Satte 1000 dollars ind på Betfred i går, spillede lidt på den her i dag til morges, da den så lige pludselig bliver lukket.
Der står den er lukket på grund af sikkerhedsmæssige årsager?
Har skrevet en mail til deres support, hvor jeg skriver jeg vil have flere informationer om, hvorfor de har lukket den? men de svarer ikke tilbage
det er omkring 10 timer siden de lukkede den eller noget i den stil.
Betfred har lukket min konto
Du er da godt nok uheldig med ting der ikke fungerer, prøv med lidt mere tålmodighed, og en "positiv" tilgang til det, fremfor din approach til pokeruni, så er jeg sikker på det nok skal løse sig.
Jeg har af gode grunde gode kontakter til Betfred, og skal nok se om jeg kan fange dem hvis ikke der sker mere, så skal nok holde lidt øje med tråden de kommende dage...
@Jungle.. ok, tak. Men jeg synes bare det er uforskammet at lukke min konto sådan uden videre. Burde de ikke skrive en email, hvor de kommer nærmere ind på problemet? eller i det mindste bare svare på mine mails?
@Jungleras
Hvor meget tålmodighed skal man have. Jeg mener de lukker en konto med x dollers på uden at sende en mail til manden om at dette er sket og han skal kontakte dem grundet x årsag. (dette var det mindste de kunne have gjort, hvis der var en grad af service)
Hvis de har lukket den burde 10 timer da være rigeligt til at kontakte ham. Endnu engang synes jeg bare det viser hvor dårligt visse pokersider behandler deres kunder.
Det burde da på ingen måde være n1co18 der skal opsøge den første kontakt her, det burde Betfred da gøre helt automatisk i forbindelse med lukning af konto. Jeg formoder de har alle de kontakt informationer de skal bruge tlf/mail osv.
fuldstændig enig med thedummie, synes jeg har været nok tålmodig med dem? :S
Øhm er der ikke noget med at de skal ha' billed id osv.? eller husker jeg forkert?
har sat beløb over 700d ind og trukket over 1000d ud uden lukning eller noget som helst.. har aldrig sent id eller skrevet med dem.. lyder lidt skummelt?
For det første, så skal man huske på, at der er standard stikprøver på alle sites, hvor de lukker konti for at tjekke, om personen der nu har oprettet den er, hvem han påstår at være. Betfred (iPoker) er ikke de værste omkring dette, men det sker med jævne mellemrum alligevel.
At en konto er lukket er intet at være nervøs for. Bare kontakt dem, find ud af hvorfor de har lukket den (i 9 ud af 10 tilfælde er det et security check), send papirerne ind og så er du i orden igen.
@thedummie
Dit indlæg bærer lidt præg af, at du ikke forstår hvordan systemet fungerer (og det er selvfølgelig også OK - det er der ingen der kan forlange, at spillerne kan).
Betfred er en del af et netværk (iPoker drevet af PlayTech) og det er som oftest netværket der står for sikkerheden. Så når netværket lukker en konto, så ved sitet det nogen gange overhovedet ikke. Kunden henvender sig så til sitet, som så checker op med netværket hvad problemet er, og vender tilbage. Hele denne process tager tid og selvom man lige havde sat sig op til at skulle rense nogle fisk, så må man have lidt tålmodighed. Det er trods alt i sidste ende sikkerhedsforanstaltninger, som er sat op for at beskytte spilleren (eller egentlig for at beskytte sitet, så de ikke mister deres licens, men det er all the same i sidste ende).
/Mikael
@ DTM
Nu har jeg selv prøvet at få lukket min konto på Party poker, da jeg engang havde et større rush 2 år tilbage, hvor jeg lavede 500 dollers om til 9000.
Party lukkede dengang min konto i forbindelse med at jeg ville cashe ud, da der var lavet et security check, de havde været så flinke at sende både en email samt lagt en besked på min tlf svarer om at jeg skulle kontakte dem, at party så har eget netværk kan jo være det der forbedre servicen.
for at drage et lign eksempel til en anden industri. Jeg har i en periode arbejdet i bank og visse tilfælde skete det at PBS lukkede vores kunders kort da der var uregelmæssig aktivitet, det første vi gjorde når PBS faxede de her early warnings var da at tage kontakt til vores kunder og forklare dem årsagen til det lukket kort og evt hjælpe dem til kontanter via andre kanaler hvis de var i udlandet og ikke havde andre kort. Det kunne faktisk godt være et fuldtidsjob i julen :-)
Jeg må indrømme at når netværket ikke så meget som skriver til manden at de er ved at følge op på sagen i løbet af 10 timer efter han har skrevet til dem og han vil blive kontaktet inden for x timer/dage synes jeg det er pisse arrogant og en skidt holdning til deres kunder.
Nu skriver du jo selv han bare skal kontakte dem, hvilket manden har gjort, men ikke så meget som en erkendelse af at de har modtaget en af hans mails inden for 10 timer, dette kan da os få mig lidt op af stolen og stå specielt fordi jeg ved at firmaer benytter spam filters og det sker desværre nogle gange at kunde mails havner i firmaets spambakke som ikke bliver tjekket nær så ofte. Jeg har da ihvertfald selv prøvet de steder jeg har været ansat at kundernes mails havner i sjældne tilfælde i denne indbakke. Derfor er standard mails med at de har modtaget mailen og den vil blive behandlet inden for x tid med til at skabe en tryghed.
Som kunde føler jeg mig da idet mindste lidt roligere når jeg ved surporten er ved at kigge / har sendt sagen videre til de rette end ingen kommunikation overhovedet.
specielt eftersom de fleste sider reklamere med en 24/7 surport.
@Thedummie
Nu sammenligner du med en bank, men det er lidt svært at følge, da nogle af disse sites er turn-key solutions eller "white labels" om du vil, hvor de ikke står for andet end markedsføringen. Folk ville blive meget overrasket, hvis de vidste hvor små nogle pokersites er (Betfred er dog rimelig stort, da det er en good size bookie). Dette betyder dog ikke, at man ikke kan levere en service og du har også ret i, at flere netværk/sites kunne gøre det langt bedre, men vi snakker heller ikke om banker her, hvor folk har brug for at købe mælk for pengene.
Nej, vi snakker om poker sites, hvor folk er nødt til at vente en dag længere end de normalt ville før de kan forsøge at rense fiskene.
Ikke at dette betyder, at man ikke skal levere en service og jeg tror skam også, at de fleste sites tager disse sager meget alvorligt, men det ændrer ikke på det faktum, at der er mange kommunikationsled og at iPoker/ongame/Entraction/whatever network på ingen måde har de samme set up som PBS.
Det er korrekt at servicen kan være bedre mange steder, men folk har altså nogen gange urealistiske forventninger til, hvor hurtigt man kan få svar. Selv på PokerNet (som "bare" er en affiliate), har vi pokerspillere der skriver kl. 1.00 om natten og rykker os kl. 8 om morgenen i skarpe vendinger, fordi de ikke har fået svar endnu.
For poker sites er det ofte det samme og da vi stod for supporten hos PokerNordica var vores mål, at ingen ventede over 24 timer på svar. Jeg ved at mange har det på samme måde og selvom det føles hårdt at skulle vente så længe, når det man spørger ind til føles alvorligt, så kan den stakkels supporter med nat tjansen jo ikke regne ud, at den mail der ligger som nr. 127 i stakken af henvendelser er vigtig og skal tages nu og her.
Betfred er dog normalt ret hurtige på alle support henvendelser, så husk at tjekke spam boksen.
/Mikael
@DTM
Nu vi jo så åbenbart mange der har urealistiske forventninger, hvad er så realistiske forventninger til et forholdsvis stort skin og hvornår ville du selv begynde at betragte det som dårlig service / blive nervøs for manglende kommunikation fra deres side.
nu prøvede jeg lige for sjov selv at kontakte deres live surport, den var der i løbet af et split sekund, så når de kan yde den surport burde de da også kunne komme med et standard svar inden for 10 timer om at de er ved at kigge på sagen.
@thedummie
Hvis jeg ikke havde svar i morgen omkring middagstid (altså tæt på en fuld dag for pokermanageren, som ofte arbejder 9-17 eller sådan noget), så ville jeg ringe til dem.
/Mikael
Den er stadig lukket, og de svarer stadig ikke på mails. Hvor er det plat. Skal ud af det site, så hurtigst muligt, sådan behandler man bare ikke kunder! De kan da i det MINDSTE svare mig når jeg skriver :(
@ n1
Send dit account name og navn, så får jeg en til at se på det hurtigt...
sry havde ikke set i havde skrevet.. De har svaret mig nu. De ville have pas og mit kort osv.. Det har de fået.
De fik det i går, og nu svarer de ikke mere! Mit account name er LUMSE og mit navn er Nicolai. Ved ikke om du stadig gider at gøre det Jungleras
Du kan altså ikke regne med, at du er den eneste der har brug for hjaelp. Det der er sket er jo nok det (af mange i forvejen) omtalte security-check fra netvaerkets side. Nu har du sendt hvad de vil have - giv dem så lige tid til at få ordnet tingene. At spamme supporten med mails hjaelper dig jo ikke...
Og det er da helt utroligt, så lille tålmodighed du har. Du ville straks ud af pokeruni, da de havde problemer (selvom de tilboed at hjaelpe dig), og nu sidder du og siger at "du bare skal ud af det site så hurtigt som muligt"... Det er altså ikke netto eller fakta eller en form for supermarked. De forsoeger sgu ikke at tage roeven på dig, og efter hvad DTM siger, så er det altså ikke Betfreds skyld, men netvaerkets.
Så ro på... Der er ingen grund til at overreagere.
Nu har jeg vidst hørt at jeg har en lille tålmodighed, flueknepperZ :)
@DTM
Jeg er enig med dig..
Men netværket bag, må altså også bruge lidt logik..
Disse sites som er del af et netværk, har jo ikke en jordisk chance imod utålmodige kunder, når de laver security-checks tors-fredag..
Da mandskabet må formodes at være på et minimum over weekenden, både hos netværket og sitet..
/Martin
tlk med det n1, hav dine oplysninger klar til næste konto åbning, så behøves det ikke at blive irreterende :)
det staves irriterende, og hvad mener du med at have oplysninger klar? du har vidst ikke læst tråden igennem :)
det er en OMMER
Ja du har ret jeg blandede et par ting sammen sry.. håber ikke du blev for irriteret.
men tlk med det anyways :)
@n1co18
"det staves irriterende"
Apropos flueknepperi....
Men tillykke med det da. Hvem ved måske var der gået MEEEGET længere tid, hvis du havde været tålmodig?
@Minoo
Kan du komme med en redegørelse? Det er nemlig noget jeg virkelig ofte har tænkt på, når jeg har hamret på tastaturet.
@acecobar
Vidst = før nutids-/datidsform af "at vide". Det vil sige denne stavemåde bruges, når det har noget viden at gøre. Eks.: "Jeg vidste ikke, han ikke kunne stave".
Vist = bruges primært (måske udelukkende) ved konstateringer, når man ikke er sikker, men finder noget overvejende sandsynligt. Eks.: "Han kan vist ikke stave". "Vist" har i denne sætning ikke noget med udsagnsordet "at vide" at gøre.
Blomme