Fra d. 6 januar 2014 starter Betfair Poker et nyt dansk race, med $1.500 i puljen hver uge. I første omgang kører racet de næste 3 uger, så der er altså lagt op til ekstra god value til de danske spillere der spiller allermest på Betfair. Der er 5 præmier hver uge:
1) $500
2) $400
3) $300
4) $200
5) $100
Udover det danske race, starter der også 2 andre races på Betfiar fra d. 6 januar. Det ene er et $20.000 cash race, hvor vinderen løber af med $3.000. For SNG spillerne er der et $15.000 race, hvor der er $2.500 til den spiller der har raket mest på SNGs fra d. 6-31 januar.
Læs mere om det danske race og de andre promotions her
Betfair Poker klar med $1.500 dansk race hver uge
Ved Pokernet hvorfor at de har lavet deres races om? Før var der altid 50-60k i deres race-promotions, mens jeg nu skal kæmpe om 1/3 af pengepuljen med nærmest alle de spillere der lå i toppen af deres kombinerede races.
Du skal lige huske på, at racet kun dækker 3 uger. Derfor er valuen også 75% af hvad den plejer at være.
Jeg skal ikke kunne svare på hvorfor de er gået over til at lave et SNG og cash race. Jeg tror at Betfair lige for tiden prøver sig frem, for at finde ud af hvad der virker bedst. Om det her så er det mest optimale, finder de nok ret hurtigt ud af.
Husk der også snart kommer winter sales tours på ipoker! op til 80% billigere tours end normalt! fra den 13 januar!
Troede det kom ud af affiliatens pung?
Det beklager jeg - havde ellers den opfattelse de tidligere BF-races kom (tildels?) ud af Pokernets lomme.
Winter sales er Hvor der er en masse turneringer der er billigere end normalt, fx koster deres sunday special 75 euro i stedet for 150 euro
Det virker nu.. Tog et par timer :-)
Dieb skrev:
Så er den første uge slut, og vi begynder uge 2!
Har du evt link til status hvor man landede ?
Viste ikke der var race, kan man tilmelde sig eller køre det automatisk ?
Du kan se stillingen her
promotions.betfair.com/danish-lbr
Den giver respekt fra Dieb, om end det næppe er mange $ værd. Det er kun top 5 hver uge der får præmier i det danske race.