hvad sker der med den tourney idag
man kan ikke melde sig til
betfred 2000$freeroll i dag
De er vel begyndt at sove længe på Malta.. efter pn Quizen er overstået ;)
nogen der kan finde listen over hvem der har raket nok til og spille?
Hvis den ikke kommer i gang i dag, så bliver den ret sikkert flyttet til en anden dag. Nu har Betfred racet været lidt anderledes end de andre måneder, så det er sikkert ikke så nemt at finde ud af hvem der kan deltage.
Det er selvfølgelig ikke optimalt, og mon ikke der bliver strammet op på det, når folk igen er tilbage på deres pind.
@ dieb
Nu er det jo ikke første gang der er problemer ;) Det er jo stort set hver eneste gang, at den skriver den er restricted.
Førhen da der var en freerole i hver uge, var det galt HVER ENESTE gang!!!
Ved godt de plejer at få åbnet inden kickoff (og kan da også være de når det idag), men synes sgu ærlig talt det er for ringe at man ikke kan vide sig sikker på, om der bliver åbnet eller ej.
Muligt jeg husker lidt fejl nu, men umiddelbart kan jeg ikke huske en turnering i meget lang tid hvor der IKKE har været problemer??
Btw Jeg ved godt du intet har med det at gøre og sikkert bare videregiver oplysninger :D
Tvis +1
Og så det med at der har været en struktur ændring.. jamen det har i da vel været helt klar over at det kunne give et lille kaos.. det har jo været galt HELE måneden.. så undre mig at i ikke kan få mere styr på det.. selv om du skriver at folk er på ferie.. men måske man så en anden gang enten skulle tage højde for det inden man ændre en struktur.. eller også bare lade den køre som den plejer..
Du har helt ret, jeg har ikke noget med det at gøre :) Jeg har deltaget i de sidste tre freerolls, og der har ikke været nogen problemer. Jeg tror problemet er opstået pga den ændrede stuktur i sidste måned. Men når det er sagt, så ved jeg, at PN vil tage fat på problemet når de kommer tilbage (ferie og bryllup). For det er bestemt ikke godt nok.
MoPe
har de en dato ? vil da blive noget negativ hvis det nu så bliver en dag jeg ikke kan... alligevel noget value jeg kan risikere at miste?
De nævnte ingen dato, mon ikke det bliver slået op herinde, så snart den er oppe igen
takker for tilbagemeldingerne så vi ved hvad der sker (forsat god ferie ):-)
Jeg mister så value, da jeg tager på ferie d. 10. Det er sku ikke iorden PN.
kanon er taget på ferie, købt internet, og så aflysning, genial service
Hey alle
Det er en meget dum situation. Jeg ved ikke hvor det er gået galt, men jeg undersøger det i morgen tidlig når folk er på arbejde igen. For nu kan jeg kun dybt beklage, og naturligvis være enig i at det selvfølgelig er langt fra godt nok at det ikke bare spiller. :-(
Jeg så ikk' det kun var for spillere som ikke havde cashet i racet, WP me!