Hej alle.
Her er dem, der kan deltage i aftenens $2.000 freeroll på Betfred:
1wenger1
90210fan87
AndersKT
BaronToft
BEErMeUPZZ
BigScUubaDrIvEr
BOHAM
BTR2703
CampingHabit
CB2FE
cocacola1966
Daemonen
Drillo77
Durasantiqs
EntotreHumle
iankjelsgaard
ImAMoron
Jyden12
Kilgharrah
kingxabi
MaximeTrijol
mfhansi
myballssmells
Pading111
porreankel
rickboy76
sdany4
SebGiovinco
superman508
SwongLee34
TardOnTour
theg00se
Werg19
Denne freeroll er for folk, der er oprettet i april, maj eller juni, og har tjent 500 Betfred-point i juni.
Spiller du endnu ikke på Betfred, kan du oprette dig med alle PokerNet-fordelene her:
www.pokernet.dk/betfred-poker/
Mvh,
PokerNet Teamet
Betfred $2.000 PN-Freeroll
Bumpaments
Hva dælen...
Nu havde jeg gået i en måned og glædet mig, til jeg skulle spille den igen, og så får jeg ikke engang lov.
Tænk at det allerede er så lang tid siden jeg begyndte på Betfred...
Er der mulighed for at lave en anden præmiestruktur , en den Betfred benytter som standard ?
Sidste tunering var der 28 tilmeldte og penge til top3 . Kunne være rart med penge til lidt flere måske
Takker for påmindelsen..
@Pokernewbie
Er meget uenig. Særligt i en freeroll synes jeg at penge til omkring de 10% er passende.
Nu er denne freeroll jo lidt anderledes en sædvanlige freerolls , da præmien er markant større og deltagelsen mindre .
Jeg tænker bare således , de folk som spiller denne freeroll er folk som lige er signet up , dvs de formentlig ikke har den største bankroll . Derfor vil en gevinst på fx 50 $ betyde relativt meget . Personligt så jeg gerne at der var præmie fra top 10 eller noget i den retning :)
@Pokernewbie
Det kan ikke ændres denne gang, men det er taget til efterretning :)
@Pokernewbie
Fair play :-)
Kan sagtens følge dig, men for mit vedkommende synes den nuværende udbetalingsstruktur super god.
Jeg tror sgu Jyden folder sig til et ft - hehe
Fuck noget lort... Fra chippie til ude på en 6 plads!
AQ vs. KQ = flop 10JA
AKs allin pre, self op mod AA! :(
Jeg bobler - fuck meee!