedkorrenspondance her på PN på over 60 PM's, så ja du står i en træls situation, men du har hele tiden været informeret om hvor langt (eller måske desværre kort) vi er i processen. Så at du ingen opdateringer får er ganske enkelt ikke sandt.
Du er fanget mellem Betfair og Ongame forstået på den måde, at behandlingstiden er lang, og det er da irriterende, men du er ikke fanget på den måde at du ikke får dine refunds pga. det. Det har jeg også fortalt dig.
Du kan fange mig på PM. Jeg svarer ikke flere henvendelser fra dig i denne tråd.
MVH Kasper
Betfair skrev:
@ Killu
Du har ikke fået yderligere information fordi der ikke har været nogen. Jeg har hele tiden fortalt dig hvor landet ligger, og bedt dig have tålmodighed, samt beklaget.
Synes du ikke 14 dage er rigeligt tålmodighed for hvad der ser ud til at være et lille problem? Stars ordner sådanne problemer på 1 til 2 dage. Så har man sin refund?
Vi har nu en beskedkorrenspondance her på PN på over 60 PM's, så ja du står i en træls situation, men du har hele tiden været informeret om hvor langt (eller måske desværre kort) vi er i processen. Så at du ingen opdateringer får er ganske enkelt ikke sandt.
Og tråden kører videre til alle har fået deres refunds. Det skal jeg med glæde sørge for!
Du er fanget mellem Betfair og Ongame forstået på den måde, at behandlingstiden er lang, og det er da irriterende, men du er ikke fanget på den måde at du ikke får dine refunds pga. det. Det har jeg også fortalt dig.
Det fint du informere, men ærlig talt er det en dårlig undskyldning som vi som spillere ikke kan være tjent med. Det kan aldrig være Killus problem at Betfair og ongame ikke kan blive enige om hvem som skal betale. Får nu betalt mandens hans tilgode!
Du kan fange mig på PM. Jeg svarer ikke flere henvendelser fra dig i denne tråd.
Øh, det ville da klæde Betfair at deres supportprofil svare på problemer og generelle issues vedrørende Betfair i netop sådan en tråd, da vi er flere som kunne have gavn af det!
MVH Kasper
MVH mckrogh
altså det eneste jeg har fået at vide, er at i har sendt det videre, og det er rimelig intetsigende efter 10 dages venten.
så er mit spørgsmål bare om ikke der kunne findes en bedre løsning for kunden, således i gik ind i det selv og refunderede asap, og så ventede på at i fik jeres refund fra ongame. på den måde ville jeg ikke skulle vente så længe?
mht 60 pm's, så er det jo kun de færreste der drejer sig om dette problem, det andet har været deals,bonus, oprettelse, promotions etc. og er glad for de uddybende svar.
men bottomline er bare at jeg er hamrende utilfreds, og gerne vil dele min frustration, og det er intet personligt, men når jeg føler mig uretfærdigt behandlet af en poekrside, er det vel netop meningen man kan dele oplevelser fra de forskellige skins(gode som dårlige) således man kan hjælpes ad med at finde det bedste sted at spille, både iform af software, kundesupport osv.
er overordnet set glad for Betfair, men alle de server problemer, samt manglende refunds (so far) gør det bare svært for mig at se hvordan man skulle kunne lægge nogen form for volume ind i det.
nu drejer det sig kun om $132 og vidst også lidt mere, men kunne sagtens have siddet ved 5-6 borde a 54/108$. det tør jeg ganske enkelt ikke som det er nu, og allerede der spilelr jeg med frygt i baghovedet for at jeg ryger af og ikke får refunds.
derfor spiller jeg dårligere, og er desværre nødt til at spille andre steder for at føle mig tilpas uden bekymring når jeg spiller.
@ MCkrogh
"Synes du ikke 14 dage er rigeligt tålmodighed for hvad der ser ud til at være et lille problem? Stars ordner sådanne problemer på 1 til 2 dage. Så har man sin refund?"
Jeg synes ikke tålmodig er et ord jeg kan bruge omkring Killuminati. Jeg er dog meget enig i at 14 dage er for lang tid. Det reelle antal af dage er også for lang tid, selvom det ikke er 14 dage. Men når dette nu ikke er en standard situation, som skal håndteres, så er behandlingstiden nu engang lidt længere, og dette har jeg informeret om. Vi kan jo ikke bare smide refunds ud til højre og venstre, og derfor skal hvert enkelt sag undersøges. Det bliver denne også.
"Øh, det ville da klæde Betfair at deres supportprofil svare på problemer og generelle issues vedrørende Betfair i netop sådan en tråd, da vi er flere som kunne have gavn af det!"
Enig. Men dette er jo netop ikke et generelt problem.
"Og tråden kører videre til alle har fået deres refunds. Det skal jeg med glæde sørge for!"
Det har jeg overhovedet ikke noget problem med den gør. Killuminati skal også være velkommen til at skrive alt det han vil i den. Jeg hjælper alle dem jeg kan herinde, og gør hvad jeg kan for at hjælpe alle lige meget. Også Killuminati, men jeg kan, skal og vil ikke løbe længere for dem der råber højest end jeg gør for andre.
"Det fint du informere, men ærlig talt er det en dårlig undskyldning som vi som spillere ikke kan være tjent med. Det kan aldrig være Killus problem at Betfair og ongame ikke kan blive enige om hvem som skal betale. Får nu betalt mandens hans tilgode!"
Igen enig, men eftersom jeg skal have bekræftet at Killuminati overhovedet er berrettiget til refunds, så er det første der skal ske, at Ongame bekræfter dette. Dette skal undersøges, og det har Ongame indtil nu ikke været i stand til grundet tekniske vanskeligheder. Jeg kan ikke engang se om han har spillet de turneringer han siger han har, så derfor kan jeg helt neturligt intet gøre endnu. Jeg er overbevist om at det forholder sig præcist som Killuminati siger, og jeg er overbevist om han får sine refunds. Det er en misforståelse, hvis Killu tror at vi kun slås om hvem der skal betale. Der skal rent fysisk køres en rapport på de ting han har spillet, og denne rapport har Ongame endnu ikke kunnet køre. Så længe denne ikke er kørt, så har jeg ingen chance for at træffe den rette afgørelse, og har derfor ikke truffet en endnu.
Det er, som jeg også har sagt til Killu, beklageligt at denne sag har taget så lang tid, men jeg vil hellere vente en dag for meget med en rigtig afgørelse end en dag for lidt med en forkert.
haha okay. takker for de pæne ord, men nej du har helt ret, hvis i efter 14 dage ikke engang har kunne fastslå at jeg har overhovedet har spillet, så har du ret. så er jeg ikke tålmodig
Desuden synes jeg ikke at det nytter noget at du blive helt pigefornærmet og personlig. Det er som om du tager det hele personligt, og det har intet med dig at gøre, men det firma du er ansat i.
fakta er jo at i har kæmpe problemer for tiden med jeres server/software eller hvad end det måtte skyldes. Og det må i jo alt andet lige forholde jer til, og have forståelse overfor spillernes utilfredshed.
i stedet for at lukke helt ned og blive sur og fornærmet, vilel det da være bedre med åbenhed og være en smule mere ydmyg, set i lyset af, det rent faktisk er jer der ikke har styr på det (og så er det meget muligt i bare kan sende lorten videre til ongame) men det er jeres ansvar og ikke mit, da jeg er oprettet gennem jer.
hvor skulle jeg ellers beklage mig? kan jo af gode grunde ikke selv kontakte ongame.
Betfair skrev:
Jeg synes ikke tålmodig er et ord jeg kan bruge omkring Killuminati.
Rly? Dont go this way!
Enig. Men dette er jo netop ikke et generelt problem.
MissCadeau, mangler også svar på 2 klager, så det er jo åbentlyst ikke et enkeltstående tilfælde at supporttiden er længerevarig?
Jeg hjælper alle dem jeg kan herinde, og gør hvad jeg kan for at hjælpe alle lige meget. Også Killuminati, men jeg kan, skal og vil ikke løbe længere for dem der råber højest end jeg gør for andre.
Det helt fair, men bare heller ikke pointen her!
Igen enig, men eftersom jeg skal have bekræftet at Killuminati overhovedet er berrettiget til refunds, så er det første der skal ske, at Ongame bekræfter dette. Dette skal undersøges, og det har Ongame indtil nu ikke været i stand til grundet tekniske vanskeligheder. Jeg kan ikke engang se om han har spillet de turneringer han siger han har, så derfor kan jeg helt neturligt intet gøre endnu. Jeg er overbevist om at det forholder sig præcist som Killuminati siger, og jeg er overbevist om han får sine refunds. Det er en misforståelse, hvis Killu tror at vi kun slås om hvem der skal betale. Der skal rent fysisk køres en rapport på de ting han har spillet, og denne rapport har Ongame endnu ikke kunnet køre. Så længe denne ikke er kørt, så har jeg ingen chance for at træffe den rette afgørelse, og har derfor ikke truffet en endnu.
Måske i skulle optimere jeres fremgangsmåde så man ikke venter 14+ dage!
@ Killu
Du skal beklage dig til mig, hvilket du også har gjort. Jeg lukker ikke ned overfor dig, men siger du kan skrive til mig på PM.
har faktisk sendt dig en pm tidligere i dag vedrørende noget andet, jeg ikke har fået svar på.
men sidst vi talte omkring det, sagde du det ikke hjalp noget at skrive mere, og det er præcis 7 dage siden.
nu er jeg så nået dertil, hvor jeg synes det er udover hvad man kan bede spillere om at vente uden svar, og derfor synes jeg det er ganske normalt at jeg poster i denne tråd, som netop er lavet i forbindelse med jeres nedbrud, maglende betaling af gevinster og refunds. Både for at høre om andre er i samme båd som mig, og for at gøre opmærksom på jeg synes det er en unfair og lang process, over et forholdsvis lille problem.
og når jeg nu været i kontakt med dig igennem ca 2 uger og der intet er sket, er der vel ikke noget at sige til man går et skridt videre.
men ja jeg må jo bare indstille mig på at vente, så kan det være jeg bumper i tråden hvis der går yderligere to uger
:D Havde lige fejl med endnu en 5.50$ men ser ud til at 11 og 22$ fungere fint. så ringede indtil support og han blev næsten ked af det på mine vejne over at jeg hele tiden oplever det oh well om ikke andet lære jeg da ham duden at kende ret godt
Haha hvor sick så popper bordet op helt af sig selv når jeg er all in i min BB og har 200 chips :D jamen tak for chancen for at se mig selv blive blindet ud
Jeg spiller ca 100 sngs om dagen på ongame og har ikke oplevet noget i lang tid.