Er jeg den eneste der er blevet konsekvent smidt af 2 (!!!!) gange i dag? Altså, hvor alle bordene bare lukker ned på en gang, og man bare sidder med kæben nede på gulvet?
Jeg nåede lige at få stakken ind med AA vs AQ og så et 44Qr flop, inden jeg blev smidt af. Da jeg loggede ind, var jeg smidt af 6 af mine 7 borde.
Jeg har på stående fod ingen idé om hvad der skete videre i hånden, PT registrerer ikke, og supporten er som sædvanlig helt væk, og siger de ikke kan gøre noget lige nu.
Altså, hvad fanden gør man???
Betfred fucker lort
Always the same shit med Ipoker og Ongame. Ustabilt som bare fanden. Jeg gider personligt ikke de to netværks mere.
Okay, Betfred siger, at de kan igangsætte en undersøgelse af, om de er ansvarlige, og derved om de skal stå til regnskab for eventuelle tabte $$ ..
Jeg kan personligt ikke se, hvordan fanden det kan være andre end deres skyld, og de derfor enten må hoste op med en gyldig HH (jeg ved jo ikk engang om hånden blev færdigspillet, snakkede med en svenskgut som også sad ved bordet, han blev også smidt af, men spiller ikke Betfred?) eller også må de hoste op med 200$ til undertegnede?
Hvad gør man her? :S
Bliv ved med at brokke dig.
Jeg var udsat for det samme som dig.
Jeg fik dog ikke mine $ tilbage,men jeg fik en bonus på 270$ som jeg har 2 år til at spille fri
lol @ jimslims bonus....
undskyld vi har et lortenetværk. Bliv endelig og spil videre de næste par år.
sidst det skete for mig var et 30-60 bord med floppet set.
fik de penge jeg havde invisteret i puljen tilbage + 60$ som undskyldning.
jo ikke det samme som at vinde en monster pulje-så pisse træls når det sker
Jeg tror du kan være ganske rolig, de plejer ikke at fedte med pengene når det sker.
@ ManCini
"undskyld vi har et lortenetværk. Bliv endelig og spil videre de næste par år." skal forstås som en omskrivelse af supportens svar til jimslim.
Nu har jeg shippet dem en mail, og brokket mig - dog i sober tone.
Jeg har gjort dem opmærksomme på, at jeg havde 91 % equity i en 400$ pot. Glæder mig til at høre hvad de vil gøre ved denne lidt unormale situation!
Mærkeligt, mit spiller perfekt!
Jeg er i samme båd - dog VCPoker. Optimalt er det ikke!
Jeg har idag haft besøg af en tdctekniker til at teste mit internet og skifte to accesspoints ud til et modem+router -> TDC egen router så de nu supportere fuldt på mit net-setup. Nu skulle der med sikkerhed ikke være problemer i min ende af forbindelsen, hvilket jo ellers er iPoker sites'nes almindelige forklaring/undskyldning.
Jeg får problemer med nogle netværk, så snart jeg starter poker tracker, har derfor opgivet det, og nu har jeg aldrig problemer.
Siger ikke det er jeres problem, men det er en mulighed.
Har haft problemet med flere forskellige sites.
Hvad er lidt ekstra?
Personligt er jeg ikke tilfreds med buy in tiilbage + "lidt ekstra" ..
Lidt ekstra er det jeg kunne have taget som 1. prize..
Jeg endte som 3'er p.g.a. breakdown.
Så jeg fik supleret op fra beløbet jeg fik udbetalt for min 3. plads også op til 1. prize + supporten gav mig mit BI retur.
Mvh
Aye samme problem her, og med den samme lorte besked HVER GANG:
You are in Sitout status because your table balance is too low. Would you like to buy more chips?
:(
Jeg fik en lang næse!
Der var absolut intet galt med Betfred Pokers server, så det var min internet forbindelse den var gal med - wtf?!?!?!
Er meget, meget skuffet over deres behandling - det er jo helt tydeligt, at det var deres klient der crashede - jeg har da også henvist til jer PN'ere der oplevede samme problem.
MoPe, jeg er målløs - du får i hoved og røv, mens de tager 200$ fra mig, for dem har jeg ikke på min account - de er gone in cyberspace og Betfred er RØV LIGEGLAD!
Jeg siger farvel til Betfred, såfremt de ikke giver mig hvad jeg har krav på - og jeg har spillet Betfred siden juni 2008!
@ Man
Bare lige et opklarende spg - du skriver selv at en svensk gut, som spillede fra en anden klient, blev smidt af samtidig - hvordan kan du være så sikker på at der er Betfred's skyld og ikke et problem et andet sted?
Hvad er sandsynligheden for at to clienter chrasher samtidig, uden at det er netværket som helhed der chrasher?
Ja, jeg er muligvis lidt farvet, men synes sgu de fleste Ipoker skins normalvis er meget reele om deres breakdowns....
@ Jungle
Nu vil jeg ikke lyde næsvis eller fornærmende på nogen måde, men .. Jeg er total ligeglad om hele netværket crasher og samtlige spiller bliver smidt -for mig, personligt, handler det kun om den situation jeg står i! Jeg spiller Betfred poker, jeg har været en meget loyal kunde, altid været super tilfreds og ikke på noget tidspunkt brokket mig - nu kommer jeg så i den uheldige situation, at jeg clienten går ned i en all in situation hvor jeg har 91 % equity i en 400$ pot - hvad ville du have gjort? Skal jeg bare sige, "Nå, det ser ud til den er gal på hele netværket, ergo skal jeg ikke brokke mig til Betfred, som er det sted jeg spiller."
Jeg ved godt Betfred er din sponsor - jeg har aldrig haft andet end ros til overs for dem, og sådan forholder det sig stadig. Jeg har netop modtaget 400$ og en undskyldning. Jeg er træt af, at de prøvede at spise mig af med, at det var mig egen skyld, men de redder den meget godt, synes jeg.
Altså, min pointe er sådan set bare at det lyder som et netværksproblem, og ikke et klient problem?
Jeg aner ikke hvordan Ipoker håndterer sager hvor hele netværket crasher, og det kan sagtens tænkes man stadig skal klage til sit skin og få penge gennem dem - men ved du det?
Jeg røg også af på -- hvilken internet udbyder har I? (Jeg har TDC)
Jeg fik heller ingen refund, men var heldigvis ved at optage en NL200 video til pokeruni, så blev disconnected i en lille $30 pot.
Jørn
@ eks
Jeg skal ikke gøre mig klog på hele netværket...
Jeg konstaterer blot at Mancini skriver at andre, på andre skins oplevede det samme. Og som du kan se oplever JacobH det samme på VC poker...
Men det gør det jo ikke mindre holdbart med et ustabilt netværk...
nu spiller jeg low/mid limit he. så det er sjældent flere 100$ der er ude at svømme når den skriver ``shutting down table``. men er da irriterende alligevel. kan godt forstå man bliver pisset når man er ved at tage en 400$ pot ned og så crasher lortet.
Jeg giver jer alle ret ♥
Vil dog bede jer overveje om ikke mange gør dette hvor der rent faktisk ikke har været problemer med netværket, men blot for at score en gevinst?
Kan godt forstå de ikke abre udbetaler med mindre de selv ved der er meget stor chance for det er klienten/netværket der er gået ned..!
@ Jungle
Nej, det ved jeg desværre ikke. Jeg spurgte netop den svenske gut, da jeg troede det specifiks var et Betfred problem, så var noget overrasket over, at han fortalte det samme skete for ham på VC poker. Villain i den aktuelle hånd reagerede ikke i chatten da jeg spurgte ham, så heller ikke nogen opklaring den vej.
Generelt har jeg altid haft problemer med Betfred klienten crasher - det er yderst underligt ...
@ Daxelsen
Nu kan jeg jo konkret henvise til PN og de adskillige andre der oplevede det samme - at sige vi prøver at "score" en gevinst lyder som en udtalelse der er temmelig blank - håber ikke den er møntet på undertegnede eller nogen andre PN'ere...
@ MoPe
Jeg har modtaget 400$ som undskyldning :)
@ ManCini
Hvad snakker du om?
Jeg siger det jeg mener, om det så er en spiller fra Portugal, England, Brasilien eller for den sags skyld Pokernet, så forstår jeg godt at de ikke bare konsekvent udbetaler erstatning til folk hvis de skriver til deres support og brokker sig. Du tror ikke ofte folk skriver og brokker sig hvor det rent faktisk er deres egen forbindelse der er røget?
Og jeg har desuden ikke beskyldt nogen for noget overhovedet.......!!!!!!
@ Creative
Jeg har modtaget nogen HH, så nej det tror jeg ikke.
@ Thyssen
Stofanet her.
@ DA
Øhh pas? Men jeg er også røv ligeglad om en random player fra portugal tigger penge fra supporten - jeg har tillid til de har styr på det, og de har materialet til at finde ud af det, så jeg fatter i bund og grund bare ikke din kommentar?
Titan er ikke skattefrit vel?
Kunne tyde på det er noget med hvor deres servere i EU står?
@ ManCini
Er du ironisk nu?
har brokket mig en gang, dog uden respons, men syntes generelt jeg får en god behandling, mht. levelchanges, lidt extra bonus. osv. det er vel også en situation de gerne ville være foruden.
@ DA
Eftersom jeg, og andre, synes det er et utrolig alvorligt emne vi har gang i - hvad tror du så?
@ ManCini
Hvem siger jeg ikke er alvorlig, og har jeg på noget tidspunkt udtalt mig at jeg ikke håber i får jeres penge?
Men prøv nu lige at læs en gang mere hvad jeg har skrevet...!
Jeg forstår ganske udmærket at de ikke bare udbetaler til alle der påstår de mistede en masse $$ fordi det gik ned, så ville de jo ikke have andet at give sig til. De er jo nød til at se lidt kritisk på det, om end dem der rent faktisk har været ude for problemet naturligvis skal have kompensation.
Efter at have læst tråden og helt uden at ville beskylde nogen for nogetsomhelst, er der så nogen der kan forklare mig hvor pengene "i potterne" ryger hen ved nedbrud,hvis de ikke vender "tilbage" til de oprindelige udstikkere?
@ DA
Jeg har læst det du skriver, men du opfatter vist ikke min pointe: Hvad f***** har det med sagen at gøre, at de ikke udbtaler til folk der misbruger dette?? Altså, hvor i denne sammenhæng kommer jeg ind i billedet??
No offence, men jeg synes sq det er lidt flabet, at du skriver i en tråd, hvor jeg specifikt forklarer sagens kerne, at de ikke bare udgiver $$ til hvem som helst der siger dette. Jeg har trods alt lagt en spand fuld $$ derinde, jeg skulle mene jeg har bare lidt troværdighed.
@ Axf
Det er et ualmindeligt godt spørgsmål - undertegnede så hvert fald ikke nogen af de $$ der var investeret i potten!
@ ManCini
Jeg har på ingen måde henvendt mig til dig i denne tråd, men til alle...!
Dertil er det ret relevant efter som flere brokker sig over de ikke bare instant udbetaler første gang i skriver til dem og kræver penge.
Til det kommentere jeg at det vel siger sig selv, for så vil alle jo bare skrive og kræve penge, det ville nok blive ret dyrt for dem. Men som sagt så har jeg på intet tidspunkt sagt jeg ikke håber i får jeres penge, tvært imod, men blot i skal prøve at sætte jer i deres sted inden der er nogen der sviner dem til.
Jeg kunne i øvrigt godt forestille mig, at du var typen der begyndt at slå folk ned i byen, bare fordi de på et tæt pakket diskoetek ved et uheld strejfer dig når de går forbi. Jeg har da sjældet oplevet nogen overreagere og skabe sig så meget...!
@ DA
"men blot i skal prøve at sætte jer i deres sted inden der er nogen der sviner dem til."
Hvorfor? Hvorfor skal jeg sætte mig i deres sted? Det er ikke mit job, men det er derimod deres job at gøre det omvendte! Jeg ved godt jeg er meget snæversynet på det her punkt, men det mener jeg også man skal være! Jeg har noget at have det i, og jeg har været længe nok i det her miljø til at forstå, at der skal andre boller på suppen, end at "be' om" og spørge sig frem - dit problem, hvis du ikke forstår det. Jeg vil endnu engang påpege overfor dig, at jeg aktuelt havde ret, Betfred indså det, gav mig penge og en undskyldning - tænk hvis jeg ikke sendte klage mail nummer 2, i en lidt hårdere tone, så havde jeg simpelthen smidt 200$ ud af vinduet, fordi klienten uheldigvis crashede?
"Jeg kunne i øvrigt godt forestille mig, at du var typen der begyndt at slå folk ned i byen, bare fordi de på et tæt pakket diskoetek ved et uheld strejfer dig når de går forbi. Jeg har da sjældet oplevet nogen overreagere og skabe sig så meget...! "
Jeg er 177 og har en kampvægt på almægtige 60 kg - så tror bare jeg vælger at se bort fra så blank en kommentar.
@Mancini
Tæl lige til ti. Du endte med at få 400$ som kompensation som vel var det bedste du overhovedet kunne håbe på?
Det der var kritisabelt var, at de i første omgang afviste det som din egen fejl. Jeg tror, ligesom DA, at mange forsøger at hive penge fra diverse sites ved at komme med alverdens klagesange - måske har de en, noget ufind, taktik med at afvise mange(alle?) klager i første ombæring for at luge ud imellem de mange tusinde mails. At de så kigger nærmere når du skriver igen og giver dig kompensation er fint - relativt hurtigt endda.
Det er ufint at afvise i første omgang, men der ligger typisk en logisk årsag bag - sitet ved udemærket godt at det ikke kan svare sig at skræmme regs væk der ligger mange rake-$ hver måned.
Det der er helt væk er ustabile servere da de altså bare SKAL virke - det kan så sagtens være netværkets, og ikke det enkelte sites, ansvar.
@ Telum
Igen, som jeg skriver til DA - hvorfor skal jeg bekymre mig om det, hvad kommer det mig ved, hvorfor skal jeg tænke over andet, end min egen situation? Jeg forstår det ganske enkelt ikke ...............
Du får det til at lyde som om jeg klager, så jeg citerer fra tidligere i tråden, hvor jeg skriver til Jungle:
"Jeg har netop modtaget 400$ og en undskyldning. Jeg er træt af, at de prøvede at spise mig af med, at det var min egen skyld, men de redder den meget godt, synes jeg."
Jeg er en tilfreds kunde hos Betfred, så er det vist slået fast.