Jeg har nu ventet langt over en måned på at få mine bonus penge udbetalt hos Betfred.
Jeg har utallige gange kontaktet deres live support som ikke kan hjælpe med andet end en mailadresse hvor jeg skal skrive om mit problem, det er der så gjort 3 gange uden at jeg har fået svar.
Jeg har den 25/8 kontaktet Pisfisk og forklaret mit problem, dog er der stadig intet sket.
Jeg skal da være ærlig at sige at jeg ikke giver alverden for den ros Betfred får for deres support, og det gælder iøvrigt også PN.
Mvh
En tidligere kunde.
Betfred og PN manglende support.
Jeg havde samme problem for en måneds tid siden. Jeg stoppede med at spille der i 4 uger og nu kører det igen. Håber de får det fikset og at du får dine penge.
Jeg har lige mistet min bonus på Bedfred. Den udløb i dag og de nødvendige antal points blev nået i aftes kl. 23.00 dansk tid.
I supporten siger de at bonusen udløb før den angivne periode. De kan ikke gå ind og rette i systemet, så de tilbød mig den samme bonus, som jeg selvfølgelig skal spille fri i løbet af en ny 3 måneders periode. Personlig er jeg ligeglad med pengene ($7) men det generer mig at de ikke vil indrømme at deres system fejler. Det er jo en kæmpe fordel for dem at man skal spille det dobbelte antal hænder igennem for at få udbetalt deres bonus.
Ved faktisk ikke rigtigt om jeg gider have besværet. Næste gang er det måske et større beløb der smutter fra mig på den måde. jeg overvejer seriøst at skifte til Poker Stars og så håbe på at de køber licens i DK fra nytår.
Blot dette indlæg for at fortælle at Bedfreds problemer IKKE er løst endnu - desværre.
@ Addict
Er da ikke helt tilfredsstillende du har ventet så længe på at få dine penge. Det er naturligvis beklageligt, og jeg kan kun undskylde på vores og Betfred vejne.
Hvis jeg skal forsvare Pisfisk, så er det faktisk slet ikke hans job, men mit, og han har haft utroligt meget at se til, og så er du nok desværre smuttet fra hukommelsen. Vi er trods alt kun mennesker.
Da du kontaktede os, var der reelt ikke nogen ansat til at tage sig af support, og derfor har det været meget rodet. Det forsøger vi at rette op på, og jeg vil meget gerne hjælpe dig (og alle andre der måtte have problemer med Betfred).
Hvis du vil forwarde den mail du snakker om, så skal jeg gerne se hvad jeg kan gøre.
MVH Skod