Har lige prøvet at lave et reload bonus deposit på Betfred, som gik galt. Fik en fejlmeddelelse om "internal DB error" - contact support. Det er gjort og de påstår at årsagen er, at min Betfred email adresse og Moneybookers email ikke er den samme. Jeg har lavet adskillige transaktioner tidligere uden dette har været et problem. Nogen der har haft en lignende oplevelse eller på anden måde kan bidrage med ydeligere forklaring.
Betfred support sagde i øvrigt flg. ift, at det tidligere har kunnet lade sig gøre at gennemføre transaktioner:
"money bookers occasionally lets unmatched transactions go though when their site is not fully functional "
..... lyder umiddelbart også lidt spooky.
Betfred deposit problemer
betfred er bare et fucking lorte site, har haft SÅ sick mange problemer med den evnesvage support det ikke er til og fatte. Lyder til vi har haft lidt af samme problem, du kan evt læse min tråd her
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=243861
Ikke nogen der finder det en underlig forklaring, at grunden til deposit problemer fra Moneybookers til Betfred er forårsaget af, at den registrerede email adresse på henholdsvis MB og Betfred ikke er den samme?
Er der evt nogen som har modtaget en lignende forklaring?
@xschultz
Lyder også som om du også har modtaget en "sjov" forklaring :-)
Smid lige dit nick i en pm til mig, og et link til tråden her, så kan jeg se om jeg kan finde ud af noget i morgen.
Husk nu, at næsten alle sites på netværk (Ipoker, Ongame, Microgaming osv.) ikke har en selvstændig support, men deler supporthold. Derfor kan man desværre få fat i nogle .... mindr kompetente folk ind imellem. Jeg kan tage fat i nogle folk, der sidder lidt længere oppe, og se om ikke vi kan finde en løsning.
MVH Skod