Jeg har skrevet til Betfreds support for 4 dage siden og intet hørt.
Efter to dage rykkede jeg, da alle andre pokersites jeg spiller hos, normalt svarer inden for dette tidsrum. Men har efter 4 dage, har jeg stadig intet hørt.
Er det standard, anyone?
Betfred - ingen support?
Som Flex, har spillet på Betfred i en hel del år, og har aldrig !! aldrig oplevet dårlig support, eller nogen form for "slemme ententioner".
Jeg er dog som udgangspunkt meget tålmodig :)
synes deres service er mega skod, også derfor jeg hev mine penge ud med det samme, efter de havde lukket min account. Jeg kontaktede dem også på deres mail, uden svar i flere dage.. synes klart det er for dårligt ;)
Dette indlæg har selvfølgelig to formål:
At få svar på, om andre også venter længe på svar fra Betfreds support.
Og
At svine Betfred til for dårlig service. Jeg synes godt nok, at det er useriøst, at man skal vente så længe på at få svar på en email.
Selvfølgelig kan noget "smutte", så det tager lidt længere tid, men jeg har rykket - dvs, at de har fået email to gange. Det burde ikke kunne gå galt.
Supportere holder desværre ikke så længe i branchen og Betfred har været i en periode, hvor der har været stor udskiftning, hvilket har medført oplæring (nogle har fået lidt dumme svar) og underbemanding.
De har skrevet til mig, at de arbejder på at få supporten 100% tilbage i gear. Som Tumbleweed5 skriver, så er Betfred normalt kendt for, at have rigeligt med supportere (ret gode svar tider) og kvalificeret personale. Jeg er sikker på, at manageren derovre knokler for, at få support kvaliteten tilbage på sporten.
I mellemtiden undskylder jeg på Betfreds vejne, hvis nogen oplever en langsom eller inkompetent service.
/Mikael
Nu prøvede jeg livechatten igen. Efter at have forklaret situationen, lovede hun mig at forelægge sagen for pokermanageren og jeg ville modtage et svar inden for 24 timer. Spændende om det holder, hehe
livechat virker fint, bare ikke noget værd hvis man ikke kan logge ind, syntes at der andre steder kommer en autoresponce, så man i det mindste ved om de har modtaget ens mail.
Så lykkedes det sgu...
Livechatten lod mig chatte med en pokermanager.
Det handlede om refund af buy-in i en turnering, hvor der må have været et software glitch.
Min modstander bettede floppet og jeg troede, det var all-in, så jeg trykkede "call". Det viste sig så, at han havde 95 chips tilbage, som han så bettede på turn. Da frøs skidtet og jeg kunne ingenting. Jeg blev timed ud og folded. Herefter sahde den så, at jeg ikke kunne lave et rebuy pga. technical difficulties eller noget...
Næste hånd kørte dog videre uden problemer (udover, at jeg stort set ikke havde flere chips og ikke kunne re-buy).
De øvrige borde jeg spillede samtidig var der ingen problemer på, så det var stensikkert ikke min internetforbindelse, der var problemet.
Nå, men pokermanageren refunderede mine penge instant - udelukkende fordi jeg havde ventet så længe (sikkert også fordi beløbet trods alt ikke var så stort, et buyin + et rebuy).
Selvom det tog lidt tid, endte historien altså lykkeligt. Man kan næsten sige, at jeg fik prinsessen i enden (hårdt).... ahem...
Jeg vil nu sige, at jeg udelukkende har fået god service af Betfred. Især livesupporten har været rigtig god.
I forbindelse med at jeg skiftede alle mine passwords ud, kom jeg til at lave en fejl på Betfred, så efter tre mislykkede login-forsøg blev min konto spærret. I den situation virker livesupporten ikke, men dagen efter spillede det hele igen...